Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Range Rover Sport w wersji Edition Two ma jeszcze więcej ciekawych detali niż wcześniejszy Edition 1.
Napędzany silnikiem BMW nowy Range Rover Sport SV jest efektywnym następcą modelu SVR, czyli łączy niebywały luksus i komfort na długich dystansach z osiągami godnymi prawdziwych samochodów sportowych. Po pierwszej jeździe standardową wersją SV jesteśmy szczerze zachwyceni, ale do sprzedaży właśnie wchodzi jeszcze bogatsza i bardziej atrakcyjna odmiana Edition Two. Niestety nie wiemy jeszcze ile dokładnie kosztuje. Z pewnością jest to kwota znacznie powyżej miliona złotych.
Podstawą nowego Edition Two są cztery predefiniowane pakiety stylistyczne obejmujące kolorystykę lakierów zewnętrznych, tapicerki, kokpitu oraz zacisków hamulcowych. Te cztery opcje bazują na nowych kolorach nadwozia Blue Nebula Matte, Ligurian Black Gloss, Marl Grey Gloss i Sunrise Copper Satin. Każdy egzemplarz posiada unikalne logotypy na przednim splitterze, konsoli środkowej, listwach progowych i w grafikach oświetlenia powitalnego.
Opcja Blue Nebula łączy satynowe wykończenia zewnętrzne z kutego włókna węglowego, lakierowaną maskę z włókna węglowego i 23-calowe kute koła z dopasowanymi niebieskimi zaciskami. Do tego tapicerka wewnętrzna ze skóry Light Cloud i Ebony Windsor. Decydując się na Marl Grey, otrzymamy wykończenia z włókna węglowego Twill, maskę z gołego włókna węglowego, 23-calowe koła z włókna węglowego z zaciskami Sunrise Copper oraz wnętrze z drewna różanego i hebanowej skóry Windsor. Sunrise Copper jest połączony z satynowymi wykończeniami Twill z włókna węglowego, lakierowaną maską, 23-calowymi kutymi kołami, czerwonymi zaciskami i hebanowym skórzanym wnętrzem, a ostatni pakiet Ligurian Black zawiera te same wykończenia z włókna węglowego, nielakierowaną maskę i 23-calowe koła z włókna węglowego, w połączeniu z żółtymi zaciskami i wnętrzem Cinder plus Ebony.
Poza wyborem pakietu klienci mogą dalej personalizować swój egzemplarz dodając na przykład dach w kolorze nadwozia, inny kolor zacisków czy dowolny z pakietów karbonowych dostępnych w pozostałych pakietach. W kabinie standardem będzie wykończenie kokpitu z kutego włókna węglowego oraz specjalne fotele SV Performance również z karbonowymi akcentami.
Range Rover Sport SV Edition Two nie wnosi nic nowego pod maską, ale bazując na doświadczeniu z pierwszej jazdy tym autem, dodatkowa moc nie jest tu potrzebna. Z przodu nadal pracuje miękka hybryda oparta o 4.4-litrową ośmiocylindrową jednostkę BMW z dwoma turbinami. Moc 635 KM i moment obrotowy 800 Nm oznacza, że SV to najmocniejszy seryjny Range Rover w historii. Do 100 km/h model ten przyspiesza w 3,8 s i osiąga 290 km/h.
Edition Two, jak każdy Range Rover Sport SV, ma w standardzie inteligentne zawieszenie dynamiczne “6D” z hydraulicznymi łącznikami amortyzatorów, przez co jest jednym z najostrzejszych SUV-ów swojego segmentu. Z listy opcji można wybrać monstrualne karbonowo-ceramiczne hamulce Brembo z tarczami 440 mm i ośmiotłoczkowymi zaciskami przy przedniej osi. Dostępne są także 23-calowe felgi z włókna węglowego, których główną zaletą jest redukcja masy, w tym nieresorowanej, aż o 76 kg. Nowością w Edition Two są nowe felgi 22-calowe w kolorze satynowej szarości z diamentowym szlifem dostępne za dopłatą.
Nie ma w tym momencie informacji ile sztuk Range Rovera Sport SV Edition Two trafi na polski rynek i jakie będą ich ceny. Poprzednia wersja specjalna Eiditon 1 z dodatkami mogła kosztować prawie 1,5 mln zł. Polski importer Land Rovera sprowadził aż 40 takich samochodów.
Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Włoski hot hatch na bazie Fiata 500 miał długie i owocne życie, ale nadszedł czas pożegnania.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
Elektryczne Renault R17 to jeden z tych konceptów, które bardzo byśmy chcieli zobaczyć w produkcji.
Nowy wóz Alonso brzmi lepiej niż bolid i jest prawie tak samo szybki. Ale ma tablice rejestracyjne…
Cupra Terramar to sportowy kuzyn VW Tiguana z silnikiem od Golfa GTI lub hybrydą plug-in.
Aston Martin Vanquish w 2024 roku powraca z nowym designem i podwójnie uturbionym V12 o mocy 835 KM.
Czytelnicy wybierają cel, my ruszamy w drogę – te proste zasady zmieniły się dla nas w wymarzoną przygodę.
Audi wprowadza zmodernizowanego SUV-a Q5 oraz sportowe SQ5 z 3-litrowym V6 TFSI o mocy 367 KM.
Hyundai na poważnie przymierza się do produkcji modelu N Vision 74. Padła nawet data: 2030 r.
Speedster PureSpeed będzie pierwszym z serii ultra-ekskluzywnych modeli specjalnych AMG.
Audi S3 po liftingu zyskało na dynamice jazdy i znacząco zbliżyło się do Mercedesa-AMG A35.
Brytyjski Kingsley wprowadza serię personalizowanych Defenderów V8 w wersjach 90 i 110.
Nomad z napędem elektrycznym to najnowszy pomysł Ariela na uniwersalne buggy do zabawy w terenie.
Aquaracer Professional 300 w wersjach Date i GMT, oddaje hołd tym, którzy odpowiadają na wezwanie natury.