Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Bentley stworzył prawdopodobnie najbardziej kompletne GT na rynku, dodatkowo pełne luksusu i prestiżu.
Jeśli uważasz, że sama sylwetka i biżuteria zewnętrzna nie potwierdzają przynależności Bentleya Continentala GT do samochodowej ekstraklasy, wnętrze z pewnością to potwierdzi. Jest tu wszystko - najwyższej jakości materiały, topowa jakość wykonania i technologia z wysokiej półki. To wszystko uformowano w bardzo tradycyjny, ale także nowoczesny sposób, jakby projektanci Bentleya chcieli znaleźć optymalny balans między konserwatywnym wystrojem, a wygodną współczesną technologią.
Najlepszym przykładem takiego podejścia jest obrotowy wyświetlacz centralny. Konserwatywni kierowcy mają możliwość schowania krzykliwego ekranu i podziwiania pięknie zrobionych analogowych wskaźników i towarzyszących im fizycznych przełączników.
Podczas konfiguracji trzeba jednak zachować umiar, bo liczba dostępnych opcji wykonania i kolorystyki wnętrza jest tak duża, że można niebezpiecznie zbliżyć się do kiepskiej tandety.
Pod fornirami i skórami kryje się ta sama architektura co w Panamerze, a jednak Bentley pozostaje na zupełnie innym poziomie wykonania. To jedno z najlepszych, jeśli nie najlepsze, wnętrze wśród wszystkich samochodów na rynku, niezależnie od półki cenowej.
Konotacje z Panamerą widać także po systemie infotainment, ale trudno uznać to za wadę. System nie należy do czołówki w dziedzinie intuicyjności obsługi, ale też nigdy nie powoduje niepotrzebnej irytacji. Zachowano sporo fizycznych przycisków, więc będziesz zapuszczał się w meandry menu jedynie w okazjonalnych przypadkach jak podłączenie telefonu czy zmiana koloru podświetlenia nastrojowego.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Lamborghini nie będzie kontynuować przygody z WEC w sezonie 2025. Zadecydowała zmiana regulaminu.
Jaguar pracuje nad rywalem dla Porsche Taycan - mamy pierwsze zdjęcie konceptu tego auta.
Aston Martin wreszcie pokazał kosmiczne osiągi Valkyrie. Samochód ten pobił rekord toru Silverstone.
W 2025 roku Mercedes powraca do Le Mans z AMG GT dostosowanym do wymogów klasy LMGT3.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.