Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Niedawno zmodernizowane Porsche Macan wciąż jest mistrzem w swojej klasie i w przeciwieństwie do większości rywali jest naprawdę porywającym samochodem.
Kształt auta zasadniczo się nie zmienił od 2014 roku. Wciąż mamy do czynienia z pierwszą generacją Macana, która przeszła kilka liftingów, ale nadal pozostaje atrakcyjna na tle rywali w swoim segmencie. Nie dacie rady poznać, że ten samochód ma to samo podwozie co Audi Q5, a zaaplikowany w Macanie styl Porsche udał się o wiele lepiej niż w pierwszych dwóch generacjach Cayenne. My będziemy się upierać, że także lepiej niż w obecnym Cayenne.
Ostatni lifting był naprawdę bardzo subtelny, bo zmieniły się głównie zderzaki z przodu i z tyłu. Obecny wygląd bazuje w dużym stopniu na poprzedniej aktualizacji z 2018 roku, gdy pojawił się m.in. szeroki LED z tyłu pasujący do innych modeli Porsche. Zachowano w miarę proste detale, a z powodu charakterystycznego kształtu Macan od razu jest rozpoznawalny jako członek rodziny Porsche.
Podobnie jak w kabinie, istnieje kilka możliwości personalizacji nadwozia Macana, a jedną z nich jest rozszerzona gama nowych felg aluminiowych. Nowe wzory klienci mogą zamówić również w kolorze nadwozia lub kontrastującym złotym. Polecamy jako interesującą odpowiedź na obecną obsesję branży na punkcie czarnych felg.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Na warszawskie ulice zabieramy dwa supersamochody - jeden z Włoch i jeden z Anglii.
Tuscan jest echem złotych lat marki TVR i jednym z naszych ulubionych aut ostatniego ćwierćwiecza.
Na bazie Maserati MC20 Włosi stworzyli torowy model specjalny wyposażony w 730-konny silnik V6.
Niektóre nowe AMG porzuciły V8 na rzecz silników czterocylindrowych, ale G63 ten trend nie dotyczy.
Za Peugeotem 9X8 w specyfikacji Le Mans Hypercar 2024 stoi gruntowna zmiana koncepcji aerodynamiki.
Amerykański Hennessey Venom F5 Revolution pobił rekord aut produkcyjnych na Circuit of the Americas.
Kultowe V12, ponad 800 KM i klasyczny wygląd GT - tak zapowiada się następca Ferrari 812 Superfast.
Modyfikacje opracowane dla Porsche Taycan mogą wkrótce trafić do pokrewnego Audi e-tron GT RS.
W ramach tegorocznego liftingu Continental GT po raz pierwszy otrzyma napęd hybrydowy typu plug-in.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Trzymiejscowy supercar SCG004 w wersji drogowej jest odrobinę bliżej oficjalnego debiutu.
GT-R zwyczajnie nie chce umrzeć. Teraz dostał poprawki silnika i kosmetyczne zmiany stylizacji.