Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Sportowe Subaru ma wspaniałe, angażujące podwozie, ale dychawiczny silnik i słabe opony stoją na przeszkodzie do wielkiego sukcesu.
Subaru BRZ, podobnie jak blisko spokrewniona Toyota GT86, zawiera w sobie kilka fundamentalnych cech dobrego samochodu sportowego. Ma sztywną konstrukcję, świetną pozycję za kierownicą, niski środek ciężkości, dobrze zbalansowany układ jezdny i naprawdę można w nim poczuć jak pracuje cała mechanika.
To bardzo dobry zestaw zalet, ale Subaru BRZ nie jeździ perfekcyjnie. Jego silnik, choć żwawy i reaguje poprawnie, nie daje podstaw do wykorzystania potencjału tylnego napędu w takim stopniu, w jakim byśmy chcieli. Poza tym Subaru wyposażyło to auto w bardzo cienkie opony w celu łatwiejszego zrywania przyczepności. W praktyce niewystarczająca przyczepność jakie dają te opony o niskich oporach toczenia sprawia, że rozmywają one reakcje i burzą wzajemne zrozumienie jakie kierowca jest w stanie z BRZ wypracować.
Na szczęście Subaru podjęło próbę poprawy tych wad i buduje właśnie nową generację BRZ. Zanim następca wejdzie na rynek Subaru musi funkcjonować ze swoją niedoskonałością, ale na pewno da się go polubić.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Popularne modele Cupry - Formentor i Leon - przeszły rozszerzony lifting designu, wnętrza i napędu.
Limitowany do 20 sztuk Bentley Bentayga Apex Edition dostał w standardzie 22-calowe karbonowe felgi.
Przejechaliśmy się nowym Porsche Macan w dwóch wersjach: podstawowej i Turbo o mocy 639 KM.
Unikatowy, torowy Lotus Evija X okrążył Północną Pętlę Nürburgringu w czasie 6:24,047.
W sierpniu pierwsi brytyjscy klienci odbiorą kluczyki do elektrycznych roadsterów MG Cyberster.
OCTA będzie najszybszym i najdzielniejszym w terenie Defenderem w historii.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Druga generacja Modelu 3 Performance ma tak dobre osiągi, że w przyszłości może konkurować z BMW M3.
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.