Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niedawno zmodernizowane Porsche Macan wciąż jest mistrzem w swojej klasie i w przeciwieństwie do większości rywali jest naprawdę porywającym samochodem.
Wnętrze to element, który najbardziej się zmienił wraz z ostatnim liftingiem w 2021 r. Pojawiła się nowa, gładka i czysta (nie dosłownie, bo non stop widać odciski palców) konsola środkowa z dotykowymi panelami. Reszta wygląda znajomo, co nie jest wielką wadą, bo pomimo starzejącej się konstrukcji wszystko nadal działa świetnie.
Spasowanie i wykończenie jest bez zarzutu, a możliwości personalizacji wnętrza zadowolą wszystkich tych, którzy szukają czegoś specjalnego, nawet pomimo kosztów. W każdym modelu można wybrać wnętrze czarne, beżowe lub nawet bordowe, więc nie trzeba skazywać się na wieczną ciemność. Dla wybrednych z pomocą przychodzi Porsche Exclusive Manufaktur, gdzie naprawdę można zaszaleć z wykonaniem detali.
Porsche odświeżyło swój system multimedialny, który już nie odstaje wyraźnie od tych znanych z BMW, Audi i Mercedesa. Jest za to dużo lepszy niż system oferowany w Alfie Romeo Stelvio. Kto oczekuje więcej cyfrowych możliwości może być rozczarowany klasycznymi tarczami zegarów czy dużym drążkiem automatycznej skrzyni. My z kolei nie jesteśmy pewni czy aby nowoczesne selektory i wirtualne zegary są dużo lepsze.
Macan ma całkiem dużo przestrzeni z tyłu, po złożeniu foteli to nawet 1500 litrów, o 100 mniej niż w BMW X3. Przestrzeń ta ma jedną przewagę - jest bardziej foremna niż w X3, więc łatwiej wykorzystać ją w pełni. Jest wystarczająco dużo miejsca z przodu i z tyłu dla pasażerów, choć Cayenne przewiezie czworo lub pięcioro ludzi w większym komforcie. Pozycja za kierownicą Macana jest za to świetna. Bardziej przypomina 911, a tego większość SUV-ów nie potrafi zapewnić.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
MGA Factory Edition od brytyjskiej firmy Frontline to klasyk o osiągach godnych supersamochodów.
JCR to specjaliści od tuningu Porsche, a ich najnowsza kreacja bazuje na wspaniałym 911 S/T.
Super-GT Aston Martina wkrótce doczeka się wzmocnionej i nastawionej na tor wersji specjalnej.
Gama Bentleya powiększa się o bazowe warianty Continentala GT i Flying Spura z napędem hybrydowym.
Mali producenci będą mogli sprzedawać w UK samochody spalinowe do 2030 roku, a hybrydy do 2035.
Karbonowe dodatki, bodykit i ponad 500 KM to pakiet jaki Abt proponuje do limitowanego Audi RS3 R.
Zenvo Aurora będzie pierwszym z wielu hipersamochodów korzystających z modułowego silnika V12.
McLaren i Forseven razem stworzą McLaren Group Holdings, a strategia firmy obierze nowy tor.
Wkrótce Ioniq 6 N dołączy do elektrycznej gamy sportowych Hyundaiów obok znakomitego Ioniq’a 5 N.
Skoda Elroq RS o mocy 340 KM to pierwszy elektryczny SUV o sportowym charakterze w swoim segmencie.
Lotus upraszcza nazewnictwo wewnątrz gamy Emeyi i Eletre oraz wprowadza nowe wersje wyposażenia.
Hyundai podzielił się zdjęciami małego, zwariowanego hot hatcha EV. Czy to duchowy następca i20 N?