Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Włoska marka wprowadza wersje specjalne inspirowane barwami miasta Modena w swoich czołowych modelach.
MC Edition - tak będą się nazywały specjalne wersje topowych Maserati Trofeo inspirowane dawnymi sukcesami wyścigowymi marki z Modeny. Najbardziej widocznym elementem tych wersji będzie z pewnością lakier Giallo Corse, ale jako alternatywę Maserati proponuje bardziej stonowany odcień Blu Vittoria. Pakiet będzie oferowany dla wszystkich trzech modeli Trofeo - Ghibli, Levante i Quattroporte - i z pewnością podkreśli ich sportowe aspiracje, choć każdy z nich ma swój indywidualny charakter.
Oprócz wspomnianych barw odnoszących się do historii i symboliki miasta Modena pakiet ingeruje jeszcze tylko w elementy wykończenia zewnętrznego i wewnętrznego. Producent nie przewiduje żadnych modyfikacji mechanicznych ani elektronicznych.
Wszystkie zewnętrzne chromy i jasne elementy wykończenia w wersjach MC Edition są zastąpione elementami lakierowanymi na czarny połysk. Dotyczy to także emblematów na słupkach i na tylnej klapie. Felgi w rozmiarze 21 cali w Quattroporte i Ghibli, a 22 cali w Levante, także są polakierowane na czarno.
W środku zastosowano jeszcze więcej zabiegów stylistycznych mających podkreślać wyjątkowość wersji MC Edition. Należą do nich jeansowe wstawki w środkowych partiach foteli zestawione z niebiesko-żółtym przeszyciem tapicerki na fotelach, boczkach drzwiowych i desce rozdzielczej. Ciekawym dodatkiem jest lakierowane na niebieski połysk włókno węglowe służące jako panele dekoracyjne konsoli i deski. Wisienką na torcie są haftowane logo MC Edition na zagłówkach foteli i grawer na konsoli środkowej.
Nie znamy jeszcze wysokości dopłaty jakiej ten pakiet będzie wymagał od nabywców, ale już normalne Maserati w wersjach Trofeo o mocy 580 KM nie należą do tanich. Najbardziej “przystępne” jest Ghibli z ceną nieco powyżej 700 tys. zł, ale za Levante Trofeo trzeba już zapłacić ponad 800 tys., a najdroższe jest Quattroporte Trofeo - około 865 tys. zł. Pakiet dodatków MC Edition na pewno pobudzi zainteresowanie klientów tymi wersjami modeli Maserati, ale ma też inny wymiar. To po części prezentacja możliwości jakie daje klientom program personalizacji aut o nazwie Fuoriserie i zabieg marketingowy zachęcający do korzystania z dodatków na zamówienie także w innych wersjach tych samych modeli.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Zapraszamy w okolice Gór Świętokrzyskich, jednego z najstarszych pasm górskich w Europie.
Jaguar pracuje nad rywalem dla Porsche Taycan - mamy pierwsze zdjęcie konceptu tego auta.
Aston Martin wreszcie pokazał kosmiczne osiągi Valkyrie. Samochód ten pobił rekord toru Silverstone.
W 2025 roku Mercedes powraca do Le Mans z AMG GT dostosowanym do wymogów klasy LMGT3.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?