Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Następne C63 będzie hybrydą, więc Manhart zrobił właściwy użytek z obecnego V8 tworząc CR 700.
Ten samochód stworzono dla wszystkich, którzy twierdzą, że ich Mercedes-AMG C63 S jest odrobinę zbyt wolny i za grzeczny. Manhart CR 700, bo o nim mowa, skrywa pakiet poprawek podnoszących znacząco moc - do 712 KM.
4-litrowy motor M177 w obecnej generacji Mercedesa-AMG C63 w topowej odmianie S generuje całkiem przyzwoite 510 KM i 700 Nm momentu obrotowego, ale tunerowi udało się znacząco podnieść te parametry poprzez modyfikacje mechaniczne i elektroniczne.
Zmiany obejmują nową, wysokociśnieniową pompę paliwa, wydajniejszy downpipe w wydechu i wymianę turbosprężarek - to w zakresie głównych modyfikacji mechanicznych. Oprócz tego Manhart dotknął też ECU i wzmocnił skrzynię biegów, by wszystko działało w idealnej harmonii. Cały taki pakiet kosztuje 17 999 euro, ale za dodatkową opłatą tuner montuje też cały autorski wydech sportowy. Można nawet wybrać wersję z katalizatorami czy bez, w zależności jakich efektów dźwiękowych oczekuje klient.
Wynik tych wszystkich zabiegów to znaczący wzrost parametrów silnika - plus 202 KM i 220 Nm daje łącznie 712 Km i 920 Nm. Twórcy tego pakietu nie podają oficjalnych danych o osiągach, ale wiadomo, że czas 100-200 wynosi teraz imponujące 5,5 s. Spodziewajcie się skrócenia czasu 0-100 z fabrycznych 4,1 s.
Za dodatkowe 1070 euro Manhart może zamontować dedykowane sprężyny obniżające H&R, a kto nie może oprzeć się przy zaznaczaniu kolejnych opcji zamówi pewnie jeszcze karbonowy dolot, większy intercooler i te charakterystyczne koła 20-calowe. Na zdjęciach tego nie widać, ale w ofercie są modyfikacje wnętrza i hamulców. Z ciekawych opcji niemiecki tuner może za 1990 euro zrobić gwiaździstą podsufitkę jak w Rollsie.
Kolejna generacja AMG C63 porzuci V8 na rzecz hybrydy, a w takim świetle modyfikacje wykonane przez Manharta na starej, dobrej “ósemce” wydają się bardziej odpowiednie niż kiedykolwiek wcześniej.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.