Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić lekkie karbonowe dodatki z palety M Performance.
Nowe hybrydowe BMW M5 w wersji G90 (sedan) i G99 (Touring) jest już dostępne w salonach sprzedaży. Do tych modeli można też już zamawiać akcesoria z gamy M Performance, dzięki którym sportowe M5 jest w stanie wycisnąć jeszcze więcej osiągów. Są to przedmioty dostępne jako opcje dealerskie lub do samodzielnego montażu, których zadaniem jest poprawa wyglądu auta, a w niektórych przypadkach także aerodynamiki przy wysokich prędkościach. W katalogu znajdziemy też elementy wystroju wnętrza.
Do M5 G90 i G99 producent przewidział sporo dodatków, ale najbardziej znaczące są elementy tylnej części auta. Przede wszystkim nowy dwuczęściowy, karbonowy dyfuzor okalający cztery karbonowo-tytanowe końcówki wydechu (osobna opcja), identyczny w sedanie jak i w Touringu. Do kompletu można dobrać niewielką lotkę na tylną klapę, również z karbonu. Dla przedniej części auta są w ofercie analogiczne dodatki.
Jednym z największych jest lekki (pomijamy, że wóz waży aż 2435 kg) karbonowy przedni splitter, taki sam dla obu wersji M5. Nie generuje on docisku, ale podobno ma wpływ na aerodynamiczną stabilność samochodu podczas jazdy z wysoką prędkością. Do tego producent proponuje poszerzenia progów bocznych z gustowną lotką przed tylnym kołem pasującą do dyfuzora.
W przygotowaniu jest zestaw akcesoryjnych lekkich felg (ich cena może sięgnąć kilkudziesięciu tysięcy złotych), które powinny dołączyć do oferty dealerskiej mniej więcej za rok. Dodatki nie ingerują w obszar silnika i oprogramowania, więc M5 w “full opcji” nadal ma standardowe 727 KM i 1000 Nm generowane przez nowy napęd hybrydowy plug-in.
Oczywiście możesz pójść jeszcze bardziej w detale, bo BMW oferuje do M5 karbonowe nakładki lusterek, a nawet osłonę na antenę radiową. Pod klapką wlewu paliwa może znaleźć się karbonowy (a jakże) korek wykończony szczotkowanym aluminium. Kolejną opcją są czarne okleiny M Performance z charakterystycznymi paskami pasującymi do linii progów i zderzaka.
Jeśli chodzi o wnętrze, na razie oferta obejmuje specjalne dywaniki M Performance z kontrastowymi przeszyciami i dopasowany do nich pokrowiec na kluczyk ze skóry Nappa. Jeśli chcesz mieć do swojego M5 drugi komplet opon, dealer chętnie sprzeda ci też specjalne motosportowe pokrowce M Performance do ich przechowywania.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.