Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Z czterema cylindrami pod maską - rozczarowanie, ale z sześcioma cylindrami umieszczonymi pośrodku Boxster jest tak dobry, jak to tylko możliwe
Podawane przez Porsche zużycie paliwa jest całkiem imponujące biorąc pod uwagę jakie emocje i osiągi Boxster potrafi dostarczyć, ale rzeczywistość jest trochę mniej kolorowa.
Zużycie pomiędzy 9,7-10,3 l/100 km między Boxsterem z PDK, a wersją “S” z manualem to najniższe wartości jakie Porsche podaje i według naszego doświadczenia jest to wynik do powtórzenia w realnych warunkach.
Poprawa ekonomii o około 1l na 100 km względem poprzednich silników 6-cylindrowych bez turbo powoduje, że cała ta rewolucja i wszystkie niedogodności z nią związane muszą wyglądać bezsensownie w oczach klientów.
Modele z silnikami B6 są znacznie bardziej regularne w wynikach spalania, a co ważniejsze, także całkiem realistyczne. Porsche podaje około 11 litrów na 100 km w modelu GTS, a z naszych testów wynik waha się od 9,5 do 11,5 litra w zależności od częstotliwości wchodzenia na wysokie obroty drugiego biegu. Opony i hamulce są dość odporne na zużycie, bo generalnie ich parametry są przeszacowane jak na samochód o tej wadze i osiągach. To dobra wiadomość, bo komplet opon Pirelli P Zero nie jest tani, choć hamulce trzeba będzie i tak utrzymywać w dobrym stanie, by nie zaprzepaścić ich fantastycznej precyzji.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Design inspirowany Ferrari Daytona i wolnossące V12 - oto 12Cilindri, nowe super-GT od Ferrari.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Batur Convertible z silnikiem W12 jest trzecim modelem specjalnym Bentleya w ostatnich latach.
Volvo coraz mniej wspólnego ma ze Szwecją, ale ciągle uchodzi za premium.
Już od lat synonimem auta elektrycznego jest Tesla - jak sprawdza się w życiu codziennym?
Design inspirowany Ferrari Daytona i wolnossące V12 - oto 12Cilindri, nowe super-GT od Ferrari.
Niemiecki tuner Abt Sportsline wypuszcza bazowy pakiet poprawek dla Audi RS3 o nazwie RS3-S.
Po odejściu z teamu F1 Red Bulla Adrian Newey nadal będzie odpowiedzialny za rozwój projektu RB17.
Planowany na ten rok nowy flagowiec Aston Martina będzie miał pod maską V12 twin turbo o mocy 835 KM.
Tom Wilkinshaw Racing znowu robi to, co wychodziło im najlepiej - ulepsza stare Jaguary.
Popularne modele Cupry - Formentor i Leon - przeszły rozszerzony lifting designu, wnętrza i napędu.
Limitowany do 20 sztuk Bentley Bentayga Apex Edition dostał w standardzie 22-calowe karbonowe felgi.
Przejechaliśmy się nowym Porsche Macan w dwóch wersjach: podstawowej i Turbo o mocy 639 KM.
Unikatowy, torowy Lotus Evija X okrążył Północną Pętlę Nürburgringu w czasie 6:24,047.