Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Sportowe Subaru ma wspaniałe, angażujące podwozie, ale dychawiczny silnik i słabe opony stoją na przeszkodzie do wielkiego sukcesu.
Dwulitrowy motor z bezpośrednim wtryskiem paliwa nie ma tak znakomitych liczb na papierze jak samochody turbodoładowane, bo oficjalnie pali 7,8 l /100 km. Plusem jest to, że faktycznie da się zbliżyć do takiego wyniku w normalnej jeździe. Kiedy jeździliśmy Toyotą GT86 (ten sam silnik, skrzynia, masa) w teście długodystansowym kilka lat temu, wyniki na poziomie 8,5-9 litrów były normą, a samochód nie miał lekko. Późniejsze doświadczenia z GT86 sugerują jeszcze niższe wyniki w jeździe mieszanej.
My polecamy wymienić ogumienie w BRZ tak szybko jak pojawi się okazja. Tanie gumy Michelin Primacy nie dają sobie rady, przydałyby się nieco bardziej sportowe kapcie np. Michelin Pilot Sport 4. Ta opona zwyciężyła w ostatnim teście opon evo, a w popularnych serwisach z oponami kosztuje tyle samo co komplet fabrycznych Primacy 4, więc jak dla nas nie ma się nad czym zastanawiać.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.
Mercedes-AMG dodał flagowe coupe GT do gamy modeli z napędem hybrydowym E-Performance.
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.
Kariera Alfy Romeo Milano trwała kilka dni. Włoski rząd zmusił producenta do zmiany nazwy na Junior.
Torowy GMA T.50 oznaczony literą ‘s’ jest lżejszy, mocniejszy i ma lepsze aero niż model drogowy.