Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Niedawno zmodernizowane Porsche Macan wciąż jest mistrzem w swojej klasie i w przeciwieństwie do większości rywali jest naprawdę porywającym samochodem.
Wnętrze to element, który najbardziej się zmienił wraz z ostatnim liftingiem w 2021 r. Pojawiła się nowa, gładka i czysta (nie dosłownie, bo non stop widać odciski palców) konsola środkowa z dotykowymi panelami. Reszta wygląda znajomo, co nie jest wielką wadą, bo pomimo starzejącej się konstrukcji wszystko nadal działa świetnie.
Spasowanie i wykończenie jest bez zarzutu, a możliwości personalizacji wnętrza zadowolą wszystkich tych, którzy szukają czegoś specjalnego, nawet pomimo kosztów. W każdym modelu można wybrać wnętrze czarne, beżowe lub nawet bordowe, więc nie trzeba skazywać się na wieczną ciemność. Dla wybrednych z pomocą przychodzi Porsche Exclusive Manufaktur, gdzie naprawdę można zaszaleć z wykonaniem detali.
Porsche odświeżyło swój system multimedialny, który już nie odstaje wyraźnie od tych znanych z BMW, Audi i Mercedesa. Jest za to dużo lepszy niż system oferowany w Alfie Romeo Stelvio. Kto oczekuje więcej cyfrowych możliwości może być rozczarowany klasycznymi tarczami zegarów czy dużym drążkiem automatycznej skrzyni. My z kolei nie jesteśmy pewni czy aby nowoczesne selektory i wirtualne zegary są dużo lepsze.
Macan ma całkiem dużo przestrzeni z tyłu, po złożeniu foteli to nawet 1500 litrów, o 100 mniej niż w BMW X3. Przestrzeń ta ma jedną przewagę - jest bardziej foremna niż w X3, więc łatwiej wykorzystać ją w pełni. Jest wystarczająco dużo miejsca z przodu i z tyłu dla pasażerów, choć Cayenne przewiezie czworo lub pięcioro ludzi w większym komforcie. Pozycja za kierownicą Macana jest za to świetna. Bardziej przypomina 911, a tego większość SUV-ów nie potrafi zapewnić.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Druga generacja Modelu 3 Performance ma tak dobre osiągi, że w przyszłości może konkurować z BMW M3.
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.
Mercedes-AMG dodał flagowe coupe GT do gamy modeli z napędem hybrydowym E-Performance.
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.