Podróż Defenderem w Dolomity – test opon Yokohama Geolandar A/T G015
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Range Rover Sport SV w wersji Carbon nie posiada w standardzie dwóch najlepszych karbonowych opcji…
Zasiedliśmy za kierownicą prototypu Range Rovera Electric - potencjalnie najlepszego RR w historii.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Nowe opcje i zaktualizowane multimedia - tak przygotowany Defender wjedzie w rok modelowy 2026.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Tak mógłby wyglądać Defender Octa gdyby powstał 25 lat temu - oto najnowszy “klasyk” od Land Rovera.
Mnogość konfiguracji Range Rovera poraża, ale może być też zgubna.
Brytyjski Kingsley wprowadza serię personalizowanych Defenderów V8 w wersjach 90 i 110.
Range Rover Sport w wersji Edition Two ma jeszcze więcej ciekawych detali niż wcześniejszy Edition 1.
W EVO lubimy przygody, a czym, jeśli nie bajeczną podróżą, mogłaby być przygoda na miarę naszego magazynu? Przed Wami test na zawartość genu DEF.
SVR jest już przeszłością, nowym znacznikiem wyróżniającym najmocniejsze Land Rovery stało się Octa.
Jeszcze do niedawna Range Rover Sport był tańszym, mniejszym bratem “dużego” modelu. Pora na zmiany.
Defender otrzymał pakiet aktualizacji, w tym uproszczenie oferty, mocnego diesla i luksusowe fotele.
OCTA będzie najszybszym i najdzielniejszym w terenie Defenderem w historii.
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Land Rover powoli ujawnia szczegóły Range Rovera Electric, który ma być równie szybki jak wersja V8.
Przyszedł czas na prawdziwie rasowy wariant Range Rovera, który rozbudzi emocje jak żadne inne auto w tym segmencie.
Jeszcze do niedawna „mniejszy” Range Rover uznawany był za model warty mniejszej uwagi. Sprawy się nieco pozmieniały.
Mniejszy z Range Roverów jest teraz dostępny z 510-konnym napędem plug-in. Nadal chcesz V8?
Dział SVO stworzył szybszą i bardziej muskularną wersję Range Rovera Sport z motorem V8.
Od dekad nie ma konkurencji i jest synonimem braku konieczności udowadniania czegokolwiek. Od teraz - z nienachalną personalizacją.
Land Rover uzupełnia ofertę Range Rovera o 615-konny silnik V8 oraz paletę produktów SV Bespoke.
Klasyczny Defender powraca - Land Rover wypuści krótką serię specjalną wyposażoną w silnik V8.
Największy z Defenderów już wkrótce zyska nową wersję silnikową - 500-konne V8.
Land Rover szykuje godnego rywala dla Mercedesa-AMG G63.
Średni model w gamie Range Rovera zyskał niezbędne aktualizacje technologii i kosmetykę zewnętrzną.