Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Sportowe Subaru ma wspaniałe, angażujące podwozie, ale dychawiczny silnik i słabe opony stoją na przeszkodzie do wielkiego sukcesu.
Nie ma żadnego zaskoczenia, że kabina BRZ jest praktycznie identyczna jak w Toyocie GT86. Krótko mówiąc, jest daleka od stylistycznych fajerwerków. W zamian Subaru oferuje niemal perfekcyjną pozycję za kierownicą, której próżno szukać w dowolnej półce cenowej - siedzi się nisko, za idealnie umieszczoną kierownicą. Pedały nie są za blisko, a lewarek skrzyni tuż pod ręką. Zza kierownicy rozciąga się niezły widok na długą maskę Subaru.
W 2017 roku producent wymienił kierownicę na nieco mniejszą. W żaden sposób nie wpływa to na sposób jazdy, za to jeszcze polepszyła się wspomniana pozycja za kierownicą.
Nacisk położony na ergonomię i świetną pozycję (przy której większość hothatchy wypada jak taczka) nie jest niestety kontynuowany w materiałach. Kto przykłada choć minimalną wartość do estetyki, detali i wykończenia wnętrza, będzie rozczarowany. Zaletą jest łatwość obsługi i znakomite spasowanie, jak na Japończyka przystało. Pomaga sztywna konstrukcja nadwozia, dzięki której plastiki nie grzechoczą i nie ocierają się o siebie podczas jazdy powodując nieprzyjemne odgłosy.
System multimediów to osobny od auta moduł 2DIN. Grafika niestety szybko się zestarzała, choć była poprawiana w 2017 roku, a sam system działa powoli. Jego zaletą jest standardowy wymiar, dzięki któremu można całe radio wymienić na nowszy model bez żadnego problemu. To druga rzecz po oponach, którą byśmy szybko w BRZ zmienili po zakupie.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
W sierpniu pierwsi brytyjscy klienci odbiorą kluczyki do elektrycznych roadsterów MG Cyberster.
OCTA będzie najszybszym i najdzielniejszym w terenie Defenderem w historii.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Druga generacja Modelu 3 Performance ma tak dobre osiągi, że w przyszłości może konkurować z BMW M3.
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.