Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Bentley stworzył prawdopodobnie najbardziej kompletne GT na rynku, dodatkowo pełne luksusu i prestiżu.
Jeśli uważasz, że sama sylwetka i biżuteria zewnętrzna nie potwierdzają przynależności Bentleya Continentala GT do samochodowej ekstraklasy, wnętrze z pewnością to potwierdzi. Jest tu wszystko - najwyższej jakości materiały, topowa jakość wykonania i technologia z wysokiej półki. To wszystko uformowano w bardzo tradycyjny, ale także nowoczesny sposób, jakby projektanci Bentleya chcieli znaleźć optymalny balans między konserwatywnym wystrojem, a wygodną współczesną technologią.
Najlepszym przykładem takiego podejścia jest obrotowy wyświetlacz centralny. Konserwatywni kierowcy mają możliwość schowania krzykliwego ekranu i podziwiania pięknie zrobionych analogowych wskaźników i towarzyszących im fizycznych przełączników.
Podczas konfiguracji trzeba jednak zachować umiar, bo liczba dostępnych opcji wykonania i kolorystyki wnętrza jest tak duża, że można niebezpiecznie zbliżyć się do kiepskiej tandety.
Pod fornirami i skórami kryje się ta sama architektura co w Panamerze, a jednak Bentley pozostaje na zupełnie innym poziomie wykonania. To jedno z najlepszych, jeśli nie najlepsze, wnętrze wśród wszystkich samochodów na rynku, niezależnie od półki cenowej.
Konotacje z Panamerą widać także po systemie infotainment, ale trudno uznać to za wadę. System nie należy do czołówki w dziedzinie intuicyjności obsługi, ale też nigdy nie powoduje niepotrzebnej irytacji. Zachowano sporo fizycznych przycisków, więc będziesz zapuszczał się w meandry menu jedynie w okazjonalnych przypadkach jak podłączenie telefonu czy zmiana koloru podświetlenia nastrojowego.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.