Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Największe wydarzenie motoryzacyjne w Zjednoczonym Królestwie odbędzie się w czerwcu 2022 r. Mamy potwierdzenie daty.
23-26 czerwca 2022 to oficjalny termin Goodwood Festival of Speed, jak podają organizatorzy wydarzenia. Sprzedaż biletów na tę imprezę rozpocznie się w poniedziałek 8 listopada. Festiwal Prędkości w Goodwood powrócił po roku przerwy w 2021, gdyż w feralnym 2020 z oczywistych względów nie mógł się odbyć. Co jak co, ale wirtualne wydarzenie o nazwie Speedweek nie mogło nawet w małym stopniu zrekompensować braku FoS.
Jak zawsze wydarzenie skupi śmietankę najlepszych samochodów sportowych i wyczynowych, w tym debiutantów, na pokazach statycznych i dynamicznych. Areną będzie słynny podjazd przez rezydencją Lorda Marcha, gdzie bezcenne zabytki, motorsportowe ikony i unikalne koncepty jadą na czas. W 2022 roku powróci Aleja Elektryczności, gdzie zebrane będą najnowsze samochody bezemisyjne.
Na przyszły rok zaplanowano nie tylko Festival of Speed i Revival, ale także dwa wydarzenia charytatywne w podobnym klimacie. Pierwszy z nich to Sir Jackie Stewart’s Race Against Dementia poruszający problem demencji i zbierający fundusze na badania nad metodami leczenia tej choroby. Drugi to Aldingbourne Trust wspierający osoby z dysfunkcjami i/lub autyzmem w codziennym życiu. Szczegóły na temat przyszłorocznych wydarzeń będą opublikowane w późniejszym czasie, lecz biorąc pod uwagę rozmach FoS 2021 zorganizowany pod obostrzeniami, pełnoprawne wydarzenie w kolejnym roku powinno powrócić do świetności.
Książę Richmond, gospodarz Festiwalu Prędkości powiedział: Jestem podekscytowany, że nasze ukochane, wielkie wydarzenia motorsportowe powrócą w 2022. Dziękuję wszystkim, którzy byli partnerami tegorocznego Festival of Speed, Revival i Members’ Meeting. Wasza lojalność i wsparcie po trudnych 18 miesiącach uczyniła te wydarzenia bardziej wyjątkowymi niż kiedykolwiek i już nie mogę doczekać się, by zobaczyć was tu ponownie w przyszłym roku. To będzie sezon, którego nie można przegapić.
Podano również daty przyszłorocznego Members’ Meeting i Revival, które odbędą się odpowiednio 9-10 kwietnia i 16-18 września. Sprzedaż biletów na wszystkie trzy wydarzenia rozpocznie się 8 listopada. Bilety, podobnie jak w tym roku, będą objęte gwarancją zwrotu kosztów jeśli wydarzenie zostanie odwołane z powodu restrykcji pandemicznych.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
Dekadę po premierze brytyjska marka Zenos podnosi moc E10 do 380 KM i cenę do ponad 140 tys. funtów.
AMG GT z czterocylindrowym sercem hot hatcha A45 ma niezłe osiągi, ale nie uzasadnia to jego ceny.
Elektryfikacja musi zaczekać. Porsche będzie produkować to, czego faktycznie chcą ich klienci.
Elektryczny Cayman/Boxster kiedyś się pojawi, ale teraz Porsche skupia się na napędach spalinowych.