Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Równie niedopracowany, co irytujący Golf R Mk8 pozostawia wiele do życzenia, a to spora strata dla całego segmentu
W Golfie można wyczuć silne skupienie na niskim zużyciu paliwa. Filtry cząstek stałych, tryb Eco i skrzynia biegów dość mocno dają o tym znać. Tak jak wszystkie nowoczesne, mocne turbo-czwórki silnik Golfa traktowany po męsku daleko rozminie się z deklarowanym spalaniem i zużyje około 12-14 litrów na 100 km. Volkswagen podaje w zależności od konfiguracji 7,4 do 8 l/ 100 km.
Dla kontrastu podam spalanie przy ostrożnej jeździe autostradą - około 7 litrów. Te potężne różnice w spalaniu dają częściowo pojęcie jak dużo technologii wpompowano w jednostkę EA888, żeby ograniczyć apetyt na paliwo.
Naprawdę mocnym punktem Golfa jest niewielka utrata wartości, dlatego łatwiej jest go leasingować lub wynajmować. Dzięki dość wysokiej wartości rezydualnej po kilku latach może się okazać, że da się załatwić leasing na lepszych warunkach niż w przypadku rywali.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Nowe 911 od Porsche Heritage, na swoje szczęście lub nieszczęście, inspirowane jest latami 70. i 80.
Ferrari zaprezentuje swoje pierwsze EV jeszcze w tym roku, a jego nazwa to po prostu Elettrica.
Nowe elektryczne Renault 5 Turbo 3E kosztuje tyle co używane supersamochody Ferrari czy McLarena.
Odświeżony model zastępuje kilka pozycji w ofercie Audi. Czy będzie to sukces?
Nowe Porsche 911 GT3 992.2 ustanowiło rekord okrążenia Nürburgringu wśród aut ze skrzynią ręczną.
W drodze do przebicia bariery 500 km/h teksański Hennessey prezentuje kolejne wcielenie Venoma F5.
W 2026 roku na starcie 24h Le Mans stanie zespół Genesis Magma Racing z modelem GMR-001.
Niedługo poznamy nowe Lamborghini Urus Performante - rywala Astona DBX707 i Ferrari Purosangue.
Unijni urzędnicy wzięli na celownik włókna węglowe, których rozpad jest szkodliwy dla zdrowia.
Od 2027 roku do Ferrari, Porsche i Aston Martina w stawce WEC dołączy nowy gracz - McLaren.
MGA Factory Edition od brytyjskiej firmy Frontline to klasyk o osiągach godnych supersamochodów.
JCR to specjaliści od tuningu Porsche, a ich najnowsza kreacja bazuje na wspaniałym 911 S/T.