Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Bentley stworzył prawdopodobnie najbardziej kompletne GT na rynku, dodatkowo pełne luksusu i prestiżu.
Kabina to światowa czołówka, ale z zewnątrz da się przyczepić do kilku kwestii. Ogólny design mocno się poprawił względem poprzednich Continentali - wynika to z zastosowania nowej platformy, przez którą zmieniły się proporcje nadwozia - przód jest dłuższy, a kabina przesunięta mocniej w tył. Przednia krawędź jest wysoko i wydaje się niemal pionowa, za to idealnie dobrano wielkość grilla do ogólnych wymiarów auta.
Bardziej kontrowersyjnym tematem są reflektory i dolne wloty powietrza. Światła przednie i tylne są w środku wykonane z niby-ciętego szkła, co może się wydawać przesadzone. Nie rzuca się to w oczy jeśli zamówi się przyciemnione lampy i najlepiej przyciemniony grill, więc wiele zależy także od indywidualnej konfiguracji danego egzemplarza.
Nadwozie typu fastback, obszernie narysowane błotniki tylne, ścięcie Kamma z tyłu - te elementy należą do udanych. Jedyne zastrzeżenie mamy do kół - naprawdę trzeba wziąć największy rozmiar, aby auto nie wydawało się zbyt ciężkie, zwłaszcza z tyłu.
Pod kątem designu Continental GT zawsze należał do spójnych aut, ale w tej generacji producentowi udało się wyjątkowo dobrze zbalansować klasyczny wygląd i nowoczesność. W erze często dziwnych i niezrozumiałych projektów samo to zasługuje na uznanie.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.