Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Morgan stworzył specjalną edycję modelu Plus Four z okazji 60-lecia zwycięstwa w klasie w Le Mans.
Morgan zaprezentował limitowaną wersję modelu Plus Four, która celebruje 60 lat jakie upłynęły od zwycięstwa Morgana w klasie w wyścigu 24h Le Mans 1962. Limitowany Plus Four różni się od standardowego modelu wieloma dedykowanymi elementami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Już teraz nowy Morgan jest dostępny od 78 995 funtów (około 430 tys. zł).
Jednym z wyróżników tej wersji Plus Four są dedykowane lakiery. Pierwszy z nich to kolor o nazwie Jet Green - taki, jak w samochodzie wyścigowym o numerze TOK 258, który wygrał ten legendarny wyścig w 1962 r. Drugi dedykowany lakier to Tetre Rouge - popularny w innych wyścigowych Morganach tamtych lat. Dodatkowo Morgan proponuje nabywcom specjalne oklejenie zawierające numer 29 - ten sam, który nosiła zwycięska załoga. Do tego dochodzi twardy dach w kolorze Heritage White, malowane na srebrno szprychowe koła i korek wlewu paliwa w stylu wyścigowym. Wszystko razem tworzy całokształt, który inspirowany jest zwycięstwem z 1962 roku, ale jest prezentowane w bardziej współczesnym stylu - w każdym razie jak na Morgana.
Oprócz elementów charakterystycznych dla LM62 można wybierać z elementów dostępnych w każdym innym Plus Four. Wśród nich są m.in. rama szyby przedniej w kolorze nadwozia, dodatkowe oświetlenie, czarny splitter przedni i aktywny wydech z czarnymi końcówkami tłumika. Opcjonalne wyposażenie obejmuje składany miękki dach oraz pakiet akcesoriów LM62, który zawiera m.in. dwuramienne nakrętki na koła, kierownicę Moto-Lita, taśmę na reflektory i chromowane wewnętrzne lusterko wsteczne.

We wnętrzu też nie brakuje atrakcji. Standardowe fotele są obszyte czarną skórą Saddle z poziomym plisowaniem i kontrastowym przeszyciem w kolorze nadwozia. Deska rozdzielcza i konsola środkowa wykończone są wstawkami z drewna Tawny i specjalnymi detalami, w tym numerowaną tabliczką i haftem na zagłówkach.
Wersja LM62 nie zawiera żadnych ingerencji w układ napędowy i układ jezdny. Nadal źródłem napędu jest 2-litrowy, turbodoładowany silnik BMW połączony z manualną skrzynią 6-biegową lub 8-biegowym automatem.
Morgan zbuduje tylko 62 sztuki limitowanej edycji rocznicowej LM62 przeznaczonych zarówno do ruchu prawo- jak i lewostronnego. Ceny w Wielkiej Brytanii zaczynają się od 78 995 funtów (ok. 430 tys. zł), czyli o 16 595 funtów (90 tys. zł) więcej niż podstawowy Plus Four.
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Luksusowe samochody i malarstwo? Bentley i Mulliner udowadniają, że to bardzo dobre połączenie.
Lamborghini rozwija swój program zamówień specjalnych, stąd pomysł na nowe Temerario Ad Personam.
Następca LFA będzie samochodem elektrycznym. Jego oficjalną zapowiedzią jest nowy LFA Concept.
Stworzona od podstaw, flagowa Toyota GR GT ma być perłą w koronie oddziału Gazoo Racing.
NSX od JAS Motorsport ma być autem, w którym spotyka się piękno, osiągi i sztuka inżynieryjna.
Bridgestone umacnia pozycję lidera: w 2025 r. zdobywa topowe wyniki w testach opon zimowych, całorocznych i letnich.
Edycja Collezione Giulii i Stelvio nawiązuje do koniczyny obecnej w drogowych Alfach od 1963 roku.
Luksusowa terenówka Mercedesa powróci do korzeni i zyska nowy, lifestyle’owy rodzaj nadwozia.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.