Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Przy braku wersji CS to Competition jest najmocniejszym i najbardziej dopracowanym modelem BMW M5.
Estetyka jeszcze z poprzedniej generacji, za to wnętrze jest pięknie wykonane i wszystko działa perfekcyjnie. Stylistyka wnętrza serii 5 generacji F90 bazuje na założeniach, które już zostały zastąpione nowszymi, ale to przecież nic złego. Kokpit M5 nadal trzyma świetną jakość wykonania, a wnętrza zbudowano z materiałów lepszych niż u niejednego konkurenta. Pomimo bardziej tradycyjnego układu kokpitu niż w Audi RS6 czy Mercedesie E63 S multimedia BMW wcale się mocno nie zestarzały. Grafika i system sterowania systemem iDrive z fizycznym pokrętłem i przyciskami nadal spełniają znakomicie swoją funkcję i nie przysparzają wielu problemów.
Różnice między normalną serią 5, a M5 są we wnętrzu dobrze widoczne, a jednocześnie subtelne. Należą do nich dwa czerwone guziki zamontowane na (wciąż) zbyt grubej kierownicy, które w łatwy sposób aktywują indywidualne ustawienia napędu M. Dedykowany do M5 jest też wybierak automatycznej skrzyni, który działa zgoła inaczej niż w pozostałych BMW serii 5. Z boku wygląda to jak niepotrzebna komplikacja obsługi w porównaniu do słabszych modeli, ale z drugiej strony takie detale decydują o poczuciu wyjątkowości za kierownicą. Nie przeszkadza nawet fakt, że to zmiana na poziomie semantycznym, bo pod spodem wciąż kryje się klasyczny automat, a nie żadna specjalna skrzynia biegów.
Z pozostałych elementów wnętrza warto wyróżnić fotele - wygodne i dobrze podpierające ciało, pokryte wysokiej jakości skórą. Mają nawet podświetlane logo M5 aktywujące się przy otwarciu auta, choć tego typu dodatki nie każdemu przypadną do gustu. BMW daje wybór przy wystroju wnętrza - dla tradycjonalistów skóra w klasycznym kolorze ze wstawkami z drewna, a dla indywidualistów ciekawe zestawienia kolorystyczne tapicerki w parze z karbonowymi wstawkami. Do wyboru, do koloru.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.