Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Sportowe Subaru ma wspaniałe, angażujące podwozie, ale dychawiczny silnik i słabe opony stoją na przeszkodzie do wielkiego sukcesu.
Subaru BRZ to samochód, który łączy klasyczne proporcje nadwozia z dość małym prześwitem, choć jego uporządkowany design jest zaburzony przez garść niekorzystnych szczegółów. Przed liftingiem z 2017 roku nie było aż tak źle w przypadku niektórych kolorów, ale od momentu odświeżenia przedni zderzak ma jakieś dziwne kąty i załamania, zresztą to samo jest w Toyocie.
Tylny spoiler będący standardem we wszystkich BRZ też jest dość ordynarny. Nawet jeśli coś tam pomaga w jeździe, bylibyśmy skłonni go usunąć dla czystości linii w tylnej części auta. Przydałyby się trochę bardziej sportowe, mniej ozdobne alufelgi i może jeszcze zestaw sprężyn obniżających i byłoby idealnie.
I tak najszerzej komentowanym elementem designu BRZ były przedliftowe lampy typu Lexus-look. Po lifcie na szczęście producent zdecydował się na LED-y w tradycyjnych kolorach i wygląda to o wiele lepiej.
Poza tym Subaru wygląda po prostu jak Toyota GT86. Oba te auta różnią się szczegółami przedniego pasa i oczywiście znaczkami. Różnica jest taka, że GT86 nie kupisz w charakterystycznym dla Subaru kolorze niebieskim, naśladującym styl dawnej Imprezy. Przydałyby się jeszcze jakieś złote koła...
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Zapraszamy w okolice Gór Świętokrzyskich, jednego z najstarszych pasm górskich w Europie.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Jaguar wchodzi w okres zmian, a ich nowa limuzyna EV dostanie nowy napęd, design i logo.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Koncept Mazda Iconic SP z silnikiem Wankla przeobrazi się w niewielki sportowy samochód produkcyjny.
Pierwszy elektryczny Bentley pojawi się w 2026 roku, ale marka zamierza pozostać przy ICE do 2035.