BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Równie niedopracowany, co irytujący Golf R Mk8 pozostawia wiele do życzenia, a to spora strata dla całego segmentu
Na każdy racjonalny sposób Golf R jest szybki, ale odczuwa się lekkie otępienie spowodowane masą wynoszącą na sucho 1550 kg. To o 100 kg więcej niż Honda Civic Type R, choć trzeba przyznać, że japoński samochód jest tylko przednionapędowy. W przypadku Golfa kombinacja mocnego silnika, szybkiej skrzyni i napędu na obie osie skutkuje przyspieszeniem do 100 km/h w 4,7 s.
Odpowiedź na gaz w optymalnym paśmie obrotów jest imponująca, ale spróbuj dodać gazu gdy auto jest na wysokim biegu, a miną wieki zanim skrzynia zredukuje, a turbo zacznie dmuchać. Taka ślamazarność jest typowym objawem wielu mocnych, współczesnych samochodów, w których oprogramowanie trzyma jak najwyższy bieg i najniższe możliwe obroty, by utrzymać w ryzach spalanie i emisję.
Jest na to prosty sposób - przełączyć tryb na bardziej sportowy, wtedy silnik będzie trzymany w ciągłej gotowości do działania. Możliwość odseparowania trybu pracy skrzyni od trybu pracy reszty napędu to naprawdę przydatna sprawa, a gdy zdecydujesz się przejąć kontrolę, czekają świetne, nowe łopatki za kierownicą. To jeden z niewielu bardzo pożądanych elementów jakie Golf R Mk8 ma do zaoferowania względem starszego modelu.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.