Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Z czterema cylindrami pod maską - rozczarowanie, ale z sześcioma cylindrami umieszczonymi pośrodku Boxster jest tak dobry, jak to tylko możliwe
Wnętrze Boxstera zaczyna już wyglądać nieco staro, gdyż struktura jest w nim taka sama jak w generacji 981, która debiutowała w 2012 r. Na plus wzorowa ergonomia i fantastyczna jakość wykonania, która tak samo imponuje dzisiaj jak 9 lat temu.
System multimedialny jest prosty i intuicyjny w obsłudze, a jeśli używasz Android Auto lub Apple CarPlay, interfejsy działają nadal bardzo dobrze. Pełna przycisków konsola środkowa stale przypomina o tym, ile opcji zostało zaznaczonych (lub nie), a sama w sobie jest miłym w dotyku elementem we wnętrzu, które zasadniczo po prostu działa.

Pozycja za kierownicą jest bardzo dobra, niezależnie od kształtu ciała, z pedałami idealnie dopasowanymi do międzygazów w samochodach z manualną skrzynią biegów. Wszystkie rodzaje dostępnych dla Boxstera kierownic są wspaniałe i wzmacniają ogólne poczucie jakości.
Przestrzeń na bagaże jest całkiem przyzwoita jak na samochód z centralnym silnikiem. Przedni i tylny bagażnik to tylko część, bo we wnętrzu znalazło się miejsce na parę obszernych schowków. Problem leży tylko w tym, że w porównaniu np. z Audi czy BMW Z4 środek Porsche zaczyna już wyglądać jak z poprzedniej epoki. Na razie jesteśmy na drodze do pełnej digitalizacji, ale naszym zdaniem przyciski fizyczne jeszcze wrócą jako oznaka dobrego smaku.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Nowy Supersports nie jest szybszy od poprzednika, ale to najbardziej sportowy Bentley od 100 lat.
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
Po intensywnym półroczu w WRC Kajetan Kajetanowicz rusza w Wielką Wyprawę Maluchów – charytatywny rajd dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Limitowana wersja 911 GT3 Ocelot łączy sportową duszę Porsche z kulturą Ameryki Łacińskiej.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Lamborghini Temerario Super Trofeo ma w kolejnych latach być podstawą programu wyścigowego marki.
Po rundzie w Bahrajnie znamy ostateczne rozstrzygnięcia tego sezonu WEC. Ferrari może świętować.
Paweł Sudoł – operator dronów i filmowiec, który pokazuje świat z nieba. Twórca zdjęć dla TVN, Discovery i National Geographic.
Fotograf, który łączy sztukę z precyzją. Tomek Mąkolski tworzy wizualne iluzje, redefiniując granice między światem rzeczywistym a kreacją.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Na 14 listopada wyznaczono datę premiery lekkiego tylnonapędowego Bentleya serii Supersports.