Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Firma Manthey-Racing znana z motorsportu stworzyła własny pakiet modyfikacji najnowszego Porsche 911 GT3.
Manthey-Racing jest odpowiedzialne za kilka z najbardziej utytułowanych wyścigowych Porsche, a w ostatnim czasie wykorzystuje swoje doświadczenie na polu drogowych Porsche GT. Widzieliśmy już ich pakiety dla Caymana GT4, poprzedniego 911 GT3 RS oraz rekordowego GT2 RS, a teraz przyszedł czas na świeżutkie 911 GT3 generacji 992.
Tak jak w przypadku ich projektu na bazie 991.2 GT3 RS, zmiany skupiają się wokół aerodynamiki, ustawień zawieszenia, hamulców i kół. Wszystkie te elementy są poprawione dla lepszej pracy na torze wyścigowym. Znając poprzednie dzieła tej firmy można śmiało założyć, że w praktyce to wszystko działa naprawdę dobrze, ale Manthey twierdzi, że w jeździe na co dzień ich zmiany też nie przeszkadzają. W zamyśle kierowca musi na ten tor jakoś dojechać po drogach publicznych, prawda?
Na pierwszy rzut oka widać zmiany w aerodynamice. Jest przedni splitter, nowy dyfuzor i spore tylne skrzydło, różne kanały i nakładki na tylne koła. Przewody hamulcowe są w stalowym oplocie i założono motorsportowe klocki hamulcowe. Koła to lekkie felgi OM-1 współpracujące z regulowanym w czterech kierunkach zawieszeniem.
Manthey dopiero planuje wybrać się z tym samochodem na Nurburgring. Czekają głównie na poprawę pogody, by sprawdzić swoje tempo w optymalnych warunkach. Nicolas Raeder, dyrektor zarządzający Manthey-Racing GmbH, powiedział: "Podczas jazd próbnych, model produkcyjny pokonał Nordschleife, tradycyjny punkt odniesienia dla wszystkich samochodów sportowych, o 17 sekund szybciej niż jego poprzednik. To naprawdę imponujące i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak szybki będzie samochód z zestawem wyczynowym Manthey.”
Porsche jest większościowym udziałowcem Manthey-Racing, więc poprawa osiągów nie będzie się wiązała z utratą gwarancji producenta i ma być dostępna od drugiego kwartału 2022 roku.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.