BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Na fali zainteresowania zbliżającą się premierą głośnego filmu “F1” z Bradem Pittem i Damsonem Idrisem, Mercedes-AMG prezentuje wersję specjalną modelu GT 63 o nazwie APXGP Edition. Nazwa pochodzi od fikcyjnego zespołu, dla którego Mercedes budował repliki bolidów wykorzystywane w zdjęciach do filmu podczas weekendów wyścigowych Formuły 1 na przestrzeni ostatnich dwóch lat.
Design nowego GT jest odwzorowaniem malowania filmowego zespołu Apex GP z charakterystycznymi złotymi akcentami na matowoczarnym tle. Wokół grilla i pod dyfuzorem znalazły się złote obwódki, a kolejne złote paski widoczne są przy otworach w przednich błotnikach opatrzonych dodatkowo motywem złotej flagi w szachownicę. Klasa.
Cały tył pokryto bardziej skomplikowanym wzorem przypominającym trochę maskowania jakich producenci używają podczas testów prototypów nowych modeli. Oczywiście nie zapominamy o świetnych złotych felgach. Ten sam motyw widać wszędzie wewnątrz - złote przeszycia, detale i oświetlenie nastrojowe kontrastują z czernią skóry i alcantary. Cały projekt na pewno jest gustowny, może nawet na tyle udany, że sam Lewis Hamilton czuje ukłucie żalu, że nie jest już w Mercedesie.
AMG planuje produkcję GT APXGP Edition w liczbie zaledwie 52 egzemplarzy. Ma to być ukoronowanie współpracy Mercedesa z producentami filmu “F1”, w którym zobaczymy liczne drogowe modele niemieckiej marki.
Pozostaje jeszcze niewygodna kwestia samego filmu - czy “F1” będzie choć trochę dobre? Na kanwie poprzednich “superprodukcji” o tej tematyce, fani motosportu na całym świecie podchodzą do niego raczej sceptycznie. Na każde “Le Mans 66” przypada jakieś “Gran Turismo”...
Biorąc pod uwagę jak mocno produkcja filmu była wpleciona w realne wydarzenia na torach Formuły 1, a także wkład jaki wnieśli eksperci z samego serca tego sportu, istnieje podstawa do twierdzenia, że ten film będzie jednym z lepszych. Jeśli tak się jednak nie stanie, nabywcy nowego AMG GT APXGP Edition będą mogli pluć sobie w brodę, choć nie tak bardzo jak właściciele Hyundaia Kona “Iron Man”.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.