Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Czas na zmiany! Za sterami EVO Magazine zasiada teraz nowy redaktor naczelny, Michał Sztorc. Co to oznacza dla magazynu?
Michał jest niezależnym dziennikarzem motoryzacyjnym oraz ekspertem od samochodów klasy premium. Możecie znać go także jako blogera, tworzącego PremiumMoto.pl – największy w Polsce blog o samochodach klasy premium. Nas szczególnie zaciekawiło jego podejście do tematu – testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów w ciekawym, kreatywnym stylu to jedno, ale Michał stawia też na szeroko pojęty motoryzacyjny lifestyle klasy premium. A właśnie tego chcemy dawać Wam więcej w kolejnych wydaniach EVO Magazine.
„EVO to bez wątpienia jeden z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych tytułów motoryzacyjnych na świecie. Skupiony wokół emocjonujących samochodów i tworzony przez dziennikarzy z ogromnym autorytetem. Dlatego objęcie stanowiska redaktora naczelnego w polskiej edycji EVO postrzegam nie tylko za ogromną nobilitację ale i wymierny wyraz uznania dla mojego doświadczenia. – wyjaśnia Michał Sztorc pytany o swoją decyzję dołączenia do naszej redakcji – W EVO kładziemy duży nacisk na to, aby materiały w polskiej edycji nie ustępowały tym, jakie tworzą nasi brytyjscy koledzy. I śmiem twierdzić, że nam się to udaje. Jakość, merytoryka i dbałość o odczucia czytelnika sprawiają, że EVO cieszy się ogromnym uznaniem entuzjastów motoryzacji w Polsce. Te aspekty wyróżniają również magazyn EVO na tle treści motoryzacyjnych dostępnych on-line i według mnie dobrze pokazują przewagę prasy nad internetem. Tę przewagę EVO, jako nowy naczelny, będę starał się wzmocnić.”
Fanów dotychczasowego prowadzącego - Adama Kornackiego uspakajamy, oddał stery ale nadal planuje współpracować z tytułem. „Magazyn EVO skończył właśnie dwa lata. To nasze wspólne dzieło - redaktorów, dziennikarzy, felietonistów, tłumaczy, fotografów i grafików. Stworzyliśmy drukowane dzieło wbrew modzie na elektronikę i z tego jestem dumny.” – stwierdza Adam, a my możemy jedynie zgodzić się z nim w stu procentach.
W kolejnych wydaniach dostarczymy Wam jeszcze więcej treści o motoryzacji w wydaniu premium, ale też wszystkim, co się z nią łączy. Mamy nadzieję, że nadal będziecie z nami na tej wspaniałej trasie.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.