Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Skóra, drewno i chrom to niecodzienne wyposażenie w przypadku Caterhama Super Seven.
Caterham zaprezentował dwa nowe warianty swojego retro-klasycznego modelu Super Seven. Ich nazwy to odpowiednio 600 i 2000, a wyróżniają się wysokim poziomem wyposażenia i wykończenia. Tak jak inne Caterhamy, modele te występują w wersji wąskiej i szerokiej. Można już składać zamówienia na nowe wersje specjalne, a cena w Wielkiej Brytanii wynosi 29 990 funtów (około 164 tys. zł) za model 600 lub 39 990 funtów (ok. 218 tys. zł) za model 2000.
Super Seven 600 to rozwinięcie modelu o oznaczeniu 160. Pod maską ma niewielki, trzycylindrowy silnik motocyklowy Suzuki 660 cm3 o mocy 85 KM. Samochód standardowo jest oferowany z mniejszym rozstawem kół, sztywną tylną osią i wąskim nadwoziem. Mały silnik wyposażono w turbosprężarkę, a moment obrotowy jest na tyle duży, że lekki Caterham przyspiesza do 100 km/h w 6,9 s.
Super Seven 2000 to o wiele poważniejsza maszyna technicznie spokrewniona z modelem 360S. Silnik 2.0 Duratec Forda o mocy 180 KM połączono tutaj z podwoziem typu De Dion Caterhama. Oznacza to obecność niezależnego zawieszenia tylnej osi i szerszy rozstaw kół. Opcjonalnie auto może być wyposażone w poszerzone nadwozie. Większa moc przekłada się na przyspieszenie do 100 km/h w 4,8 s.
Dla klientów pragnących dodatkowych sportowych wrażeń producent ma więcej propozycji. Można model 2000 doposażyć w dyferencjał o ograniczonym poślizgu i sportowe zawieszenie z tylnym stabilizatorem i regulowanymi przednimi amortyzatorami. Do zestawu Caterham dokłada też wentylowane przednie tarcze hamulcowe i większe zaciski 4-tłoczkowe.
Oba modele Super Seven 600 i 2000 mają napęd na tylne koła za pośrednictwem pięciobiegowej skrzyni manualnej i poruszają się na 14-calowych felgach o różnych wzorach. Można wybrać koła w kolorze srebrnym, złotym lub dopasowanym do lakieru nadwozia. Oprócz standardowej palety kolorów Caterhama dostępne będą cztery opcje kolorystyczne związane z historycznymi osiągnięciami firmy.
Tym co naprawdę wyróżnia zaprezentowane wersje specjalne jest wykończenie detali nadwozia i wnętrza. Pakiet obejmuje dedykowany przedni grill oraz ramę przedniej szyby, obudowy reflektorów i tylne osłony nadkoli w chromie. Wnętrze obu wersji jest o wiele bardziej luksusowe niż w typowym modelu Caterhama. Zastosowano skórzaną tapicerkę siedzeń i konsoli środkowej, orzechowe drewno, ozdobne pokrętła i pluszowe dywaniki. Ukoronowaniem zmian jest pokryta skórą kierownica Molita.
Jeśli klasyczne brytyjskie roadstery pobudzają Twoją wyobraźnię, ale nie mogłeś sobie pozwolić na Morgana Plus Four, być może to jest coś wartego uwagi. Nie zapominajmy o tym, że każdy Caterham to kwintesencja czterokołowej frajdy z jazdy.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.