Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Włoska marka wprowadza wersje specjalne inspirowane barwami miasta Modena w swoich czołowych modelach.
MC Edition - tak będą się nazywały specjalne wersje topowych Maserati Trofeo inspirowane dawnymi sukcesami wyścigowymi marki z Modeny. Najbardziej widocznym elementem tych wersji będzie z pewnością lakier Giallo Corse, ale jako alternatywę Maserati proponuje bardziej stonowany odcień Blu Vittoria. Pakiet będzie oferowany dla wszystkich trzech modeli Trofeo - Ghibli, Levante i Quattroporte - i z pewnością podkreśli ich sportowe aspiracje, choć każdy z nich ma swój indywidualny charakter.
Oprócz wspomnianych barw odnoszących się do historii i symboliki miasta Modena pakiet ingeruje jeszcze tylko w elementy wykończenia zewnętrznego i wewnętrznego. Producent nie przewiduje żadnych modyfikacji mechanicznych ani elektronicznych.
Wszystkie zewnętrzne chromy i jasne elementy wykończenia w wersjach MC Edition są zastąpione elementami lakierowanymi na czarny połysk. Dotyczy to także emblematów na słupkach i na tylnej klapie. Felgi w rozmiarze 21 cali w Quattroporte i Ghibli, a 22 cali w Levante, także są polakierowane na czarno.
W środku zastosowano jeszcze więcej zabiegów stylistycznych mających podkreślać wyjątkowość wersji MC Edition. Należą do nich jeansowe wstawki w środkowych partiach foteli zestawione z niebiesko-żółtym przeszyciem tapicerki na fotelach, boczkach drzwiowych i desce rozdzielczej. Ciekawym dodatkiem jest lakierowane na niebieski połysk włókno węglowe służące jako panele dekoracyjne konsoli i deski. Wisienką na torcie są haftowane logo MC Edition na zagłówkach foteli i grawer na konsoli środkowej.
Nie znamy jeszcze wysokości dopłaty jakiej ten pakiet będzie wymagał od nabywców, ale już normalne Maserati w wersjach Trofeo o mocy 580 KM nie należą do tanich. Najbardziej “przystępne” jest Ghibli z ceną nieco powyżej 700 tys. zł, ale za Levante Trofeo trzeba już zapłacić ponad 800 tys., a najdroższe jest Quattroporte Trofeo - około 865 tys. zł. Pakiet dodatków MC Edition na pewno pobudzi zainteresowanie klientów tymi wersjami modeli Maserati, ale ma też inny wymiar. To po części prezentacja możliwości jakie daje klientom program personalizacji aut o nazwie Fuoriserie i zabieg marketingowy zachęcający do korzystania z dodatków na zamówienie także w innych wersjach tych samych modeli.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.