Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Bentley stworzył prawdopodobnie najbardziej kompletne GT na rynku, dodatkowo pełne luksusu i prestiżu.
Kabina to światowa czołówka, ale z zewnątrz da się przyczepić do kilku kwestii. Ogólny design mocno się poprawił względem poprzednich Continentali - wynika to z zastosowania nowej platformy, przez którą zmieniły się proporcje nadwozia - przód jest dłuższy, a kabina przesunięta mocniej w tył. Przednia krawędź jest wysoko i wydaje się niemal pionowa, za to idealnie dobrano wielkość grilla do ogólnych wymiarów auta.
Bardziej kontrowersyjnym tematem są reflektory i dolne wloty powietrza. Światła przednie i tylne są w środku wykonane z niby-ciętego szkła, co może się wydawać przesadzone. Nie rzuca się to w oczy jeśli zamówi się przyciemnione lampy i najlepiej przyciemniony grill, więc wiele zależy także od indywidualnej konfiguracji danego egzemplarza.
Nadwozie typu fastback, obszernie narysowane błotniki tylne, ścięcie Kamma z tyłu - te elementy należą do udanych. Jedyne zastrzeżenie mamy do kół - naprawdę trzeba wziąć największy rozmiar, aby auto nie wydawało się zbyt ciężkie, zwłaszcza z tyłu.
Pod kątem designu Continental GT zawsze należał do spójnych aut, ale w tej generacji producentowi udało się wyjątkowo dobrze zbalansować klasyczny wygląd i nowoczesność. W erze często dziwnych i niezrozumiałych projektów samo to zasługuje na uznanie.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.