Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Niedawno zmodernizowane Porsche Macan wciąż jest mistrzem w swojej klasie i w przeciwieństwie do większości rywali jest naprawdę porywającym samochodem.
Na rynku są trzy wersje silnikowe Macana i nawet najsłabszy z nich, 2-litrowy z turbo, można uznać za zaskakująco żwawy. W najgorszym wypadku ta wersja jest w stanie przyspieszać do 100 km/h w 6,4 s (6,2 z pakietem Sport Chrono) i pędzić ponad 230 km/h po Autobahnie.
Macan S jest i tak znacznie szybszy, bo potrafi wykonać sprint do ‘setki’ w 4,6 s (Sport Chrono) i dobić do prędkości 260 km/h. GTS robi największe wrażenie, bo osiąga 100 km/h w 4,3 s, a z pakietem Sport Chrono ma też bardzo dobry czas do 160 km/h - 10,5 s. Maksymalnie popędzi 272 km/h. Nie tak dawno trzeba było kupić 911, by mieć takie osiągi.
GTS jest całkiem brawurowy w zachowaniu na drodze. Można mu zarzucić, że nie ma tyle mocy, co BMW X4 M Comp czy Merc GLC 63S (oba 500+ KM), ale w odróżnieniu od nich Porsche nie daje znaków, że podwozie nie nadąża za silnikiem. Jak już wspomniałem skrzynia PDK ma trochę za długie przełożenia, więc żeby poczuć prawdziwy zryw trzeba przestawić się w tryb ręczny i wrzucić Sport lub Sport+. Konwencjonalny, nowoczesny hatchback jak Golf R czy Cupra Leon będzie w subiektywnym odczuciu szybszy przy mniejszym wysileniu.

Jeśli nie próbujesz za każdym razem pędzić po 160 km/h, wszystkie silniki w tym modelu Porsche wykazują się kulturą i gładkością reakcji na polecenia kierowcy. Jak na samochód o osiągach zawstydzających Boxstera, Caymana czy wspomniane hothatche, Macan potrafi imponująco przeobrazić się w spokojnego i przyjemnego cruisera, co oczywiście jest jego zaletą.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Nowy Mercedes CLA Shooting Brake łączy sportowy styl z praktycznością kombi i wydajnym napędem.
Pustynia w Emiratach i bulwary w Monako - Brabus XL 800 Cabrio świetnie pasuje do obu tych miejsc.
Nowe Porsche 911 GT3 z Manthey Kit urywa kolejne kilka sekund z wyniku na torze Nürburgring.
Genesis GV60 Magma bazuje na rozwiązaniach Hyundaia Ioniq 5 N, ale aspiruje do segmentu premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.
Z mocą 1156 KM nowe Cayenne w wersji Turbo jest najmocniejszym seryjnym Porsche w historii.
Podczas Grand Prix Las Vegas McLaren zaprezentuje wyjątkowy model 750S Spider od MSO.
Limitowany model Leon VZ TCR to najbardziej torowo nastawiona Cupra w historii.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Nowy Supersports nie jest szybszy od poprzednika, ale to najbardziej sportowy Bentley od 100 lat.