Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Skóra, drewno i chrom to niecodzienne wyposażenie w przypadku Caterhama Super Seven.
Caterham zaprezentował dwa nowe warianty swojego retro-klasycznego modelu Super Seven. Ich nazwy to odpowiednio 600 i 2000, a wyróżniają się wysokim poziomem wyposażenia i wykończenia. Tak jak inne Caterhamy, modele te występują w wersji wąskiej i szerokiej. Można już składać zamówienia na nowe wersje specjalne, a cena w Wielkiej Brytanii wynosi 29 990 funtów (około 164 tys. zł) za model 600 lub 39 990 funtów (ok. 218 tys. zł) za model 2000.
Super Seven 600 to rozwinięcie modelu o oznaczeniu 160. Pod maską ma niewielki, trzycylindrowy silnik motocyklowy Suzuki 660 cm3 o mocy 85 KM. Samochód standardowo jest oferowany z mniejszym rozstawem kół, sztywną tylną osią i wąskim nadwoziem. Mały silnik wyposażono w turbosprężarkę, a moment obrotowy jest na tyle duży, że lekki Caterham przyspiesza do 100 km/h w 6,9 s.

Super Seven 2000 to o wiele poważniejsza maszyna technicznie spokrewniona z modelem 360S. Silnik 2.0 Duratec Forda o mocy 180 KM połączono tutaj z podwoziem typu De Dion Caterhama. Oznacza to obecność niezależnego zawieszenia tylnej osi i szerszy rozstaw kół. Opcjonalnie auto może być wyposażone w poszerzone nadwozie. Większa moc przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w 4,8 s.

Dla klientów pragnących dodatkowych sportowych wrażeń producent ma więcej propozycji. Można model 2000 doposażyć w dyferencjał o ograniczonym poślizgu i sportowe zawieszenie z tylnym stabilizatorem i regulowanymi przednimi amortyzatorami. Do zestawu Caterham dokłada też wentylowane przednie tarcze hamulcowe i większe zaciski 4-tłoczkowe.
Oba modele Super Seven 600 i 2000 mają napęd na tylne koła za pośrednictwem pięciobiegowej skrzyni manualnej i poruszają się na 14-calowych felgach o różnych wzorach. Można wybrać koła w kolorze srebrnym, złotym lub dopasowanym do lakieru nadwozia. Oprócz standardowej palety kolorów Caterhama dostępne będą cztery opcje kolorystyczne związane z historycznymi osiągnięciami firmy.

Tym co naprawdę wyróżnia zaprezentowane wersje specjalne jest wykończenie detali nadwozia i wnętrza. Pakiet obejmuje dedykowany przedni grill oraz ramę przedniej szyby, obudowy reflektorów i tylne osłony nadkoli w chromie. Wnętrze obu wersji jest o wiele bardziej luksusowe niż w typowym modelu Caterhama. Zastosowano skórzaną tapicerkę siedzeń i konsoli środkowej, orzechowe drewno, ozdobne pokrętła i pluszowe dywaniki. Ukoronowaniem zmian jest pokryta skórą kierownica Molita.

Jeśli klasyczne brytyjskie roadstery pobudzają Twoją wyobraźnię, ale nie mogłeś sobie pozwolić na Morgana Plus Four, być może to jest coś wartego uwagi. Nie zapominajmy o tym, że każdy Caterham to kwintesencja czterokołowej frajdy z jazdy.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Edycja Collezione Giulii i Stelvio nawiązuje do koniczyny obecnej w drogowych Alfach od 1963 roku.
Luksusowa terenówka Mercedesa powróci do korzeni i zyska nowy, lifestyle’owy rodzaj nadwozia.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.
Audi udowadnia, że da się jeszcze stworzy mocny i oszczędny silnik diesla o większej pojemności.
W światłach Las Vegas Mercedes-AMG pokazał najnowszy prototyp elektrycznego następcy AMG GT 4-door.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Nowy Mercedes CLA Shooting Brake łączy sportowy styl z praktycznością kombi i wydajnym napędem.
Pustynia w Emiratach i bulwary w Monako - Brabus XL 800 Cabrio świetnie pasuje do obu tych miejsc.
Nowe Porsche 911 GT3 z Manthey Kit urywa kolejne kilka sekund z wyniku na torze Nürburgring.
Genesis GV60 Magma bazuje na rozwiązaniach Hyundaia Ioniq 5 N, ale aspiruje do segmentu premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.