Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Przy braku wersji CS to Competition jest najmocniejszym i najbardziej dopracowanym modelem BMW M5.
Konserwatywna sylwetka normalnej serii 5 okazuje się świetną bazą dla M5, które skutecznie ukrywa swoje możliwości. BMW M5 jest jednym z tych sedanów, które osiągami zawstydzają prawdziwe supersamochody, ale ich wygląd w ogóle tego nie sygnalizuje. Najmocniejsza limuzyna w gamie BMW w dużej mierze naśladuje powściągliwą stylistykę normalnej serii 5. Brakuje tu wyraźnego zaznaczenia, że pod maską drzemie potężny silnik, bo tylko uważni obserwatorzy są w stanie szybko dostrzec poszerzone błotniki czy cztery końcówki wydechu. To i tak nic w porównaniu z komiksowymi kształtami nowego Audi RS6 czy charakterystycznym grillem montowanym tylko w najmocniejszych Mercedesach od AMG.
Wersja Competition dodatkowo jest wyposażona kilka charakterystycznych elementów jak 20-calowe, kute felgi, przyciemnione tylne lampy czy górna część tylnego dyfuzora pomalowana na czarno. W oczy rzuca się też czarny grill przedni, choć to opcja coraz popularniejsza także w zwykłych BMW wyposażonych w pakiet stylistyczny M.

Dyskretny charakter BMW M5 wielu kierowcom przypadnie do gustu, ale niezależnie czy lubisz się wyróżniać na drodze czy nie, trzeba uczciwie przyznać, że rywale oferują bardziej spersonalizowany wygląd dla swoich najbardziej wymagających klientów. Oczywiście istnieje coś takiego jak program BMW Exclusive, w którym można do woli dobierać lakiery, materiały i wykończenia, ale na koniec przyjdzie za to słono zapłacić.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Nowy Supersports nie jest szybszy od poprzednika, ale to najbardziej sportowy Bentley od 100 lat.
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
Po intensywnym półroczu w WRC Kajetan Kajetanowicz rusza w Wielką Wyprawę Maluchów – charytatywny rajd dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Limitowana wersja 911 GT3 Ocelot łączy sportową duszę Porsche z kulturą Ameryki Łacińskiej.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Lamborghini Temerario Super Trofeo ma w kolejnych latach być podstawą programu wyścigowego marki.
Po rundzie w Bahrajnie znamy ostateczne rozstrzygnięcia tego sezonu WEC. Ferrari może świętować.
Paweł Sudoł – operator dronów i filmowiec, który pokazuje świat z nieba. Twórca zdjęć dla TVN, Discovery i National Geographic.
Fotograf, który łączy sztukę z precyzją. Tomek Mąkolski tworzy wizualne iluzje, redefiniując granice między światem rzeczywistym a kreacją.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Na 14 listopada wyznaczono datę premiery lekkiego tylnonapędowego Bentleya serii Supersports.