Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Range Rover Sport w wersji Edition Two ma jeszcze więcej ciekawych detali niż wcześniejszy Edition 1.
Napędzany silnikiem BMW nowy Range Rover Sport SV jest efektywnym następcą modelu SVR, czyli łączy niebywały luksus i komfort na długich dystansach z osiągami godnymi prawdziwych samochodów sportowych. Po pierwszej jeździe standardową wersją SV jesteśmy szczerze zachwyceni, ale do sprzedaży właśnie wchodzi jeszcze bogatsza i bardziej atrakcyjna odmiana Edition Two. Niestety nie wiemy jeszcze ile dokładnie kosztuje. Z pewnością jest to kwota znacznie powyżej miliona złotych.
Podstawą nowego Edition Two są cztery predefiniowane pakiety stylistyczne obejmujące kolorystykę lakierów zewnętrznych, tapicerki, kokpitu oraz zacisków hamulcowych. Te cztery opcje bazują na nowych kolorach nadwozia Blue Nebula Matte, Ligurian Black Gloss, Marl Grey Gloss i Sunrise Copper Satin. Każdy egzemplarz posiada unikalne logotypy na przednim splitterze, konsoli środkowej, listwach progowych i w grafikach oświetlenia powitalnego.
Opcja Blue Nebula łączy satynowe wykończenia zewnętrzne z kutego włókna węglowego, lakierowaną maskę z włókna węglowego i 23-calowe kute koła z dopasowanymi niebieskimi zaciskami. Do tego tapicerka wewnętrzna ze skóry Light Cloud i Ebony Windsor. Decydując się na Marl Grey, otrzymamy wykończenia z włókna węglowego Twill, maskę z gołego włókna węglowego, 23-calowe koła z włókna węglowego z zaciskami Sunrise Copper oraz wnętrze z drewna różanego i hebanowej skóry Windsor. Sunrise Copper jest połączony z satynowymi wykończeniami Twill z włókna węglowego, lakierowaną maską, 23-calowymi kutymi kołami, czerwonymi zaciskami i hebanowym skórzanym wnętrzem, a ostatni pakiet Ligurian Black zawiera te same wykończenia z włókna węglowego, nielakierowaną maskę i 23-calowe koła z włókna węglowego, w połączeniu z żółtymi zaciskami i wnętrzem Cinder plus Ebony.
Poza wyborem pakietu klienci mogą dalej personalizować swój egzemplarz dodając na przykład dach w kolorze nadwozia, inny kolor zacisków czy dowolny z pakietów karbonowych dostępnych w pozostałych pakietach. W kabinie standardem będzie wykończenie kokpitu z kutego włókna węglowego oraz specjalne fotele SV Performance również z karbonowymi akcentami.

Range Rover Sport SV Edition Two nie wnosi nic nowego pod maską, ale bazując na doświadczeniu z pierwszej jazdy tym autem, dodatkowa moc nie jest tu potrzebna. Z przodu nadal pracuje miękka hybryda oparta o 4.4-litrową ośmiocylindrową jednostkę BMW z dwoma turbinami. Moc 635 KM i moment obrotowy 800 Nm oznacza, że SV to najmocniejszy seryjny Range Rover w historii. Do 100 km/h model ten przyspiesza w 3,8 s i osiąga 290 km/h.
Edition Two, jak każdy Range Rover Sport SV, ma w standardzie inteligentne zawieszenie dynamiczne “6D” z hydraulicznymi łącznikami amortyzatorów, przez co jest jednym z najostrzejszych SUV-ów swojego segmentu. Z listy opcji można wybrać monstrualne karbonowo-ceramiczne hamulce Brembo z tarczami 440 mm i ośmiotłoczkowymi zaciskami przy przedniej osi. Dostępne są także 23-calowe felgi z włókna węglowego, których główną zaletą jest redukcja masy, w tym nieresorowanej, aż o 76 kg. Nowością w Edition Two są nowe felgi 22-calowe w kolorze satynowej szarości z diamentowym szlifem dostępne za dopłatą.
Nie ma w tym momencie informacji ile sztuk Range Rovera Sport SV Edition Two trafi na polski rynek i jakie będą ich ceny. Poprzednia wersja specjalna Eiditon 1 z dodatkami mogła kosztować prawie 1,5 mln zł. Polski importer Land Rovera sprowadził aż 40 takich samochodów.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.