Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Z czterema cylindrami pod maską - rozczarowanie, ale z sześcioma cylindrami umieszczonymi pośrodku Boxster jest tak dobry, jak to tylko możliwe
Wnętrze Boxstera zaczyna już wyglądać nieco staro, gdyż struktura jest w nim taka sama jak w generacji 981, która debiutowała w 2012 r. Na plus wzorowa ergonomia i fantastyczna jakość wykonania, która tak samo imponuje dzisiaj jak 9 lat temu.
System multimedialny jest prosty i intuicyjny w obsłudze, a jeśli używasz Android Auto lub Apple CarPlay, interfejsy działają nadal bardzo dobrze. Pełna przycisków konsola środkowa stale przypomina o tym, ile opcji zostało zaznaczonych (lub nie), a sama w sobie jest miłym w dotyku elementem we wnętrzu, które zasadniczo po prostu działa.
Pozycja za kierownicą jest bardzo dobra, niezależnie od kształtu ciała, z pedałami idealnie dopasowanymi do międzygazów w samochodach z manualną skrzynią biegów. Wszystkie rodzaje dostępnych dla Boxstera kierownic są wspaniałe i wzmacniają ogólne poczucie jakości.
Przestrzeń na bagaże jest całkiem przyzwoita jak na samochód z centralnym silnikiem. Przedni i tylny bagażnik to tylko część, bo we wnętrzu znalazło się miejsce na parę obszernych schowków. Problem leży tylko w tym, że w porównaniu np. z Audi czy BMW Z4 środek Porsche zaczyna już wyglądać jak z poprzedniej epoki. Na razie jesteśmy na drodze do pełnej digitalizacji, ale naszym zdaniem przyciski fizyczne jeszcze wrócą jako oznaka dobrego smaku.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.