Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Sportowe Subaru ma wspaniałe, angażujące podwozie, ale dychawiczny silnik i słabe opony stoją na przeszkodzie do wielkiego sukcesu.
Subaru BRZ, podobnie jak blisko spokrewniona Toyota GT86, zawiera w sobie kilka fundamentalnych cech dobrego samochodu sportowego. Ma sztywną konstrukcję, świetną pozycję za kierownicą, niski środek ciężkości, dobrze zbalansowany układ jezdny i naprawdę można w nim poczuć jak pracuje cała mechanika.
To bardzo dobry zestaw zalet, ale Subaru BRZ nie jeździ perfekcyjnie. Jego silnik, choć żwawy i reaguje poprawnie, nie daje podstaw do wykorzystania potencjału tylnego napędu w takim stopniu, w jakim byśmy chcieli. Poza tym Subaru wyposażyło to auto w bardzo cienkie opony w celu łatwiejszego zrywania przyczepności. W praktyce niewystarczająca przyczepność jakie dają te opony o niskich oporach toczenia sprawia, że rozmywają one reakcje i burzą wzajemne zrozumienie jakie kierowca jest w stanie z BRZ wypracować.
Na szczęście Subaru podjęło próbę poprawy tych wad i buduje właśnie nową generację BRZ. Zanim następca wejdzie na rynek Subaru musi funkcjonować ze swoją niedoskonałością, ale na pewno da się go polubić.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.