Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Sportowe Subaru ma wspaniałe, angażujące podwozie, ale dychawiczny silnik i słabe opony stoją na przeszkodzie do wielkiego sukcesu.
Subaru BRZ to samochód, który łączy klasyczne proporcje nadwozia z dość małym prześwitem, choć jego uporządkowany design jest zaburzony przez garść niekorzystnych szczegółów. Przed liftingiem z 2017 roku nie było aż tak źle w przypadku niektórych kolorów, ale od momentu odświeżenia przedni zderzak ma jakieś dziwne kąty i załamania, zresztą to samo jest w Toyocie.
Tylny spoiler będący standardem we wszystkich BRZ też jest dość ordynarny. Nawet jeśli coś tam pomaga w jeździe, bylibyśmy skłonni go usunąć dla czystości linii w tylnej części auta. Przydałyby się trochę bardziej sportowe, mniej ozdobne alufelgi i może jeszcze zestaw sprężyn obniżających i byłoby idealnie.
I tak najszerzej komentowanym elementem designu BRZ były przedliftowe lampy typu Lexus-look. Po lifcie na szczęście producent zdecydował się na LED-y w tradycyjnych kolorach i wygląda to o wiele lepiej.
Poza tym Subaru wygląda po prostu jak Toyota GT86. Oba te auta różnią się szczegółami przedniego pasa i oczywiście znaczkami. Różnica jest taka, że GT86 nie kupisz w charakterystycznym dla Subaru kolorze niebieskim, naśladującym styl dawnej Imprezy. Przydałyby się jeszcze jakieś złote koła...
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
W sierpniu pierwsi brytyjscy klienci odbiorą kluczyki do elektrycznych roadsterów MG Cyberster.
OCTA będzie najszybszym i najdzielniejszym w terenie Defenderem w historii.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Druga generacja Modelu 3 Performance ma tak dobre osiągi, że w przyszłości może konkurować z BMW M3.
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.