Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Bentley stworzył prawdopodobnie najbardziej kompletne GT na rynku, dodatkowo pełne luksusu i prestiżu.
W wielu aspektach obecnie produkowany Bentley Continental GT wciąż przypomina generację sprzed 20 lat. Niezmiennie korzysta on z podzespołów wielu różnych marek koncernu VAG, ma przytulną czteroosobową kabinę i odznacza się poczuciem prestiżu i dopracowaniem godnym historycznego logo na klapie bagażnika.
Mimo wszystko nie posuniemy się do stwierdzenia, że obecny GT to mocno zmodernizowany, ale jednak ten sam tępawy w prowadzeniu gran tourer. Współczesne wcielenie coupe Bentleya to o wiele lepszy kawał auta. Szybszy, dynamicznie kompetentny i dający większą radość z jazdy niż kiedykolwiek wcześniej, nowy Continental jest najlepszym świadectwem potęgi grupy Volkswagena w dziedzinie rozwoju i wykonania, jeśli tylko ma ona jasny, przemyślany plan i środki.
Obszar największej poprawy i źródło wszystkich nowych zdolności Bentleya kryje się w układzie jezdnym współdzielonym z Porsche Panamerą. W efekcie nowy model lepiej radzi sobie w kategoriach typowych dla segmentu GT, a jego “tylnonapędowa” sylwetka (choć oczywiście wszystkie CGT mają napęd 4x4) z długą maską, opadającą linią dachu i muskularnym nadwoziem to tylko wierzchołek góry lodowej wszelkich udoskonaleń składających się na ten samochód.

Nowy Continental ponownie może mieć silnik W12 lub V8 - oba są podwójnie doładowane i mają więcej niż przyzwoite osiągi. Tradycyjnie można też wybrać nadwozie kabriolet (Continental GTC) lub limuzynę Flying Spur jeśli dwoje drzwi i klasyczne nadwozie typu coupe nie są odpowiednie na twoje potrzeby.
Silnik, skrzynia biegów i szczegóły techniczne - V8 ma większą charyzmę, ale W12 to rynkowy endemit o niesamowitej mocy.
Osiągi i czas 0-100 - wszystkie wersje Continentala GT mają ogromną moc i potrafią maskować dużą masę auta.
Prowadzenie i tłumienie - w końcu CGT prowadzi się jak na GT przystało. Prawdziwa radość z szybkiej jazdy nie jest popsuta wysoką masą.
Zużycie paliwa i koszty eksploatacji - jeśli nie potrafisz zejść poniżej 15 litrów to źle się za to zabierasz. Continental V8 potrafi być stosunkowo oszczędny.
Wnętrze i technologia - wizytówka Continentala GT. Wzorowa jakość wykończenia i materiały z najwyższej półki oraz dyskretnie działająca elektronika.
Design - od 20 lat pozostaje tak samo kontrowersyjny - albo jest dobry albo kiepski, w zależności w której drużynie grasz.
Ceny, wyposażenie i konkurencja - porównanie oferty rynkowej z rywalami
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.
Audi udowadnia, że da się jeszcze stworzy mocny i oszczędny silnik diesla o większej pojemności.
W światłach Las Vegas Mercedes-AMG pokazał najnowszy prototyp elektrycznego następcy AMG GT 4-door.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Nowy Mercedes CLA Shooting Brake łączy sportowy styl z praktycznością kombi i wydajnym napędem.
Pustynia w Emiratach i bulwary w Monako - Brabus XL 800 Cabrio świetnie pasuje do obu tych miejsc.
Nowe Porsche 911 GT3 z Manthey Kit urywa kolejne kilka sekund z wyniku na torze Nürburgring.
Genesis GV60 Magma bazuje na rozwiązaniach Hyundaia Ioniq 5 N, ale aspiruje do segmentu premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.
Z mocą 1156 KM nowe Cayenne w wersji Turbo jest najmocniejszym seryjnym Porsche w historii.
Podczas Grand Prix Las Vegas McLaren zaprezentuje wyjątkowy model 750S Spider od MSO.