Mercedes-Benz G580, czyli nowa elektryczna G-klasa
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Mercedes-AMG dodał flagowe coupe GT do gamy modeli z napędem hybrydowym E-Performance.
Stylowy i luksusowy Mercedes S63 Coupe to niedoceniane, choć świetne GT za dobre pieniądze.
Niektóre nowe AMG porzuciły V8 na rzecz silników czterocylindrowych, ale G63 ten trend nie dotyczy.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Mercedes-AMG CLA35 przeszedł drobne zmiany, lecz za małe aby zmienić przeciętne wrażenia z jazdy.
Nowy układ hybrydowy wyraźnie podniósł parametry Mercedesa AMG E53 w wersji sedan jak i kombi.
A45 S Limited Edition wyróżnia się na tle innych wersji przede wszystkim dodatkami wizualnymi.
Dwa cylindry więcej za 115 tys. mniej niż w C63 - tak w skrócie wygląda nowe coupe Mercedesa od AMG.
Nowa klasa E udowadnia, że dobrze zaprojektowana limuzyna klasy wyższej wciąż ma wiele zalet.
Niemiecka jakość, wolnossące V8 i cena poniżej 100 tysięcy złotych. Czy C63 AMG W204 ma jakieś wady?
SL otrzymał tuning z gatunku E-Performance, ale w tym przypadku nie ma mowy o czterech cylindrach.
Nowe podwozie, podkręcone V8 i większe wnętrze mają pozwolić nowemu AMG GT rywalizować z najlepszymi.
AMG niedługo wprowadzi do oferty czteromiejscowe coupe i kabriolet CLE z napędem E-Performance.
Z technologią F1 i modułem hybrydowym na pokładzie nowy GLC 63S powinien być krokiem w dobrą stronę…
AMG podkręciło osiągi wyścigowego Mercedesa-AMG GT2, aby sprzedać go klientom indywidualnym.
Klasa A45 S od AMG przeszła najmniejszy lifting z możliwych, ale to wciąż hot hatch wagi ciężkiej.
Czy zelektryfikowana czterocylindrowa jednostka to wystarczająco prestiżowe źródło napędu dla SL-a?
Najnowsze AMG ma świetne liczby, które niestety nie przekładają się na jakość przeżyć za kierownicą.
Na 2024 rok Mercedes-AMG lekko odświeżył design i elektronikę w topowym GLA 45 S.
Lifting Mercedesa-AMG GT 4-door w wersji E-Performance objął m.in. grill i multimedia pokładowe.
Napęd na wszystkie koła i moc ponad 800 KM - nowe GT od AMG będzie rywalizować z 911 Turbo S.
AMG GT drugiej generacji zachowało silniki V8 i dostało porcję nowych technologii.
680-konny napęd hybrydowy AMG E-Performance trafił również do aktualnej generacji SUV-a GLC.
Coupe CLE zastępuje dwudrzwiowe odmiany klasy C i E. Wkrótce zobaczymy też hybrydowe CLE63 od AMG.
Klasa E 2023 dzieli sporo nowinek z modelami EQ, ale za napęd odpowiadają głównie silniki spalinowe.
Dodanie modułu elektrycznego do napędu AMG GT63 S wyniosło ten samochód na zupełnie inny poziom.