Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Przy braku wersji CS to Competition jest najmocniejszym i najbardziej dopracowanym modelem BMW M5.
Konserwatywna sylwetka normalnej serii 5 okazuje się świetną bazą dla M5, które skutecznie ukrywa swoje możliwości. BMW M5 jest jednym z tych sedanów, które osiągami zawstydzają prawdziwe supersamochody, ale ich wygląd w ogóle tego nie sygnalizuje. Najmocniejsza limuzyna w gamie BMW w dużej mierze naśladuje powściągliwą stylistykę normalnej serii 5. Brakuje tu wyraźnego zaznaczenia, że pod maską drzemie potężny silnik, bo tylko uważni obserwatorzy są w stanie szybko dostrzec poszerzone błotniki czy cztery końcówki wydechu. To i tak nic w porównaniu z komiksowymi kształtami nowego Audi RS6 czy charakterystycznym grillem montowanym tylko w najmocniejszych Mercedesach od AMG.
Wersja Competition dodatkowo jest wyposażona kilka charakterystycznych elementów jak 20-calowe, kute felgi, przyciemnione tylne lampy czy górna część tylnego dyfuzora pomalowana na czarno. W oczy rzuca się też czarny grill przedni, choć to opcja coraz popularniejsza także w zwykłych BMW wyposażonych w pakiet stylistyczny M.
Dyskretny charakter BMW M5 wielu kierowcom przypadnie do gustu, ale niezależnie czy lubisz się wyróżniać na drodze czy nie, trzeba uczciwie przyznać, że rywale oferują bardziej spersonalizowany wygląd dla swoich najbardziej wymagających klientów. Oczywiście istnieje coś takiego jak program BMW Exclusive, w którym można do woli dobierać lakiery, materiały i wykończenia, ale na koniec przyjdzie za to słono zapłacić.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Zapraszamy w okolice Gór Świętokrzyskich, jednego z najstarszych pasm górskich w Europie.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Jaguar wchodzi w okres zmian, a ich nowa limuzyna EV dostanie nowy napęd, design i logo.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Koncept Mazda Iconic SP z silnikiem Wankla przeobrazi się w niewielki sportowy samochód produkcyjny.
Pierwszy elektryczny Bentley pojawi się w 2026 roku, ale marka zamierza pozostać przy ICE do 2035.