Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Na fali zainteresowania zbliżającą się premierą głośnego filmu “F1” z Bradem Pittem i Damsonem Idrisem, Mercedes-AMG prezentuje wersję specjalną modelu GT 63 o nazwie APXGP Edition. Nazwa pochodzi od fikcyjnego zespołu, dla którego Mercedes budował repliki bolidów wykorzystywane w zdjęciach do filmu podczas weekendów wyścigowych Formuły 1 na przestrzeni ostatnich dwóch lat.
Design nowego GT jest odwzorowaniem malowania filmowego zespołu Apex GP z charakterystycznymi złotymi akcentami na matowoczarnym tle. Wokół grilla i pod dyfuzorem znalazły się złote obwódki, a kolejne złote paski widoczne są przy otworach w przednich błotnikach opatrzonych dodatkowo motywem złotej flagi w szachownicę. Klasa.
Cały tył pokryto bardziej skomplikowanym wzorem przypominającym trochę maskowania jakich producenci używają podczas testów prototypów nowych modeli. Oczywiście nie zapominamy o świetnych złotych felgach. Ten sam motyw widać wszędzie wewnątrz - złote przeszycia, detale i oświetlenie nastrojowe kontrastują z czernią skóry i alcantary. Cały projekt na pewno jest gustowny, może nawet na tyle udany, że sam Lewis Hamilton czuje ukłucie żalu, że nie jest już w Mercedesie.
AMG planuje produkcję GT APXGP Edition w liczbie zaledwie 52 egzemplarzy. Ma to być ukoronowanie współpracy Mercedesa z producentami filmu “F1”, w którym zobaczymy liczne drogowe modele niemieckiej marki.

Pozostaje jeszcze niewygodna kwestia samego filmu - czy “F1” będzie choć trochę dobre? Na kanwie poprzednich “superprodukcji” o tej tematyce, fani motosportu na całym świecie podchodzą do niego raczej sceptycznie. Na każde “Le Mans 66” przypada jakieś “Gran Turismo”...
Biorąc pod uwagę jak mocno produkcja filmu była wpleciona w realne wydarzenia na torach Formuły 1, a także wkład jaki wnieśli eksperci z samego serca tego sportu, istnieje podstawa do twierdzenia, że ten film będzie jednym z lepszych. Jeśli tak się jednak nie stanie, nabywcy nowego AMG GT APXGP Edition będą mogli pluć sobie w brodę, choć nie tak bardzo jak właściciele Hyundaia Kona “Iron Man”.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Po intensywnym półroczu w WRC Kajetan Kajetanowicz rusza w Wielką Wyprawę Maluchów – charytatywny rajd dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Lamborghini Temerario Super Trofeo ma w kolejnych latach być podstawą programu wyścigowego marki.
Po rundzie w Bahrajnie znamy ostateczne rozstrzygnięcia tego sezonu WEC. Ferrari może świętować.
Paweł Sudoł – operator dronów i filmowiec, który pokazuje świat z nieba. Twórca zdjęć dla TVN, Discovery i National Geographic.
Fotograf, który łączy sztukę z precyzją. Tomek Mąkolski tworzy wizualne iluzje, redefiniując granice między światem rzeczywistym a kreacją.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Na 14 listopada wyznaczono datę premiery lekkiego tylnonapędowego Bentleya serii Supersports.
MINI prezentuje specjalną edycję stworzoną z Paulem Smithem – elegancja, detale i limitowany styl.
Forch Racing by Atlas Ward bezkonkurencyjne w Porsche Sports Cup Deutschland 2025
Lamborghini świetnie radzi sobie na zmiennym rynku i notuje zysk operacyjny ponad 592 mln euro.