BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sportowe Subaru ma wspaniałe, angażujące podwozie, ale dychawiczny silnik i słabe opony stoją na przeszkodzie do wielkiego sukcesu.
Subaru BRZ, podobnie jak blisko spokrewniona Toyota GT86, zawiera w sobie kilka fundamentalnych cech dobrego samochodu sportowego. Ma sztywną konstrukcję, świetną pozycję za kierownicą, niski środek ciężkości, dobrze zbalansowany układ jezdny i naprawdę można w nim poczuć jak pracuje cała mechanika.
To bardzo dobry zestaw zalet, ale Subaru BRZ nie jeździ perfekcyjnie. Jego silnik, choć żwawy i reaguje poprawnie, nie daje podstaw do wykorzystania potencjału tylnego napędu w takim stopniu, w jakim byśmy chcieli. Poza tym Subaru wyposażyło to auto w bardzo cienkie opony w celu łatwiejszego zrywania przyczepności. W praktyce niewystarczająca przyczepność jakie dają te opony o niskich oporach toczenia sprawia, że rozmywają one reakcje i burzą wzajemne zrozumienie jakie kierowca jest w stanie z BRZ wypracować.
Na szczęście Subaru podjęło próbę poprawy tych wad i buduje właśnie nową generację BRZ. Zanim następca wejdzie na rynek Subaru musi funkcjonować ze swoją niedoskonałością, ale na pewno da się go polubić.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.
Obecna klasa G w końcu zrzuca dach. Mercedes zapowiada nową odmianę Cabriolet.