Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Aston Martin podkreśla swój udział w Formule 1 wypuszczając DBX-a w efektownej wersji AMR24.
Przed zbliżającym się wyścigiem o Grand Prix Wielkiej Brytanii na torze Silverstone Aston Martin zaprezentował unikalną wersję swojego SUV-a DBX707. Bezpośrednią inspiracją był nie tylko bolid AMR24, ale także DBX służb medycznych wykorzystywany podczas wielu weekendów Grand Prix. Wersja ta nawiązuje do zespołu wyścigowego Aston Martina efektownym malowaniem zewnętrznym oraz dedykowanym wykończeniem i kolorystyką kabiny. Nowy model można już zamawiać, ale jego cena na pewno jest wyższa niż zwykłego DBX707 kosztującego w okolicach 1,2 mln zł.
Samochód prezentowany na zdjęciach ma charakterystyczne kolory Podium Green i Lime Green identyczne jak wyścigowy bolid marki, ale nabywcy mogą wybrać też lakier Onyx Black lub Neutron White. W standardzie producent montuje 23-calowe felgi Fortis w satynowo-czarnym wykończeniu oraz zaciski hamulcowe w kolorze Lime Green lub ciemniejszym Aston Martin Racing Green. Z tych bardziej konserwatywnych można wybrać Trophy Silver lub wykończenie karbonowe, a umieszczona na nadwoziu plakietka AMR24 nie pozwoli nikomu przeoczyć, że mają do czynienia z tą wyjątkową wersją DBX-a.
W środku analogicznie - można wybrać tapicerkę czarną lub czarno-zieloną, ale zawsze elementem standardowym będą limonkowe akcenty np. paseczek nad bezprzewodową ładowarką do smartfona. Każdy DBX z tej serii będzie wyposażony w system audio premium Bowers & Wilkins, rozszerzone wykończenie z włókien węglowych oraz detale z ciemnego chromu lub tytanu. Logo Aston Martina umieszczono na desce rozdzielczej, a emblemat AMR24 dumnie zdobi nakładki progów drzwiowych.
Nie ma zmian pod maską, zatem DBX707 AMR24 nadal ma 707 KM i 900 Nm uzyskiwane z 4-litrowego V8 twin turbo pozyskiwanego od AMG. Prędkość maksymalna wynosi 311 km/h, a do pierwszej “setki” model ten przyspiesza w 3,3 s. Tak jak inne DBX707, auto wyposażono w lekko zmodyfikowane nastawy zawieszenia, w tym amortyzatorów i sprężyn powietrznych, aby ten super-SUV dawał pokaz siły nie tylko na prostej, ale też w zakrętach.
Marco Mattiacci, Globalny Dyrektor ds. Marki i Handlu Aston Martin, powiedział: "Teraz, z zaawansowanym technicznie wnętrzem, które pasuje do jego wiodących w swojej klasie osiągów, DBX707 AMR24 Edition jest wyróżniającym się ultra-luksusowym SUV-em o niesamowitej prezencji na drodze. Aston Martin rywalizuje w najwyższych klasach światowych sportów motorowych, co stanowi kluczowy filar naszej marki i strategii produktowej dla naszych samochodów drogowych, dlatego z prawdziwą przyjemnością oferujemy tę specjalną edycję dla uhonorowania zespołu Formuły 1 Aston Martin Aramco".
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.