Znajdź informacje o wybranym aucie
Reklama

Michał Sztorc nowym naczelnym EVO Magazine

Czas na zmiany! Za sterami EVO Magazine zasiada teraz nowy redaktor naczelny, Michał Sztorc. Co to oznacza dla magazynu?

Redakcja EVO

autor: Redakcja Evo

13 czerwca 2024
Nowy naczelny EVO Magazine Michał Sztorc
3

Michał jest niezależnym dziennikarzem motoryzacyjnym oraz ekspertem od samochodów klasy premium. Możecie znać go także jako blogera, tworzącego  PremiumMoto.pl – największy w Polsce blog o samochodach klasy premium. Nas szczególnie zaciekawiło jego podejście do tematu – testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów w ciekawym, kreatywnym stylu to jedno, ale Michał stawia też na  szeroko pojęty motoryzacyjny lifestyle klasy premium. A właśnie tego chcemy dawać Wam więcej w kolejnych wydaniach EVO Magazine

Michał Sztorc - naczelny EVO Magazine
3

 „EVO to bez wątpienia jeden z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych tytułów motoryzacyjnych na świecie. Skupiony wokół emocjonujących samochodów i tworzony przez dziennikarzy z ogromnym autorytetem. Dlatego objęcie stanowiska redaktora naczelnego w polskiej edycji EVO postrzegam nie tylko za ogromną nobilitację ale i wymierny wyraz uznania dla mojego doświadczenia. – wyjaśnia Michał Sztorc pytany o swoją decyzję dołączenia do naszej redakcji – W EVO kładziemy duży nacisk na to, aby materiały w polskiej edycji nie ustępowały tym, jakie tworzą nasi brytyjscy koledzy. I śmiem twierdzić, że nam się to udaje. Jakość, merytoryka i dbałość o odczucia czytelnika sprawiają, że EVO cieszy się ogromnym uznaniem entuzjastów motoryzacji w Polsce. Te aspekty wyróżniają również magazyn EVO na tle treści motoryzacyjnych dostępnych on-line i według mnie dobrze pokazują przewagę prasy nad internetem. Tę przewagę EVO, jako nowy naczelny, będę starał się wzmocnić.

Adam Kornacki - EVO Magazine
3
Reklama

Adam Kornacki pozostaje w EVO Magazine

Fanów dotychczasowego prowadzącego - Adama Kornackiego uspakajamy, oddał stery ale nadal planuje współpracować z tytułem. „Magazyn EVO skończył właśnie dwa lata. To nasze wspólne dzieło - redaktorów, dziennikarzy, felietonistów, tłumaczy, fotografów i grafików. Stworzyliśmy drukowane dzieło wbrew modzie na elektronikę i z tego jestem dumny.” – stwierdza Adam, a my możemy jedynie zgodzić się z nim w stu procentach. 

W kolejnych wydaniach dostarczymy Wam jeszcze więcej treści o motoryzacji w wydaniu premium, ale też wszystkim, co się z nią łączy. Mamy nadzieję, że nadal będziecie z nami na tej wspaniałej trasie.

McLaren W1 premiera
McLaren / W1
McLaren W1 - następca P1 o mocy 1275 KM

Był F1, P1 i teraz jest… W1. Zadaniem nowego McLarena jest rywalizacja z hipersamochodem Ferrari.

6 października 2024
Mercedes-AMG Project One rekord
Mercedes / AMG Project One
Mercedes-AMG One poprawił własny rekord toru Nürburgring

Maro Engel raz jeszcze zasiadł za kierownicą hypercara AMG z silnikiem F1 i ustanowił czas 6:29,09.

4 października 2024
Ducati Multistrada Pikes Peak V4 podczas jazdy
Ducati
Ducati prezentuje Multistradę V4, V4 S i Pikes Peak

Ducati Multistrada Pikes Peak V4 ocieka sportem, dzięki wprowadzonym innowacjom i nowemu zawieszeniu Öhlins.

19 września 2024
Yokohama on Tour - Beskid Śląski
Prezentacja Partnera
Beskid Śląski to frajda dla zmotoryzowanego turysty

Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.

3 września 2024
Prywatna Strefa Lamborghini
Prezentacja Partnera
Pierwsza inwestycja w Polsce z prywatną Strefą Lamborghini

Zrodzone z marzeń – to określenie doskonale opisuje najwyższej klasy inwestycje tworzone przez Archicom Collection.

21 października 2024
2025 Porsche 911 992.2 GT3 premiera
Porsche / 911 GT3
Nowe Porsche 911 992.2 GT3 - trochę z RS, trochę z S/T

992.2 GT3 może mieć tylne fotele z Isofixem, ale kluczowy w nim jest wolnossący bokser z manualem.

19 października 2024
Toyota GR GT3 spyshot
Toyota / GR GT3
Zakamuflowana Toyota GR GT3 na drodze - czy to następca Lexusa LFA?

Wygląda na to, że Toyota testuje nowego halo-cara przeznaczonego na drogi i do wyścigów.

18 października 2024
2025 Honda Prelude spyshot
Honda / Prelude
Nowa Honda Prelude już porusza się po drogach

Zaprezentowana jako koncept w 2023 roku Honda Prelude weszła w fazę testów drogowych.

18 października 2024
Ferrari F80 hypercar
Ferrari / F80
Ferrari F80: następca LaFerrari z wyczynową hybrydą V6

Nadjeżdża najmocniejsze drogowe Ferrari w historii. Czy flagowe F80 będzie lepsze niż McLaren W1?

17 października 2024
RML P39 Porsche turbo
Porsche / 911 Turbo
RML P39 - torowa bestia na wzór Le Mans Hypercar

Według producenta RML P39 z dużą przewagą pokona obecne 911 GT3 RS na torze Nürburgring.

16 października 2024
Corvette ZR1 C8 prędkość maksymalna
Chevrolet / Corvette C8
Nowa Corvette ZR1 osiągnęła prędkość maksymalną 375 km/h

Szef GM Mark Reuss osobiście rozpędził nową 1079-konną Corvette ZR1 do jej prędkości maksymalnej.

16 października 2024
Alpine Alpenglow Hy6 debiut
Alpine / Alpenglow
Alpine Alpenglow Hy6 - wodorowy supersamochód z szansami na produkcję

Alpine zaprezentowało kolejny prototyp Alpenglow, tym razem z wodorowym V6 twin turbo o mocy 750 KM.

16 października 2024
2025 Renault 4 EV premiera
Renault / 4 EV
Renault 4 - ikona lat 60. powraca w elektrycznej wersji

Najnowszy elektryczny crossover Renault wprost nawiązuje do “czwórki” z 1961 roku.

15 października 2024
Alpine A110 R Ultime premiera
Alpine / A110
Alpine A110 R Ultime - francuski rywal Porsche Cayman GT4 RS

Większa moc, większy docisk, większa cena; na salonie w Paryżu debiutuje nowe Alpine A110 R Ultime.

14 października 2024
Aston Martin DB12 Goldfinger Edition i DB5
Aston Martin / DB12
Aston Martin DB12 Goldfinger celebruje 60 lat partnerstwa z Bondem

Limitowany DB12 Goldfinger powstał z okazji sześciu dekad współpracy Aston Martina z Jamesem Bondem.

14 października 2024
Mini John Cooper Works Electric
Mini / John Cooper Works
Mini John Cooper Works E jest najgorętszym hot hatchem EV tej marki

Na salonie w Paryżu debiutują dwa nowe modele Mini John Cooper Works - Hatch i crossover Aceman.

14 października 2024