Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Range Rover Sport w wersji Edition Two ma jeszcze więcej ciekawych detali niż wcześniejszy Edition 1.
Napędzany silnikiem BMW nowy Range Rover Sport SV jest efektywnym następcą modelu SVR, czyli łączy niebywały luksus i komfort na długich dystansach z osiągami godnymi prawdziwych samochodów sportowych. Po pierwszej jeździe standardową wersją SV jesteśmy szczerze zachwyceni, ale do sprzedaży właśnie wchodzi jeszcze bogatsza i bardziej atrakcyjna odmiana Edition Two. Niestety nie wiemy jeszcze ile dokładnie kosztuje. Z pewnością jest to kwota znacznie powyżej miliona złotych.
Podstawą nowego Edition Two są cztery predefiniowane pakiety stylistyczne obejmujące kolorystykę lakierów zewnętrznych, tapicerki, kokpitu oraz zacisków hamulcowych. Te cztery opcje bazują na nowych kolorach nadwozia Blue Nebula Matte, Ligurian Black Gloss, Marl Grey Gloss i Sunrise Copper Satin. Każdy egzemplarz posiada unikalne logotypy na przednim splitterze, konsoli środkowej, listwach progowych i w grafikach oświetlenia powitalnego.
Opcja Blue Nebula łączy satynowe wykończenia zewnętrzne z kutego włókna węglowego, lakierowaną maskę z włókna węglowego i 23-calowe kute koła z dopasowanymi niebieskimi zaciskami. Do tego tapicerka wewnętrzna ze skóry Light Cloud i Ebony Windsor. Decydując się na Marl Grey, otrzymamy wykończenia z włókna węglowego Twill, maskę z gołego włókna węglowego, 23-calowe koła z włókna węglowego z zaciskami Sunrise Copper oraz wnętrze z drewna różanego i hebanowej skóry Windsor. Sunrise Copper jest połączony z satynowymi wykończeniami Twill z włókna węglowego, lakierowaną maską, 23-calowymi kutymi kołami, czerwonymi zaciskami i hebanowym skórzanym wnętrzem, a ostatni pakiet Ligurian Black zawiera te same wykończenia z włókna węglowego, nielakierowaną maskę i 23-calowe koła z włókna węglowego, w połączeniu z żółtymi zaciskami i wnętrzem Cinder plus Ebony.
Poza wyborem pakietu klienci mogą dalej personalizować swój egzemplarz dodając na przykład dach w kolorze nadwozia, inny kolor zacisków czy dowolny z pakietów karbonowych dostępnych w pozostałych pakietach. W kabinie standardem będzie wykończenie kokpitu z kutego włókna węglowego oraz specjalne fotele SV Performance również z karbonowymi akcentami.
Range Rover Sport SV Edition Two nie wnosi nic nowego pod maską, ale bazując na doświadczeniu z pierwszej jazdy tym autem, dodatkowa moc nie jest tu potrzebna. Z przodu nadal pracuje miękka hybryda oparta o 4.4-litrową ośmiocylindrową jednostkę BMW z dwoma turbinami. Moc 635 KM i moment obrotowy 800 Nm oznacza, że SV to najmocniejszy seryjny Range Rover w historii. Do 100 km/h model ten przyspiesza w 3,8 s i osiąga 290 km/h.
Edition Two, jak każdy Range Rover Sport SV, ma w standardzie inteligentne zawieszenie dynamiczne “6D” z hydraulicznymi łącznikami amortyzatorów, przez co jest jednym z najostrzejszych SUV-ów swojego segmentu. Z listy opcji można wybrać monstrualne karbonowo-ceramiczne hamulce Brembo z tarczami 440 mm i ośmiotłoczkowymi zaciskami przy przedniej osi. Dostępne są także 23-calowe felgi z włókna węglowego, których główną zaletą jest redukcja masy, w tym nieresorowanej, aż o 76 kg. Nowością w Edition Two są nowe felgi 22-calowe w kolorze satynowej szarości z diamentowym szlifem dostępne za dopłatą.
Nie ma w tym momencie informacji ile sztuk Range Rovera Sport SV Edition Two trafi na polski rynek i jakie będą ich ceny. Poprzednia wersja specjalna Eiditon 1 z dodatkami mogła kosztować prawie 1,5 mln zł. Polski importer Land Rovera sprowadził aż 40 takich samochodów.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.
Rysunki patentowe Mazdy zdradzają założenia wieloczęściowej baterii elektrycznego następcy MX-5.
Ford Mustang GTD pobił o 5,5 s swój poprzedni czas wokół Nürburgringu notując wynik 6:52,072.
DBX S to nowa wersja w gamie Aston Martina DBX. Gamie, która wkrótce ma przypominać ofertę Porsche.
Ferrari 296 Speciale o mocy 880 KM wypełnia lukę po 488 Pista, a na torze jest szybsze od LaFerrari.
Sprawdź, jak w jeden dzień odwiedzić ikony Europy, nie wyjeżdżając z kraju! Niezwykła podróż po Pałukach.