Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Bentley stworzył prawdopodobnie najbardziej kompletne GT na rynku, dodatkowo pełne luksusu i prestiżu.
Kabina to światowa czołówka, ale z zewnątrz da się przyczepić do kilku kwestii. Ogólny design mocno się poprawił względem poprzednich Continentali - wynika to z zastosowania nowej platformy, przez którą zmieniły się proporcje nadwozia - przód jest dłuższy, a kabina przesunięta mocniej w tył. Przednia krawędź jest wysoko i wydaje się niemal pionowa, za to idealnie dobrano wielkość grilla do ogólnych wymiarów auta.
Bardziej kontrowersyjnym tematem są reflektory i dolne wloty powietrza. Światła przednie i tylne są w środku wykonane z niby-ciętego szkła, co może się wydawać przesadzone. Nie rzuca się to w oczy jeśli zamówi się przyciemnione lampy i najlepiej przyciemniony grill, więc wiele zależy także od indywidualnej konfiguracji danego egzemplarza.

Nadwozie typu fastback, obszernie narysowane błotniki tylne, ścięcie Kamma z tyłu - te elementy należą do udanych. Jedyne zastrzeżenie mamy do kół - naprawdę trzeba wziąć największy rozmiar, aby auto nie wydawało się zbyt ciężkie, zwłaszcza z tyłu.
Pod kątem designu Continental GT zawsze należał do spójnych aut, ale w tej generacji producentowi udało się wyjątkowo dobrze zbalansować klasyczny wygląd i nowoczesność. W erze często dziwnych i niezrozumiałych projektów samo to zasługuje na uznanie.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.
Audi udowadnia, że da się jeszcze stworzy mocny i oszczędny silnik diesla o większej pojemności.
W światłach Las Vegas Mercedes-AMG pokazał najnowszy prototyp elektrycznego następcy AMG GT 4-door.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Nowy Mercedes CLA Shooting Brake łączy sportowy styl z praktycznością kombi i wydajnym napędem.
Pustynia w Emiratach i bulwary w Monako - Brabus XL 800 Cabrio świetnie pasuje do obu tych miejsc.
Nowe Porsche 911 GT3 z Manthey Kit urywa kolejne kilka sekund z wyniku na torze Nürburgring.
Genesis GV60 Magma bazuje na rozwiązaniach Hyundaia Ioniq 5 N, ale aspiruje do segmentu premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.
Z mocą 1156 KM nowe Cayenne w wersji Turbo jest najmocniejszym seryjnym Porsche w historii.
Podczas Grand Prix Las Vegas McLaren zaprezentuje wyjątkowy model 750S Spider od MSO.