Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Razem z Team Bołtowicz ruszamy na Tor Modlin by w gronie niemal 300 osób uczcić klubowy jubileusz.
Spotkanie miało charakter wyjątkowy z wielu powodów. Po pierwsze nie często zdarza się, by społeczność zebrana wokół jednego modelu mogła obchodzić tak “poważną” rocznicę podczas swoich cyklicznych spotkań. Po drugie, wydarzenie na Torze Modlin było jednocześnie rekordem tego obiektu, który nigdy wcześniej nie gościł tylu pojazdów na raz. Nie samo spotkanie jednak było atrakcją, ale także to, co przygotowano dla gości.

Wydarzenie, które odbyło się w połowie września zebrało ponad 150 przykładów legendarnego roadstera, produkowanego od 34 lat. Mazda Bołtowicz, będąca głównym partnerem spotkania zadbała o to, by to gigantyczne grono pasjonatów modelu miało czym się zająć w wyjątkowej strefie relaksu z kawą, burgerami i leżakami. Można było też powspominać poprzednie spotkania, a nie brakowało uczestników, którzy pamiętali nawet klubowe początki.
Poszukujący rodzinnego auta na co dzień mogli porozmawiać z samym Maciejem Bołtowiczem odnośnie ekspozycyjnej Mazdy CX-60. Człowiek ten to zresztą reprezentant wymiaru pasji, jaka kipi wręcz z całej rodziny Bołtowiczów, a co za tym idzie - również firm, które reprezentują. Team Bołtowicz to grupa osób wyjęta spod regularnych sfer korporacyjnych, oddanych przyjemnościom spędzania czasu z marką (głównie Mazdy) także “po godzinach”. Spotkania dla właścicieli klasyków, wsparcie inicjatyw taka jak na Torze Modlin - takie weekendowe wydarzenia rzadko kiedy otrzymują aprobatę od regularnych sieci dealerskich.

Podobną ideę działań praktykujemy w EVO, dlatego też byliśmy partnerem wrześniowego spotkania. Nasz redakcyjny kolega - Michał Sztorc, pojawił się bladym świtem na asfalcie podwarszawskiego obiektu i wziął we władanie najpierw filiżankę kawy, a później rękawice wyścigowe, które objęły koło kierownicy przygotowanej do poważnego traktowania na torze Mazdy MX-5.

To działo się w sobotę. W niedzielę z kolei spod centrum handlowego Klif w Warszawie na uroczystą paradę w eskorcie policji ruszyło niemal trzysta japońskich roadsterów! Po więcej informacji z pierwszej ręki zapraszamy do lektury 9. wydania EVO Magazine, które w sprzedaży pojawi się początkiem grudnia.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Luksusowe samochody i malarstwo? Bentley i Mulliner udowadniają, że to bardzo dobre połączenie.
Lamborghini rozwija swój program zamówień specjalnych, stąd pomysł na nowe Temerario Ad Personam.
Następca LFA będzie samochodem elektrycznym. Jego oficjalną zapowiedzią jest nowy LFA Concept.
Stworzona od podstaw, flagowa Toyota GR GT ma być perłą w koronie oddziału Gazoo Racing.
NSX od JAS Motorsport ma być autem, w którym spotyka się piękno, osiągi i sztuka inżynieryjna.
Bridgestone umacnia pozycję lidera: w 2025 r. zdobywa topowe wyniki w testach opon zimowych, całorocznych i letnich.
Edycja Collezione Giulii i Stelvio nawiązuje do koniczyny obecnej w drogowych Alfach od 1963 roku.
Luksusowa terenówka Mercedesa powróci do korzeni i zyska nowy, lifestyle’owy rodzaj nadwozia.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.
Audi udowadnia, że da się jeszcze stworzy mocny i oszczędny silnik diesla o większej pojemności.
W światłach Las Vegas Mercedes-AMG pokazał najnowszy prototyp elektrycznego następcy AMG GT 4-door.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.