Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
BBR wraz z Corten-Miller stworzyli najmocniejszy zestaw tuningowy do Mazdy MX-5 jaki wyszedł od tego producenta.
Firma BBR - specjaliści od tuningu Mazd MX-5 wszystkich generacji - stworzyli i zaprezentowali specjalny zestaw tuningowy do modelu NC podnoszący moc do 250 lub 300 KM w zależności od wersji. Można ten zestaw zamontować u nich w zakładzie, przy okazji dobierając inne akcesoria tuningowe z obszernego katalogu. Gwarancja na taki zestaw wynosi 12 miesięcy.
Aby wprowadzić ten nowy kit tuningowy na rynek, BBR nawiązał współpracę z Corten-Miller przy jego rozwoju i testach. Dzięki połączeniu sił, BBR uniknął problemów związanych z koniecznością przeniesienia akumulatora i usunięcia systemu klimatyzacji, z którymi zespół zetknął się podczas wcześniejszych prac rozwojowych.
Oba warianty zestawu obejmują kompresor C30-94 Rotrex wyposażony we własny zbiorniczek oleju i pasek napędzający, a BBR dokłada chłodnicę oleju, układ dolotowy zimnego powietrza, intercooler, węże, rury, zawór spustowy i oprogramowanie kalibracyjne Starchip EcuTek. W pierwszym etapie zestaw podnosi moc 1,8- i 2-litrowych czterocylindrowych silników NC do 250 KM i 290 Nm momentu obrotowego.
Stage 2 to już 300 KM i 310 Nm momentu obrotowego, za czym idą modyfikacje układu paliwowego, dolotowego, nowe świece zapłonowe i oprogramowanie ECU. W tej formie BBR sugeruje modernizację sprzęgła i układu wydechowego, a wielu klientów na pewno zdecyduje się też na upgrade elementów podwozia.
Kompetencje BBR nie kończą się na tuningu mechanicznym. Mogą oni zamontować w aucie kilka sztuczek takich jak moduł odpowiedzialny za automatyczne międzygazy przy redukcji oraz umożliwiający power-shifting, czyli zmianę biegów w górę bez odpuszczania gazu. W ofercie są jeszcze zmienne mapy silnika ze sterowaniem z kabiny, a nawet instalacja kontroli startu.
Pakiet Stage 1 wyceniono na 4995 funtów, a Stage 2 na 5995 funtów z opcją zamówienia samego zestawu bez flasha ECU za 900 funtów mniej - ta opcja “zrób to sam” jest przeznaczona głównie na rynki eksportowe.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.