Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
W planach Koreańczyków figurują sportowe odmiany Ioniqa 5 i 6 oraz elektryczny supersamochód.
W Hyundaiu szykuje się elektryczna ofensywa nowych, usportowionych modeli z rodziny N. Właśnie opublikowano serię teaserów uchylających rąbek tajemnicy między innymi na temat możliwego samochodu wyścigowego z napędem elektrycznym. Koreański producent już wcześniej dawał sygnały o chęci wprowadzenia na rynek usportowionej wersji popularnego crossovera Ioniq 5 i nowe materiały wydają się tylko to potwierdzać. Podobnie ma się sprawa z nowszym modelem Ioniq 6 - na zdjęciu widzimy jego charakterystyczny tył z dołożonym sporym skrzydłem.
Wciąż czekamy na szczegóły techniczne obu wozów, ale od dawna mówi się, że Ioniq 5 N wykorzysta ten sam napęd, który znamy już z Kii EV6 GT. Tam dwa motory elektryczne generują łącznie 580 KM przekazywane na wszystkie koła. Byłby to spory zastrzyk mocy dla Ioniq’a 5, bo jego najmocniejszy możliwy napęd ma w tej chwili 325 KM. Oprócz oczywistego polepszenia osiągów na prostej Ioniq 5 N na pewno będzie zoptymalizowany także pod kątem układu jezdnego i wyglądu zewnętrznego.
Nie jesteśmy pewni jaki silnik (silniki?) dostanie większy Ioniq 6, ale biorąc pod uwagę bliskie powiązania techniczne z mniejszym modelem, najpewniej będzie to ten sam układ o mocy 580 KM generowanej z dwóch silników.
Najciekawsze zostawiliśmy na koniec. Trzecie z opublikowanych zdjęć przedstawia prawdopodobnie samochód wyścigowy o unikalnej stylizacji. Spod przykrywającej go płachty widać zarys niskiej i szerokiej sylwetki z długą maską i pokaźnym tylnym skrzydłem.
W ubiegłych latach Hyundai chętnie się chwalił postępami jakie robi na polu elektryfikacji przy pomocy projektów specjalnych RM. Mieliśmy m.in. prototypowy model RM/19 oparty o wyścigowego Velostera TCR, ale to co skrywa się pod przykryciem nie przypomina żadnego istniejącego modelu koreańskiego producenta. Czyżby kolejny projekt RM był zalążkiem pierwszego supersamochodu Hyundaia? Przekonamy się wkrótce.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.