Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Przy braku wersji CS to Competition jest najmocniejszym i najbardziej dopracowanym modelem BMW M5.
Estetyka jeszcze z poprzedniej generacji, za to wnętrze jest pięknie wykonane i wszystko działa perfekcyjnie. Stylistyka wnętrza serii 5 generacji F90 bazuje na założeniach, które już zostały zastąpione nowszymi, ale to przecież nic złego. Kokpit M5 nadal trzyma świetną jakość wykonania, a wnętrza zbudowano z materiałów lepszych niż u niejednego konkurenta. Pomimo bardziej tradycyjnego układu kokpitu niż w Audi RS6 czy Mercedesie E63 S multimedia BMW wcale się mocno nie zestarzały. Grafika i system sterowania systemem iDrive z fizycznym pokrętłem i przyciskami nadal spełniają znakomicie swoją funkcję i nie przysparzają wielu problemów.
Różnice między normalną serią 5, a M5 są we wnętrzu dobrze widoczne, a jednocześnie subtelne. Należą do nich dwa czerwone guziki zamontowane na (wciąż) zbyt grubej kierownicy, które w łatwy sposób aktywują indywidualne ustawienia napędu M. Dedykowany do M5 jest też wybierak automatycznej skrzyni, który działa zgoła inaczej niż w pozostałych BMW serii 5. Z boku wygląda to jak niepotrzebna komplikacja obsługi w porównaniu do słabszych modeli, ale z drugiej strony takie detale decydują o poczuciu wyjątkowości za kierownicą. Nie przeszkadza nawet fakt, że to zmiana na poziomie semantycznym, bo pod spodem wciąż kryje się klasyczny automat, a nie żadna specjalna skrzynia biegów.
Z pozostałych elementów wnętrza warto wyróżnić fotele - wygodne i dobrze podpierające ciało, pokryte wysokiej jakości skórą. Mają nawet podświetlane logo M5 aktywujące się przy otwarciu auta, choć tego typu dodatki nie każdemu przypadną do gustu. BMW daje wybór przy wystroju wnętrza - dla tradycjonalistów skóra w klasycznym kolorze ze wstawkami z drewna, a dla indywidualistów ciekawe zestawienia kolorystyczne tapicerki w parze z karbonowymi wstawkami. Do wyboru, do koloru.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Nieznana do tej pory kolekcja 69 bolidów Formuły 1 Berniego Ecclestone’a trafi na aukcję.
Ostatni spalinowy Lotus - Emira - może dostać od losu jeszcze jedną szansę - wersję hybrydową.
Katarczycy przejęli około 30% udziałów w zespole Formuły 1 Audi, który pojawi się na gridzie w 2026.
Elektryczne Lamborghini nie pojawi się przed 2030 rokiem, za to marka zapowiada nowy hipersamochód.
W 2026 roku Lotus chce powrócić do częściowo spalinowych napędów za sprawą technologii Hyper Hybrid.
Większa moc i poprawione ustawienia wersji Final Edition mogą w końcu uwolnić pełny potencjał Supry.
Gama Lamborghini Temerario wkrótce rozrośnie się o kolejne warianty, także z RWD i większą mocą.
Niedawno pokazany supersamochód Alfy Romeo osiągnął 333 km/h podczas testów dynamicznych w Nardò.
G63 nie jest lepsze niż DBX707 czy RR Sport SV, za to ma więcej fejmu niż dwaj rywale razem wzięci.
W 2026 roku Land Rover zostanie oficjalnym partnerem i uczestnikiem rajdu Dakar.
911 GT3 RS od Manthey Racing ma świetne osiągi, brakuje tylko oficjalnego czasu na Nürburgringu.
Lamborghini nie będzie kontynuować przygody z WEC w sezonie 2025. Zadecydowała zmiana regulaminu.