Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Legenda brytyjskich wyścigów, królewska Sierra RS500 Cosworth zostanie zbudowana na nowo w specyfikacji Andy Rouse Engineering
CNC Motorsport AWS to brytyjska firma przygotowująca samochody do wyścigów oraz produkująca części do motorsportu. Teraz ogłosili plan zbudowania trzech egzemplarzy Forda Sierry RS500 Cosworth grupy A w specyfikacji Andy Rouse Engineering z roku 1990. Trzy samochody powstaną z udziałem samego Andy Rouse Engineering i będą mogły startować w zawodach dla pojazdów historycznych jak Silverstone Classic czy Motor Racing Legends.
Każdy z trzech egzemplarzy powstanie w oparciu o nadwozie oryginalnej Sierry RS500 Cosworth, ale pierwszy z nich będzie wyjątkowy. Do jego budowy wykorzystają nadwozie nr ‘909 competition’, które leżało nienaruszone w magazynie od momentu wyprodukowania w późnych latach 80. Wszystkie auta będą zgodne z FIA HTP (Historic Technical Passposrts), ale zyskają nowoczesny zbiornik paliwa i klatkę bezpieczeństwa, by z miejsca mogły jechać w wyścigach.
Gołe kasty zostaną uzupełnione nowymi częściami potrzebnymi do skompletowania założonej specyfikacji zespołu Andy Rouse Engineering. Wśród nich są wsporniki przedniego zawieszenia, boczny wydech i charakterystyczna klatka bezpieczeństwa zmodyfikowana dla potrzeb przepisów UK Motorsport.
Jednostka Cosworth YB o pojemności 1993 ccm, czterocylindrowa z turbodoładwoaniem, będzie zbudowana od nowa w specyfikacji wyścigowej z układem paliwowym Proflex Advanced i mocą przekraczającą 580 KM. Ta moc trafi na koła przez manualną, 5-biegową skrzynię Getrag i 9-calowy dyferencjał ze szperą.
Inne elementy jak zegary, hamulce i specjalna tabliczka Andy Rouse Engineering dopełnią całości, a wszystkie trzy auta trafią do odbiorców pomalowane na gładki biały kolor. Wtedy będą gotowe, by przybrać nowe barwy. Każde z aut warte jest 185 tysięcy funtów i oczywiście nie można nimi jeździć po drogach publicznych.
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Odkrywamy, co przyniesie 51. edycja kultowego kalendarza Pirelli, zwanego „The Cal”
Lamborghini Revuelto na okładce piętnastego wydania EVO Magazine – pożegnanie sezonu z superautem!
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Nowa stylizacja zewnętrzna i poprawa jakości - to główne cele dużego liftingu Tesli Model Y.
Poprzednie GT350 było produktem licencyjnym. Nowy model to prawdziwe Shelby i ma V8 o mocy 821 KM.
Piąta generacja Quattroporte wniosła włoską limuzynę na poziom pozwalający rywalizować z najlepszymi.
Niedoceniany w swoim czasie, dziś Lexus LFA urósł do rangi ikony współczesnej motoryzacji.
BMW M3 kolejnej generacji dostanie napęd elektryczny. Zauważono pierwsze muły testowe tego auta.
W oponie Primacy 5 Michelin dąży do zwiększenia żywotności i zmniejszenia wpływu na środowisko.
Na 2025 rok producent symulatora jazdy Assetto Corsa zapowiada nową wersję popularnej serii.
W mediach rządzą najdroższe warianty 911, tymczasem zwykła Carrera także ma mnóstwo do zaoferowania.
Na zakończenie długiej i barwnej ery niezależności Alpina wypuszcza topowe B8 GT o mocy 634 KM.
Jakość jazdy na równi z coupe i szybko składany dach - tym ma się wyróżniać nowy Vantage Roadster.
Po wielu latach TAG Heuer powraca jako oficjalny partner cyklu Formuły 1.
Impreza 22B udowadnia swą wartość w cywilu nawet jeśli nie jest prawdziwym modelem homologacyjnym.