Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Z czterema cylindrami pod maską - rozczarowanie, ale z sześcioma cylindrami umieszczonymi pośrodku Boxster jest tak dobry, jak to tylko możliwe
Podawane przez Porsche zużycie paliwa jest całkiem imponujące biorąc pod uwagę jakie emocje i osiągi Boxster potrafi dostarczyć, ale rzeczywistość jest trochę mniej kolorowa.
Zużycie pomiędzy 9,7-10,3 l/100 km między Boxsterem z PDK, a wersją “S” z manualem to najniższe wartości jakie Porsche podaje i według naszego doświadczenia jest to wynik do powtórzenia w realnych warunkach.
Poprawa ekonomii o około 1l na 100 km względem poprzednich silników 6-cylindrowych bez turbo powoduje, że cała ta rewolucja i wszystkie niedogodności z nią związane muszą wyglądać bezsensownie w oczach klientów.
Modele z silnikami B6 są znacznie bardziej regularne w wynikach spalania, a co ważniejsze, także całkiem realistyczne. Porsche podaje około 11 litrów na 100 km w modelu GTS, a z naszych testów wynik waha się od 9,5 do 11,5 litra w zależności od częstotliwości wchodzenia na wysokie obroty drugiego biegu. Opony i hamulce są dość odporne na zużycie, bo generalnie ich parametry są przeszacowane jak na samochód o tej wadze i osiągach. To dobra wiadomość, bo komplet opon Pirelli P Zero nie jest tani, choć hamulce trzeba będzie i tak utrzymywać w dobrym stanie, by nie zaprzepaścić ich fantastycznej precyzji.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.
Z mocą 1156 KM nowe Cayenne w wersji Turbo jest najmocniejszym seryjnym Porsche w historii.
Podczas Grand Prix Las Vegas McLaren zaprezentuje wyjątkowy model 750S Spider od MSO.
Limitowany model Leon VZ TCR to najbardziej torowo nastawiona Cupra w historii.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Nowy Supersports nie jest szybszy od poprzednika, ale to najbardziej sportowy Bentley od 100 lat.
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
Po intensywnym półroczu w WRC Kajetan Kajetanowicz rusza w Wielką Wyprawę Maluchów – charytatywny rajd dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Limitowana wersja 911 GT3 Ocelot łączy sportową duszę Porsche z kulturą Ameryki Łacińskiej.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Lamborghini Temerario Super Trofeo ma w kolejnych latach być podstawą programu wyścigowego marki.
Po rundzie w Bahrajnie znamy ostateczne rozstrzygnięcia tego sezonu WEC. Ferrari może świętować.