Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
W przypadku Gtechniq jakość premium jest poparta badaniami, technologią i nauką.
Gtechniq to światowy lider w powłokach zabezpieczających lakier i produktach do auto detailingu. Koledzy z brytyjskiego EVO mieli niedawno okazję odwiedzić główną siedzibę firmy nieopodal Northampton w Wielkiej Brytanii. Jak większość osób, dość bezrefleksyjnie podchodzili do tematu chemii pielęgnującej auto. Wizyta w Gtechniq diametralnie zmieniła to podejście.
Gtechniq mieści się w nowoczesnym kompleksie, którego częścią są lśniąco białe, sterylne laboratoria, jakich nie powstydziłyby się największe ośrodki badań biomolekularnych. W tych laboratoriach niewielki zespół chemików pasjonatów w białych fartuchach Gtechniq na poziomie nanochemii i chemii supramolekularnej nieprzerwanie i zawzięcie walczy o to, aby lakiery (oraz wnętrza) samochodów lśniły coraz trwalszym blaskiem i nieustannie wyglądały lepiej niż po wyjeździe z salonu. Gtechniq, jak żadna inna marka, doskonale zdaje sobie sprawę, że zwycięski skład produktów – jak dobry by nie był – należy nieustannie udoskonalać, a podstawą do tego jest nauka wsparta technologią. Dzięki takiemu podejściu Gtechniq oferuje produkty, które z pełnym przekonaniem określa mianem „premium”.
W świecie auto detailingu, podobnie jak wśród producentów samochodów, „premium” to często pojęcie uznaniowe i marketingowa wydmuszka. Gtechniq podpiera ten aspekt nauką i wymiernymi wartościami, będącymi wynikami zaawansowanych testów, badań i porównań z konkurencją. Do gry wchodzą tu zaawansowane urządzenia, które redaktorzy EVO poznali w laboratoriach Gtechniq. Największe wrażenie zrobił na nich tensometr, nawet jeszcze zanim zrozumieli, jak działa. Służy do cyfrowego pomiaru kąta, który tworzą pojedyncze krople wody na styku z powierzchnią lakieru. Kąt mierzony jest komputerowo i na jego podstawie określa się tzw. hydrofobowość powłoki, a więc to, z jaką siłą odpycha kropelki wody. Okazuje się więc, że nawet tak pozornie błahy aspekt, jak to, ile wody zostaje na samochodzie po spłukaniu, dla Gtechniq nie jest kwestią przypadku, lecz wynikiem badań laboratoryjnych i nauką w czystej postaci.
Oczywiście, równie ważne są testy produktów poza laboratorium, w „warunkach bojowych”. Wie o tym doskonale dyrektor zarządzający Gtechniq – w deszczu wyraźnie widać, że każdy fragment nadwozia jego Giulii Quadrifoglio pokryty jest szachownicą eksperymentalnych powłok o innym stopniu hydrofobowości. Gtechniq ma sieć ponad 3000 akredytowanych instalatorów na całym świecie. To oddziały, które na bieżąco testują i sprawdzają działanie nowych produktów w zróżnicowanych warunkach pod każdą szerokością geograficzną.
Dzięki naukowemu podejściu, ponad 20-letniemu doświadczeniu i oferowaniu produktów, których jakość premium poparta jest konkretnymi badaniami, Gtechniq budzi zaufanie konsumentów i liderów branży. Jego powłoki znajdziecie nie tylko na bolidach F1, są też fabrycznie nakładane na unikatowe superauta BAC Mono oraz hipersamochody Zenvo. Współpraca z takimi partnerami to najlepsze świadectwo uznania dla produktów Gtechniq.
Oferta specjalna dla Czytelników EVO: Przekonaj się sam, czym jest jakość premium poparta technologią. Sprawdź ofertę produktów na gtechniq.pl i skorzystaj z 23% rabatu dla Czytelników Evo – kod: Evo23! Kod promocyjny ważny do końca sierpnia 2022
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Odkrywamy, co przyniesie 51. edycja kultowego kalendarza Pirelli, zwanego „The Cal”
Lamborghini Revuelto na okładce piętnastego wydania EVO Magazine – pożegnanie sezonu z superautem!
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Najszybsze Alpine A110 poprawiło się o 20 s względem wersji R. Może stąd cena 265 tys. euro…
Z mocą ponad 850 KM nowe Ferrari 296 VS będzie jedną z najgorętszych premier 2025 roku.
Alpine A390 ma zadebiutować jeszcze w tym roku. Model ten bierze na celownik Polestara i Porsche.
Zgodnie z harmonogramem elektryfikacji, Ferrari zaprezentuje swoje pierwsze EV jeszcze w tym roku.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Audi znowu miesza w gamie. Seria A6 będzie kontynuowana, zatem RS6 zachowa V8 i napęd quattro.
Jako odpowiedź na R5, a w mocniejszych wersjach na Alpine A290, Cupra Raval ma sporo do wygrania.
Stawka wyścigu Le Mans coraz bardziej się zacieśnia. W 2027 do topowej klasy LMDh dołączy Ford.
Designer Anthony Jannarelly stworzył modne retro-coupe na bazie Ferrari 360 i nazwał je Ælla-60.
Polestar 4 dołącza do “dwójki” i “trójki” w unikalnej, inspirowanej rajdami kolekcji Arctic Circle.
Morgan podzielił się informacjami na temat nowego modelu flagowego z sześciocylindrowym silnikiem.
Jedno z najlepszych szybkich kombi - BMW M3 Touring - właśnie dostało ostrzejszą wersję CS.