2024 Volkswagen Golf R - ostatni taki hot hatch Volkswagena
Jest duża szansa, że właśnie zaprezentowany Golf R MK8.5 to ostatni benzynowy hiper-hatchback VW.
Jest duża szansa, że właśnie zaprezentowany Golf R MK8.5 to ostatni benzynowy hiper-hatchback VW.
Nadchodząca dziewiąta generacja popularnego kompaktu przejdzie w całości na napęd elektryczny.
MG4 XPower zyska kompetentnego rywala w postaci nowego Volkswagena ID.3 GTX z mocnym silnikiem.
Golf R po liftingu będzie ostatnim spalinowym hot hatchem Volkswagena. Po nim nastąpi era elektryki.
Golf GTI generacji 8.5 ma nowe wnętrze i więcej mocy, ale czy naprawiono słabe strony poprzednika?
Golf Mk5 przywrócił logo GTI na należne mu miejsce. Doradzamy jak dobrze kupić używany egzemplarz.
ID.3 przeszedł lifting poprawiający jego słabe punkty, ale w międzyczasie rywale nadrobili dystans.
Czy pomimo upływającego czasu, z pozoru mało rozrywkowy Volkswagen ma czym zaskoczyć klienta?
Lifting Golfa jest nadzieją na rozwiązanie głównych problemów trapiących jego sportową wersję GTI.
Koncept ID.GTI za kilka lat wejdzie do produkcji jako mały, elektryczny hot hatch.
Golf R stał się mocniejszy niż kiedykolwiek - nowa limitowana do 333 sztuk wersja ma równo 333 KM.
Koncern Volkswagena ma plan wprowadzenia na rynek taniego, dostępnego, elektrycznego hatchbacka.
Volkswagen przyspieszył lifting ID.3 EV - pojawiły się poprawione multimedia, wygląd i wyposażenie.
Arteon udanie wykorzystuje podzespoły Golfa R, ale nie jest aż tak atrakcyjny jak rywale z segmentu premium.
Edycja specjalna szybkiego Golfa R zyskała kluczowe poprawki w układzie jezdnym i napędowym.
Jest szansa na poprawę, po kiepskim początku, nowej gamy usportowionych Golfów.
Elektryczne samochody Volkswagena idą w dobrym kierunku, ale ID.4 GTX wbrew nazwie nie jest elektrycznym GTI.
Równie niedopracowany, co irytujący Golf R Mk8 pozostawia wiele do życzenia, a to spora strata dla całego segmentu
Popularny T-Roc zyskał kilka istotnych aktualizacji