Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Razem z Team Bołtowicz ruszamy na Tor Modlin by w gronie niemal 300 osób uczcić klubowy jubileusz.
Spotkanie miało charakter wyjątkowy z wielu powodów. Po pierwsze nie często zdarza się, by społeczność zebrana wokół jednego modelu mogła obchodzić tak “poważną” rocznicę podczas swoich cyklicznych spotkań. Po drugie, wydarzenie na Torze Modlin było jednocześnie rekordem tego obiektu, który nigdy wcześniej nie gościł tylu pojazdów na raz. Nie samo spotkanie jednak było atrakcją, ale także to, co przygotowano dla gości.
Wydarzenie, które odbyło się w połowie września zebrało ponad 150 przykładów legendarnego roadstera, produkowanego od 34 lat. Mazda Bołtowicz, będąca głównym partnerem spotkania zadbała o to, by to gigantyczne grono pasjonatów modelu miało czym się zająć w wyjątkowej strefie relaksu z kawą, burgerami i leżakami. Można było też powspominać poprzednie spotkania, a nie brakowało uczestników, którzy pamiętali nawet klubowe początki.
Poszukujący rodzinnego auta na co dzień mogli porozmawiać z samym Maciejem Bołtowiczem odnośnie ekspozycyjnej Mazdy CX-60. Człowiek ten to zresztą reprezentant wymiaru pasji, jaka kipi wręcz z całej rodziny Bołtowiczów, a co za tym idzie - również firm, które reprezentują. Team Bołtowicz to grupa osób wyjęta spod regularnych sfer korporacyjnych, oddanych przyjemnościom spędzania czasu z marką (głównie Mazdy) także “po godzinach”. Spotkania dla właścicieli klasyków, wsparcie inicjatyw taka jak na Torze Modlin - takie weekendowe wydarzenia rzadko kiedy otrzymują aprobatę od regularnych sieci dealerskich.
Podobną ideę działań praktykujemy w EVO, dlatego też byliśmy partnerem wrześniowego spotkania. Nasz redakcyjny kolega - Michał Sztorc, pojawił się bladym świtem na asfalcie podwarszawskiego obiektu i wziął we władanie najpierw filiżankę kawy, a później rękawice wyścigowe, które objęły koło kierownicy przygotowanej do poważnego traktowania na torze Mazdy MX-5.
To działo się w sobotę. W niedzielę z kolei spod centrum handlowego Klif w Warszawie na uroczystą paradę w eskorcie policji ruszyło niemal trzysta japońskich roadsterów! Po więcej informacji z pierwszej ręki zapraszamy do lektury 9. wydania EVO Magazine, które w sprzedaży pojawi się początkiem grudnia.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.