BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
W przypadku Gtechniq jakość premium jest poparta badaniami, technologią i nauką.
Gtechniq to światowy lider w powłokach zabezpieczających lakier i produktach do auto detailingu. Koledzy z brytyjskiego EVO mieli niedawno okazję odwiedzić główną siedzibę firmy nieopodal Northampton w Wielkiej Brytanii. Jak większość osób, dość bezrefleksyjnie podchodzili do tematu chemii pielęgnującej auto. Wizyta w Gtechniq diametralnie zmieniła to podejście.
Gtechniq mieści się w nowoczesnym kompleksie, którego częścią są lśniąco białe, sterylne laboratoria, jakich nie powstydziłyby się największe ośrodki badań biomolekularnych. W tych laboratoriach niewielki zespół chemików pasjonatów w białych fartuchach Gtechniq na poziomie nanochemii i chemii supramolekularnej nieprzerwanie i zawzięcie walczy o to, aby lakiery (oraz wnętrza) samochodów lśniły coraz trwalszym blaskiem i nieustannie wyglądały lepiej niż po wyjeździe z salonu. Gtechniq, jak żadna inna marka, doskonale zdaje sobie sprawę, że zwycięski skład produktów – jak dobry by nie był – należy nieustannie udoskonalać, a podstawą do tego jest nauka wsparta technologią. Dzięki takiemu podejściu Gtechniq oferuje produkty, które z pełnym przekonaniem określa mianem „premium”.
W świecie auto detailingu, podobnie jak wśród producentów samochodów, „premium” to często pojęcie uznaniowe i marketingowa wydmuszka. Gtechniq podpiera ten aspekt nauką i wymiernymi wartościami, będącymi wynikami zaawansowanych testów, badań i porównań z konkurencją. Do gry wchodzą tu zaawansowane urządzenia, które redaktorzy EVO poznali w laboratoriach Gtechniq. Największe wrażenie zrobił na nich tensometr, nawet jeszcze zanim zrozumieli, jak działa. Służy do cyfrowego pomiaru kąta, który tworzą pojedyncze krople wody na styku z powierzchnią lakieru. Kąt mierzony jest komputerowo i na jego podstawie określa się tzw. hydrofobowość powłoki, a więc to, z jaką siłą odpycha kropelki wody. Okazuje się więc, że nawet tak pozornie błahy aspekt, jak to, ile wody zostaje na samochodzie po spłukaniu, dla Gtechniq nie jest kwestią przypadku, lecz wynikiem badań laboratoryjnych i nauką w czystej postaci.
Oczywiście, równie ważne są testy produktów poza laboratorium, w „warunkach bojowych”. Wie o tym doskonale dyrektor zarządzający Gtechniq – w deszczu wyraźnie widać, że każdy fragment nadwozia jego Giulii Quadrifoglio pokryty jest szachownicą eksperymentalnych powłok o innym stopniu hydrofobowości. Gtechniq ma sieć ponad 3000 akredytowanych instalatorów na całym świecie. To oddziały, które na bieżąco testują i sprawdzają działanie nowych produktów w zróżnicowanych warunkach pod każdą szerokością geograficzną.
Dzięki naukowemu podejściu, ponad 20-letniemu doświadczeniu i oferowaniu produktów, których jakość premium poparta jest konkretnymi badaniami, Gtechniq budzi zaufanie konsumentów i liderów branży. Jego powłoki znajdziecie nie tylko na bolidach F1, są też fabrycznie nakładane na unikatowe superauta BAC Mono oraz hipersamochody Zenvo. Współpraca z takimi partnerami to najlepsze świadectwo uznania dla produktów Gtechniq.
Oferta specjalna dla Czytelników EVO: Przekonaj się sam, czym jest jakość premium poparta technologią. Sprawdź ofertę produktów na gtechniq.pl i skorzystaj z 23% rabatu dla Czytelników Evo – kod: Evo23! Kod promocyjny ważny do końca sierpnia 2022
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.