Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Najnowsza odsłona cenionych na całym świecie zegarków linii MARQ to przede wszystkim dotykowy ekran AMOLED oraz tytan Grade-5.
Zegarki Garmina od jakiegoś już czasu słyną z szerokiego wachlarza modelowego, dedykowanego konkretnemu odbiorcy. Wciąż w ofercie znajduje się MARQ Driver, który skradł nasze serce. To model oferujący załadowanych blisko 500 map torów wyścigowych świata, na których przy pomocy tachometru i chronografu możemy mierzyć czasy okrążeń i prędkość, a później dokonać ich analizy. Odświeżona linia MARQ dotknęła jednak głównie kilku innych wersji, które chwycą za serce amatorów i profesjonalistów kilku dziedzin sportu i rozrywki.
Pięć nowych wersji zegarka to modele MARQ Athlete, MARQ Adventurer, MARQ Golfer, MARQ Captain oraz MARQ Aviator. Każdy z nich ma odzwierciedlać przywiązanie właściciela do swojej pasji i życia codziennego, zarówno designem, jak i funkcjonalnością urządzenia. Druga ich generacja koncentruje się przede wszystkim na dalekich wyprawach, codziennej aktywności, lotach, rejsach czy też grze w golfa. MARQ Gen 2 został wykonany z tytanu Grade-5 i wyposażony w szafirową soczewkę co pozwoliło ożywić kolory i zapewnić przełomową czytelność zegarka, niezależnie od godziny dnia czy promieni słońca dookoła. Nowe urządzenia cechuje także skuteczny dotykowy wyświetlacz oraz wytrzymałość i niezawodność. Nowy Garmin MARQ jest w stanie wytrzymać na jednej baterii do 16 dni w trybie smartwatch.
Jak podkreślają osoby odpowiedzialne za globalny rynek Garmina: „odświeżona kolekcja MARQ jest świadectwem łączenia przełomowej technologii i jakości z filozofią i DNA marki. Przeszło 30 lat na rynku pozwoliło nam skoncentrować się na tym, co istotne dla bezpośredniego odbiorcy - odpowiednim wykonaniu, żywotności i funkcjonalności.” Wykonanie to faktycznie w przypadku Garmina MARQ drugiej generacji coś, co jeszcze do niedawna nie kojarzyło nam się ze smartwatchami. Tu postawiono na materiały takie jak szafirowe szkło, tytan (typu Grade-5, czyli pięciokrotnie twardszy od stali) czy ceramika. Mikstura takich elementów pozwoliła zadbać o odporność na korozję, zadrapania i temperaturę, jednocześnie redukując wagę zegarka. 46-milimetrowa kopertę zegarka uzupełnia szafirowa soczewka oraz jasny wyświetlacz AMOLED z bardzo czułym ekranem dotykowym, który ułatwia codzienne korzystanie ze smartwatcha oraz obsługę map.
Podczas snu nowy MARQ rejestruje i analizuje dane biometryczne. Dzięki temu użytkownik może regularnie badać poziom stresu i regeneracji, a także jakość snu. Dodatkowymi funkcjami odświeżonej kolekcji są możliwości monitorowania oddechu, pomiaru tętna czy wsparcie asystenta jetlagu, który podpowie ile i kiedy spać, jeść lub ćwiczyć, aby różnice czasowe odczuć jak najmniej dotkliwie. Funkcja ta wspiera już przed wylotem w nowe miejsce, dostosowując zegar biologiczny użytkownika. Urządzenie Garmina można uzbroić w pasek lub bransoletę wykonane ze skóry, tytanu, silikonu czy żakardu. Wbudowany system pozwala korzystać z kilku rodzajów nawigacji satelitarnej, GPS kilku częstotliwości oraz technologię Garmin SatIQ™, która zapewnia doskonałą dokładność pozycjonowania w każdym otoczeniu, optymalizując jednocześnie zużycie baterii.
Zegarki Garmin MARQ Gen 2 można już zamawiać, a pierwsi nabywcy już czekają na dostawy. Ceny wahają się od 1950 do 2550 Euro. Szczegółowe opisy poszczególnych modeli znajdują się na stronie www.garmin.com.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.
Kariera Alfy Romeo Milano trwała kilka dni. Włoski rząd zmusił producenta do zmiany nazwy na Junior.
Torowy GMA T.50 oznaczony literą ‘s’ jest lżejszy, mocniejszy i ma lepsze aero niż model drogowy.
Zbliża się debiut najmocniejszej Corvette w historii - nowego ZR1 generacji C8.
Pagani wraz z Instituto Europeo di Design stworzyło wizję Zondy w roli hipersamochodu przyszłości.
Toyota GT86 zmieniła rynek sportowych coupe, a późniejsze GR86 doprowadziło tę formułę do perfekcji.
W nowym Plus Four Morgan poprawił podwozie i wnętrze, ale pozostawił legendarny design z lat 30.
Jeśli żegnać kultowe V10 Lamborghini to w takim stylu - limitowanym, torowym modelem opartym na STO.
Następna generacja modeli EV Neue Klasse od BMW będzie korzystać z baterii opracowanych w Chorwacji.
Stylowy i luksusowy Mercedes S63 Coupe to niedoceniane, choć świetne GT za dobre pieniądze.
Na rok modelowy 2024 Audi wprowadza do S3 poprawki układu napędowego i odświeżony design.