Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Niemiecki tuner AC Schnitzer przygotował pakiet poprawek elektronicznych i wizualnych dla BMW M4.
Już w standardowej formie BMW M4 jest bardzo ambitną i szybką maszyną, ale firmy takie jak AC Schnitzer istnieją, by z tego typu aut wyciągać jeszcze coś ekstra. Pakiet dodatków niemieckiego tunera dla wszystkich wersji M4 obejmuje dodatki wizualne i modyfikacje elektroniczne podwyższające osiągi.
Jeszcze za wcześnie, by przygotować solidny zestaw mechanicznych modyfikacji silnika S58, ale niemieckim specjalistom i tak udało się znacząco podnieść moc. Dodatkowe 100 KM i 100 Nm względem normalnego M4 Competition osiągnięto samą zmianą oprogramowania jednostki sterującej silnikiem. Ostateczna moc na poziomie 610 KM i 750 Nm momentu obrotowego na pewno przyczynią się do poprawy fabrycznego czasu przyspieszenia do 100 km/h wynoszącego 3,9 s. Prędkość maksymalna także wzrośnie ze standardowych 290 km/h, ale nie podano dokładnych danych. W ofercie AC Schnitzer jest także słabsza i tańsza wersja pakietu podnosząca moc do 590 KM.
Za zwiększoną mocą idą modyfikacje układu jezdnego. Niemcy zdecydowali się na wymianę kolumn zawieszenia na zestaw RS obniżający auto o 40 mm, dzięki któremu M4 będzie bardziej stabilne przy wysokich prędkościach. Jeśli jednak nie jesteś zwolennikiem aż tak dużych zmian, to istnieje opcja zamiany na same sprężyny obniżające auto o 20 mm.
Kolejnym istotnym obszarem zainteresowania tunera była aerodynamika. Sam przedni splitter generuje dodatkowe 40 kg docisku przy 200 km/h, a w przypadku coupe sporo robi tylny spoiler - to dodatkowe 70 kg docisku. Do tego przednie skrzydełka na zderzaku, wloty na masce, zmodyfikowane progi i mniejsza wersja spoilera jeśli kogoś razi duże skrzydło. Specjalnie dla wersji otwartej skonstruowano nowy dyfuzor poprawiający zachowanie tylnej osi M4.
Na liście opcji widnieją lekkie 20-calowe felgi AC1 i AC3 w różnych wersjach kolorystycznych, jednorodne lub z kontrastowym wykończeniem. Obuto je w opony o szerokości 285 mm z przodu i 295 mm z tyłu.
Pakiet nie ogranicza się do elementów zewnętrznych, bo klienci mogą wybierać też specjalne wykończenie kierownicy. W ofercie jest perforowana skóra Nappa lub alcantara, opcjonalnie z kontrastową nicią lub znacznikiem położenia centralnego, który odróżnia AC Schnitzera od wyrobów M Performance. Za dopłatą tuner oferuje też aluminiowe łopatki skrzyni biegów i nakładki na pedały.
Nie trzeba jednak kupować całego pakietu, bo można każdy z jego elementów zamówić osobno. Na modyfikacje podwyższające osiągi AC Schnitzer daje aż 4 lata gwarancji.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.