Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Najnowsza odsłona cenionych na całym świecie zegarków linii MARQ to przede wszystkim dotykowy ekran AMOLED oraz tytan Grade-5.
Zegarki Garmina od jakiegoś już czasu słyną z szerokiego wachlarza modelowego, dedykowanego konkretnemu odbiorcy. Wciąż w ofercie znajduje się MARQ Driver, który skradł nasze serce. To model oferujący załadowanych blisko 500 map torów wyścigowych świata, na których przy pomocy tachometru i chronografu możemy mierzyć czasy okrążeń i prędkość, a później dokonać ich analizy. Odświeżona linia MARQ dotknęła jednak głównie kilku innych wersji, które chwycą za serce amatorów i profesjonalistów kilku dziedzin sportu i rozrywki.
Pięć nowych wersji zegarka to modele MARQ Athlete, MARQ Adventurer, MARQ Golfer, MARQ Captain oraz MARQ Aviator. Każdy z nich ma odzwierciedlać przywiązanie właściciela do swojej pasji i życia codziennego, zarówno designem, jak i funkcjonalnością urządzenia. Druga ich generacja koncentruje się przede wszystkim na dalekich wyprawach, codziennej aktywności, lotach, rejsach czy też grze w golfa. MARQ Gen 2 został wykonany z tytanu Grade-5 i wyposażony w szafirową soczewkę co pozwoliło ożywić kolory i zapewnić przełomową czytelność zegarka, niezależnie od godziny dnia czy promieni słońca dookoła. Nowe urządzenia cechuje także skuteczny dotykowy wyświetlacz oraz wytrzymałość i niezawodność. Nowy Garmin MARQ jest w stanie wytrzymać na jednej baterii do 16 dni w trybie smartwatch.
Jak podkreślają osoby odpowiedzialne za globalny rynek Garmina: „odświeżona kolekcja MARQ jest świadectwem łączenia przełomowej technologii i jakości z filozofią i DNA marki. Przeszło 30 lat na rynku pozwoliło nam skoncentrować się na tym, co istotne dla bezpośredniego odbiorcy - odpowiednim wykonaniu, żywotności i funkcjonalności.” Wykonanie to faktycznie w przypadku Garmina MARQ drugiej generacji coś, co jeszcze do niedawna nie kojarzyło nam się ze smartwatchami. Tu postawiono na materiały takie jak szafirowe szkło, tytan (typu Grade-5, czyli pięciokrotnie twardszy od stali) czy ceramika. Mikstura takich elementów pozwoliła zadbać o odporność na korozję, zadrapania i temperaturę, jednocześnie redukując wagę zegarka. 46-milimetrowa kopertę zegarka uzupełnia szafirowa soczewka oraz jasny wyświetlacz AMOLED z bardzo czułym ekranem dotykowym, który ułatwia codzienne korzystanie ze smartwatcha oraz obsługę map.
Podczas snu nowy MARQ rejestruje i analizuje dane biometryczne. Dzięki temu użytkownik może regularnie badać poziom stresu i regeneracji, a także jakość snu. Dodatkowymi funkcjami odświeżonej kolekcji są możliwości monitorowania oddechu, pomiaru tętna czy wsparcie asystenta jetlagu, który podpowie ile i kiedy spać, jeść lub ćwiczyć, aby różnice czasowe odczuć jak najmniej dotkliwie. Funkcja ta wspiera już przed wylotem w nowe miejsce, dostosowując zegar biologiczny użytkownika. Urządzenie Garmina można uzbroić w pasek lub bransoletę wykonane ze skóry, tytanu, silikonu czy żakardu. Wbudowany system pozwala korzystać z kilku rodzajów nawigacji satelitarnej, GPS kilku częstotliwości oraz technologię Garmin SatIQ™, która zapewnia doskonałą dokładność pozycjonowania w każdym otoczeniu, optymalizując jednocześnie zużycie baterii.
Zegarki Garmin MARQ Gen 2 można już zamawiać, a pierwsi nabywcy już czekają na dostawy. Ceny wahają się od 1950 do 2550 Euro. Szczegółowe opisy poszczególnych modeli znajdują się na stronie www.garmin.com.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Ferrari 296 Speciale o mocy 880 KM wypełnia lukę po 488 Pista, a na torze jest szybsze od LaFerrari.
Sprawdź, jak w jeden dzień odwiedzić ikony Europy, nie wyjeżdżając z kraju! Niezwykła podróż po Pałukach.
To nie tylko ewolucja flagowego modelu, ale też odpowiedź na dynamiczne zmiany w świecie motoryzacji
Tak mógłby wyglądać Defender Octa gdyby powstał 25 lat temu - oto najnowszy “klasyk” od Land Rovera.
Z mocą ponad 850 KM nowe Ferrari 296 VS będzie jedną z najgorętszych premier 2025 roku.
Brabus opracował własną wersję flagowej klasy E od AMG, ale pod maską nadal spoczywa R6, nie V8.
Nowe 911 od Porsche Heritage, na swoje szczęście lub nieszczęście, inspirowane jest latami 70. i 80.
Ferrari zaprezentuje swoje pierwsze EV jeszcze w tym roku, a jego nazwa to po prostu Elettrica.
Nowe elektryczne Renault 5 Turbo 3E kosztuje tyle co używane supersamochody Ferrari czy McLarena.
Odświeżony model zastępuje kilka pozycji w ofercie Audi. Czy będzie to sukces?
Nowe Porsche 911 GT3 992.2 ustanowiło rekord okrążenia Nürburgringu wśród aut ze skrzynią ręczną.
W drodze do przebicia bariery 500 km/h teksański Hennessey prezentuje kolejne wcielenie Venoma F5.