Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Przy braku wersji CS to Competition jest najmocniejszym i najbardziej dopracowanym modelem BMW M5.
Estetyka jeszcze z poprzedniej generacji, za to wnętrze jest pięknie wykonane i wszystko działa perfekcyjnie. Stylistyka wnętrza serii 5 generacji F90 bazuje na założeniach, które już zostały zastąpione nowszymi, ale to przecież nic złego. Kokpit M5 nadal trzyma świetną jakość wykonania, a wnętrza zbudowano z materiałów lepszych niż u niejednego konkurenta. Pomimo bardziej tradycyjnego układu kokpitu niż w Audi RS6 czy Mercedesie E63 S multimedia BMW wcale się mocno nie zestarzały. Grafika i system sterowania systemem iDrive z fizycznym pokrętłem i przyciskami nadal spełniają znakomicie swoją funkcję i nie przysparzają wielu problemów.

Różnice między normalną serią 5, a M5 są we wnętrzu dobrze widoczne, a jednocześnie subtelne. Należą do nich dwa czerwone guziki zamontowane na (wciąż) zbyt grubej kierownicy, które w łatwy sposób aktywują indywidualne ustawienia napędu M. Dedykowany do M5 jest też wybierak automatycznej skrzyni, który działa zgoła inaczej niż w pozostałych BMW serii 5. Z boku wygląda to jak niepotrzebna komplikacja obsługi w porównaniu do słabszych modeli, ale z drugiej strony takie detale decydują o poczuciu wyjątkowości za kierownicą. Nie przeszkadza nawet fakt, że to zmiana na poziomie semantycznym, bo pod spodem wciąż kryje się klasyczny automat, a nie żadna specjalna skrzynia biegów.
Z pozostałych elementów wnętrza warto wyróżnić fotele - wygodne i dobrze podpierające ciało, pokryte wysokiej jakości skórą. Mają nawet podświetlane logo M5 aktywujące się przy otwarciu auta, choć tego typu dodatki nie każdemu przypadną do gustu. BMW daje wybór przy wystroju wnętrza - dla tradycjonalistów skóra w klasycznym kolorze ze wstawkami z drewna, a dla indywidualistów ciekawe zestawienia kolorystyczne tapicerki w parze z karbonowymi wstawkami. Do wyboru, do koloru.

Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
NSX od JAS Motorsport ma być autem, w którym spotyka się piękno, osiągi i sztuka inżynieryjna.
Bridgestone umacnia pozycję lidera: w 2025 r. zdobywa topowe wyniki w testach opon zimowych, całorocznych i letnich.
Edycja Collezione Giulii i Stelvio nawiązuje do koniczyny obecnej w drogowych Alfach od 1963 roku.
Luksusowa terenówka Mercedesa powróci do korzeni i zyska nowy, lifestyle’owy rodzaj nadwozia.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.
Audi udowadnia, że da się jeszcze stworzy mocny i oszczędny silnik diesla o większej pojemności.
W światłach Las Vegas Mercedes-AMG pokazał najnowszy prototyp elektrycznego następcy AMG GT 4-door.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Nowy Mercedes CLA Shooting Brake łączy sportowy styl z praktycznością kombi i wydajnym napędem.
Pustynia w Emiratach i bulwary w Monako - Brabus XL 800 Cabrio świetnie pasuje do obu tych miejsc.
Nowe Porsche 911 GT3 z Manthey Kit urywa kolejne kilka sekund z wyniku na torze Nürburgring.