Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Niedawno zmodernizowane Porsche Macan wciąż jest mistrzem w swojej klasie i w przeciwieństwie do większości rywali jest naprawdę porywającym samochodem.
Kształt auta zasadniczo się nie zmienił od 2014 roku. Wciąż mamy do czynienia z pierwszą generacją Macana, która przeszła kilka liftingów, ale nadal pozostaje atrakcyjna na tle rywali w swoim segmencie. Nie dacie rady poznać, że ten samochód ma to samo podwozie co Audi Q5, a zaaplikowany w Macanie styl Porsche udał się o wiele lepiej niż w pierwszych dwóch generacjach Cayenne. My będziemy się upierać, że także lepiej niż w obecnym Cayenne.
Ostatni lifting był naprawdę bardzo subtelny, bo zmieniły się głównie zderzaki z przodu i z tyłu. Obecny wygląd bazuje w dużym stopniu na poprzedniej aktualizacji z 2018 roku, gdy pojawił się m.in. szeroki LED z tyłu pasujący do innych modeli Porsche. Zachowano w miarę proste detale, a z powodu charakterystycznego kształtu Macan od razu jest rozpoznawalny jako członek rodziny Porsche.
Podobnie jak w kabinie, istnieje kilka możliwości personalizacji nadwozia Macana, a jedną z nich jest rozszerzona gama nowych felg aluminiowych. Nowe wzory klienci mogą zamówić również w kolorze nadwozia lub kontrastującym złotym. Polecamy jako interesującą odpowiedź na obecną obsesję branży na punkcie czarnych felg.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
…dokładnie tak jak powinna zważając na ponad 450 KM różnicy mocy.
Nowy Model Y zyskał wersję Performance, która już nie szokuje mocą, ale nadal jest bardzo szybka.
Murciélago łączy najlepsze cechy Lamborghini - ma oldschoolowy charakter i nowoczesną użyteczność.
Wzrost długu i spadek sprzedaży Emiry zmusiły Lotus Cars do zredukowania kolejnych 550 etatów.
Mercedes pobił konceptem AMG GT XX kilka rekordów, aby dowieść jakości swojej nowej technologii EV.
Na drogach widziano prototyp Porsche 991 z przodem typu “Flachbau”. Tylko pakiet czy nowy model?
Otwory w masce i powiększony główny wlot powietrza sugerują bardziej ekstremalny charakter Golfa R.
Przez 18 lat Nissan wyprodukował ponad 48 000 egzemplarzy GT-R-a. Teraz ta historia się kończy.
Dni pięciocylindrowego silnika Audi są policzone, a firma chce go pożegnać specjalną wersją RS3 GT.
Kończy się proces rozwojowy poliftowego 911 GT3 RS generacji 992.2. Oto kilka nowych zdjęć.
Mimo zwrotu w stronę EV, Alpine intensywnie pracuje nad silnikami spalinowymi zasilanymi wodorem.
Odświeżony crossover VW ciągle ma idealne wręcz rozmiary i jest… skutecznym Volkswagenem.
Ta Corsa to czysta fantastyka, ale jednocześnie przedsmak faktycznego Opla Corsa GSE na prąd.