Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Forch Racing by Atlas Ward bezkonkurencyjne w Porsche Sports Cup Deutschland 2025
Tak mocnych rezultatów wyścigowego teamu, którego poczynania śledzimy od kilku sezonów w niemieckim pucharze jeszcze nie było.
Polski zespół wyścigowy od 2021 roku startuje w liczącym sobie dwie dekady, prestiżowym dla teamów jeżdżących wyścigowymi Porsche pucharze. Poszczególne rundy niemieckiej serii odwiedzają obiekty wyścigowe znane z rozgrywek takich jak DTM czy F1 i nie inaczej było również w zakończonym w październiku sezonie 2025. Weekend niemieckich rozgrywek obejmuje pięć wyścigów. Dwa z nich to typowy sprint, niezależnie dla 911 oraz Caymana, a kropką nad i pozostaje długi dystans - godzinny wyścig, podczas którego wszyscy zawodnicy, obydwoma modelami mierzą się w tym samym czasie.

Był to rok przełomowy dla Forch Racing by Atlas Ward. Do kompletnego triumfu zabrakło w zasadzie tylko zwycięstwa w klasyfikacji zespołów, gdzie drużyna reprezentująca biało-czerwone barwy zajęła drugą pozycję. Największy team w niemieckim pucharze po raz pierwszy w historii zdobył dwa tytuły mistrzowskie w ciągu jednego roku, triumfując w klasyfikacji Sprint Challenge GT3 oraz Endurance Challenge. To nie tylko wydajny i skuteczny zespół, ale również jeden z najliczniejszych - bywały rundy, w których ekipa wystawiała aż pięć wyścigówek Porsche 911 GT3 Cup 992, nierzadko mieszanych z wyczynowymi Caymanami. Takie widoki nie są zbyt częste w niemieckim klasyku, a już na pewno nie z ramienia zagranicznego teamu.

Z jakimi laurami kierowcy Forch Racing by Atlas Ward wrócili do Polski po rozgrywkach w 2025 roku?

Jak wspomnieliśmy wcześniej, zespół Forch Racing by Atlas Ward - dzięki powyższym rezultatom - został wicemistrzem w klasyfikacji zespołowej na koniec Porsche Endurance Challenge Deutschland 2025.
Bardziej szczegółowe podsumowanie poszczególnych rund tegorocznej serii oraz bliższe przedstawienie sylwetek kierowców polskiego zespołu zaprezentujemy w nadchodzącym, 22. wydaniu pisma EVO Magazine, które pojawi się w sprzedaży już w grudniu.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Nowy Supersports nie jest szybszy od poprzednika, ale to najbardziej sportowy Bentley od 100 lat.
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
Po intensywnym półroczu w WRC Kajetan Kajetanowicz rusza w Wielką Wyprawę Maluchów – charytatywny rajd dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Limitowana wersja 911 GT3 Ocelot łączy sportową duszę Porsche z kulturą Ameryki Łacińskiej.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Lamborghini Temerario Super Trofeo ma w kolejnych latach być podstawą programu wyścigowego marki.
Po rundzie w Bahrajnie znamy ostateczne rozstrzygnięcia tego sezonu WEC. Ferrari może świętować.
Paweł Sudoł – operator dronów i filmowiec, który pokazuje świat z nieba. Twórca zdjęć dla TVN, Discovery i National Geographic.
Fotograf, który łączy sztukę z precyzją. Tomek Mąkolski tworzy wizualne iluzje, redefiniując granice między światem rzeczywistym a kreacją.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Na 14 listopada wyznaczono datę premiery lekkiego tylnonapędowego Bentleya serii Supersports.