Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Przy braku wersji CS to Competition jest najmocniejszym i najbardziej dopracowanym modelem BMW M5.
Konserwatywna sylwetka normalnej serii 5 okazuje się świetną bazą dla M5, które skutecznie ukrywa swoje możliwości. BMW M5 jest jednym z tych sedanów, które osiągami zawstydzają prawdziwe supersamochody, ale ich wygląd w ogóle tego nie sygnalizuje. Najmocniejsza limuzyna w gamie BMW w dużej mierze naśladuje powściągliwą stylistykę normalnej serii 5. Brakuje tu wyraźnego zaznaczenia, że pod maską drzemie potężny silnik, bo tylko uważni obserwatorzy są w stanie szybko dostrzec poszerzone błotniki czy cztery końcówki wydechu. To i tak nic w porównaniu z komiksowymi kształtami nowego Audi RS6 czy charakterystycznym grillem montowanym tylko w najmocniejszych Mercedesach od AMG.
Wersja Competition dodatkowo jest wyposażona kilka charakterystycznych elementów jak 20-calowe, kute felgi, przyciemnione tylne lampy czy górna część tylnego dyfuzora pomalowana na czarno. W oczy rzuca się też czarny grill przedni, choć to opcja coraz popularniejsza także w zwykłych BMW wyposażonych w pakiet stylistyczny M.
Dyskretny charakter BMW M5 wielu kierowcom przypadnie do gustu, ale niezależnie czy lubisz się wyróżniać na drodze czy nie, trzeba uczciwie przyznać, że rywale oferują bardziej spersonalizowany wygląd dla swoich najbardziej wymagających klientów. Oczywiście istnieje coś takiego jak program BMW Exclusive, w którym można do woli dobierać lakiery, materiały i wykończenia, ale na koniec przyjdzie za to słono zapłacić.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.