Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Czas na zmiany! Za sterami EVO Magazine zasiada teraz nowy redaktor naczelny, Michał Sztorc. Co to oznacza dla magazynu?
Michał jest niezależnym dziennikarzem motoryzacyjnym oraz ekspertem od samochodów klasy premium. Możecie znać go także jako blogera, tworzącego PremiumMoto.pl – największy w Polsce blog o samochodach klasy premium. Nas szczególnie zaciekawiło jego podejście do tematu – testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów w ciekawym, kreatywnym stylu to jedno, ale Michał stawia też na szeroko pojęty motoryzacyjny lifestyle klasy premium. A właśnie tego chcemy dawać Wam więcej w kolejnych wydaniach EVO Magazine.
„EVO to bez wątpienia jeden z najbardziej prestiżowych i opiniotwórczych tytułów motoryzacyjnych na świecie. Skupiony wokół emocjonujących samochodów i tworzony przez dziennikarzy z ogromnym autorytetem. Dlatego objęcie stanowiska redaktora naczelnego w polskiej edycji EVO postrzegam nie tylko za ogromną nobilitację ale i wymierny wyraz uznania dla mojego doświadczenia. – wyjaśnia Michał Sztorc pytany o swoją decyzję dołączenia do naszej redakcji – W EVO kładziemy duży nacisk na to, aby materiały w polskiej edycji nie ustępowały tym, jakie tworzą nasi brytyjscy koledzy. I śmiem twierdzić, że nam się to udaje. Jakość, merytoryka i dbałość o odczucia czytelnika sprawiają, że EVO cieszy się ogromnym uznaniem entuzjastów motoryzacji w Polsce. Te aspekty wyróżniają również magazyn EVO na tle treści motoryzacyjnych dostępnych on-line i według mnie dobrze pokazują przewagę prasy nad internetem. Tę przewagę EVO, jako nowy naczelny, będę starał się wzmocnić.”
Fanów dotychczasowego prowadzącego - Adama Kornackiego uspakajamy, oddał stery ale nadal planuje współpracować z tytułem. „Magazyn EVO skończył właśnie dwa lata. To nasze wspólne dzieło - redaktorów, dziennikarzy, felietonistów, tłumaczy, fotografów i grafików. Stworzyliśmy drukowane dzieło wbrew modzie na elektronikę i z tego jestem dumny.” – stwierdza Adam, a my możemy jedynie zgodzić się z nim w stu procentach.
W kolejnych wydaniach dostarczymy Wam jeszcze więcej treści o motoryzacji w wydaniu premium, ale też wszystkim, co się z nią łączy. Mamy nadzieję, że nadal będziecie z nami na tej wspaniałej trasie.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Najmniejszy czterodrzwiowy model Mercedesa debiutuje w swojej trzeciej generacji, na razie jako EV.
Przeznaczona na tor, ale z homologacją drogową, Dallara Stradale zyskała ważne poprawki na 2025 rok.
Porsche 911 zyska kolejne ekscytujące, pożądane wersje o dużym stopniu personalizacji.
Lexus wkracza na europejski rynek z nowym RZ wyposażonym w układ kierowniczy steer-by-wire.
Następna dekada Morgana zaczyna się tu i teraz, od premiery nowego flagowca o nazwie Supersport.
Za mniej więcej dwa lata poznamy elektryczne sportowe Alpine, rywala Porsche Caymana EV.
Oczekiwana elektryczna wersja Maserati MC20 najpewniej w ogóle nie trafi na rynek.
Prace nad elektrycznym sportowym SUV-em od Mercedesa-AMG idą pełną parą. Na celowniku Lotus Eletre.
Trzy lata po debiucie Lotus odświeża ofertę sportowego modelu Emira.
Rodzina modeli A6 ma być dla Audi nowym otwarciem w walce z BMW 5 i Mercedesem klasy E.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Nowe normy bezpieczeństwa EuroNCAP będą premiować modele z fizycznymi przyciskami zamiast ekranów.