Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Największe wydarzenie motoryzacyjne w Zjednoczonym Królestwie odbędzie się w czerwcu 2022 r. Mamy potwierdzenie daty.
23-26 czerwca 2022 to oficjalny termin Goodwood Festival of Speed, jak podają organizatorzy wydarzenia. Sprzedaż biletów na tę imprezę rozpocznie się w poniedziałek 8 listopada. Festiwal Prędkości w Goodwood powrócił po roku przerwy w 2021, gdyż w feralnym 2020 z oczywistych względów nie mógł się odbyć. Co jak co, ale wirtualne wydarzenie o nazwie Speedweek nie mogło nawet w małym stopniu zrekompensować braku FoS.
Jak zawsze wydarzenie skupi śmietankę najlepszych samochodów sportowych i wyczynowych, w tym debiutantów, na pokazach statycznych i dynamicznych. Areną będzie słynny podjazd przez rezydencją Lorda Marcha, gdzie bezcenne zabytki, motorsportowe ikony i unikalne koncepty jadą na czas. W 2022 roku powróci Aleja Elektryczności, gdzie zebrane będą najnowsze samochody bezemisyjne.
Na przyszły rok zaplanowano nie tylko Festival of Speed i Revival, ale także dwa wydarzenia charytatywne w podobnym klimacie. Pierwszy z nich to Sir Jackie Stewart’s Race Against Dementia poruszający problem demencji i zbierający fundusze na badania nad metodami leczenia tej choroby. Drugi to Aldingbourne Trust wspierający osoby z dysfunkcjami i/lub autyzmem w codziennym życiu. Szczegóły na temat przyszłorocznych wydarzeń będą opublikowane w późniejszym czasie, lecz biorąc pod uwagę rozmach FoS 2021 zorganizowany pod obostrzeniami, pełnoprawne wydarzenie w kolejnym roku powinno powrócić do świetności.
Książę Richmond, gospodarz Festiwalu Prędkości powiedział: Jestem podekscytowany, że nasze ukochane, wielkie wydarzenia motorsportowe powrócą w 2022. Dziękuję wszystkim, którzy byli partnerami tegorocznego Festival of Speed, Revival i Members’ Meeting. Wasza lojalność i wsparcie po trudnych 18 miesiącach uczyniła te wydarzenia bardziej wyjątkowymi niż kiedykolwiek i już nie mogę doczekać się, by zobaczyć was tu ponownie w przyszłym roku. To będzie sezon, którego nie można przegapić.
Podano również daty przyszłorocznego Members’ Meeting i Revival, które odbędą się odpowiednio 9-10 kwietnia i 16-18 września. Sprzedaż biletów na wszystkie trzy wydarzenia rozpocznie się 8 listopada. Bilety, podobnie jak w tym roku, będą objęte gwarancją zwrotu kosztów jeśli wydarzenie zostanie odwołane z powodu restrykcji pandemicznych.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.
Mercedes-AMG dodał flagowe coupe GT do gamy modeli z napędem hybrydowym E-Performance.
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.
Kariera Alfy Romeo Milano trwała kilka dni. Włoski rząd zmusił producenta do zmiany nazwy na Junior.
Torowy GMA T.50 oznaczony literą ‘s’ jest lżejszy, mocniejszy i ma lepsze aero niż model drogowy.
Zbliża się debiut najmocniejszej Corvette w historii - nowego ZR1 generacji C8.
Pagani wraz z Instituto Europeo di Design stworzyło wizję Zondy w roli hipersamochodu przyszłości.
Toyota GT86 zmieniła rynek sportowych coupe, a późniejsze GR86 doprowadziło tę formułę do perfekcji.
W nowym Plus Four Morgan poprawił podwozie i wnętrze, ale pozostawił legendarny design z lat 30.
Jeśli żegnać kultowe V10 Lamborghini to w takim stylu - limitowanym, torowym modelem opartym na STO.