Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Lexus LC500 coupe będzie dostępny w znacznie bardziej złowrogim wydaniu niż dotychczas.
Lexus zaoferuje nową wersję Black Inspiration dla coupe LC wyróżniającą się całym pakietem specjalnych dodatków. Pakiet będzie dostępny zarówno dla wersji V8 jak i hybrydy V6, a cenniki poznamy prawdopodobnie w listopadzie.
Wersja Black Inspiration jest dokładnie tym, co przychodzi na myśl, czyli wszystkie chromy i satynowe wykończenia zewnętrzne jak listwy wokół grilla, dachu, lusterek i świateł będą zastąpione błyszczącą czernią. Może to nie brzmi zbyt imponująco, ale kompletnie odmienia charakter wyglądu Lexusa LC, dodając mu agresji i sportowego sznytu.
Te kosmetyczne zmiany idą w parze z dedykowanym kolorem lakieru o nazwie Graphite Black, kutymi felgami 21” wykończonymi na czarny mat i stałym spoilerem na tylnej klapie, który szerokością niemal otacza cały tył i lampy po bokach.
Reszta elementów jest taka sama jak w topowym wariancie wyposażenia Lexusa LC, czyli na wyposażeniu znajduje się m.in. szpera Torsen, skrętna tylna oś i progresywny układ kierowniczy. To wszystko na standardowym, aluminiowym podwoziu z podwójnymi wahaczami przy każdym kole i adaptacyjnym zawieszeniem.
W środku Japończycy postawili na stonowany design w odróżnieniu od kilku innych wariantów specjalnych LC. Połączenie czarnej skóry z subtelnym, brązowym materiałem może się podobać i ładnie kontrastuje z jasnymi wstawkami w zagłówkach, na drzwiach i konsoli centralnej. W tej wersji wnętrze w większym stopniu wykonane jest z alcantary, bo cała górna część deski rozdzielczej, kierownica, tunel środkowy i boczki drzwi są pokryte tym materiałem.
Lexus nie podał informacji ile sztuk tej wersji wyjedzie na drogi, ale biorąc pod uwagę ogólną słabą sprzedaż LC, zobaczyć choć jednego w wersji Black Inspiration może być trudno.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Mariusz Miękoś pokonuje Grzegorza Grzybowskiego w pierwszym wyścigu sezonu 2023 Wyścigowych Samochodowych Polski.
Nevera ma 1914 KM i mimo napędu elektrycznego zaliczamy go do czołówki "prawdziwych" samochodów.
Najbardziej ekstremalne Lamborghini Huracán okazuje się najbardziej użyteczne i sprawia dużo frajdy.
Otwieramy sezon razem z najwspanialszymi kąskami nieprzeciętnej motoryzacji.
Potężny pickup, który za nic ma sobie grawitację vs. równie gibka, ale jednak kobieta. Czy dogadają się ze sobą na 1000 km asfaltów, pól i bezdroży?
Zazwyczaj półśrodki typu X-Line cz Y-pakiet bywają mocnym nadużyciem ze strony producentów. Hyundai wybrał własną drogę.
Z okazji 75. urodzin Porsche samo sobie sprawiło prezent - elektryczny hipersamochód nowej generacji.
Na stulecie wyścigu 24h Le Mans Alpine przygotowało limitowaną edycję specjalną modelu A110 R.
Caterham chce zacząć erę napędów EV od zgrabnego sportowego coupe o współczesnej sylwetce.
Tesla Plaid ponownie jest najszybszym samochodem seryjnym z napędem elektrycznym na Nürburgringu.
Wzmocnione torowe SF90 otrzyma najbardziej agresywną aerodynamikę w historii drogowych Ferrari.
Nowy hypercar Bugatti ma być znacznie bardziej ekstremalny niż pozostałe modele z silnikiem W16.
Z okazji okrągłej rocznicy założenia firmy słynna tarcza Porsche otrzymała nowy design.
Golf R stał się mocniejszy niż kiedykolwiek - nowa limitowana do 333 sztuk wersja ma równo 333 KM.
Włoski startup chce wypuścić dwa nowe modele EV. Jeden z nich będzie konkurował z Porsche Taycan.
Dział SVO stworzył szybszą i bardziej muskularną wersję Range Rovera Sport z motorem V8.