Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Firma Manthey-Racing znana z motorsportu stworzyła własny pakiet modyfikacji najnowszego Porsche 911 GT3.
Manthey-Racing jest odpowiedzialne za kilka z najbardziej utytułowanych wyścigowych Porsche, a w ostatnim czasie wykorzystuje swoje doświadczenie na polu drogowych Porsche GT. Widzieliśmy już ich pakiety dla Caymana GT4, poprzedniego 911 GT3 RS oraz rekordowego GT2 RS, a teraz przyszedł czas na świeżutkie 911 GT3 generacji 992.
Tak jak w przypadku ich projektu na bazie 991.2 GT3 RS, zmiany skupiają się wokół aerodynamiki, ustawień zawieszenia, hamulców i kół. Wszystkie te elementy są poprawione dla lepszej pracy na torze wyścigowym. Znając poprzednie dzieła tej firmy można śmiało założyć, że w praktyce to wszystko działa naprawdę dobrze, ale Manthey twierdzi, że w jeździe na co dzień ich zmiany też nie przeszkadzają. W zamyśle kierowca musi na ten tor jakoś dojechać po drogach publicznych, prawda?
Na pierwszy rzut oka widać zmiany w aerodynamice. Jest przedni splitter, nowy dyfuzor i spore tylne skrzydło, różne kanały i nakładki na tylne koła. Przewody hamulcowe są w stalowym oplocie i założono motorsportowe klocki hamulcowe. Koła to lekkie felgi OM-1 współpracujące z regulowanym w czterech kierunkach zawieszeniem.
Manthey dopiero planuje wybrać się z tym samochodem na Nurburgring. Czekają głównie na poprawę pogody, by sprawdzić swoje tempo w optymalnych warunkach. Nicolas Raeder, dyrektor zarządzający Manthey-Racing GmbH, powiedział: "Podczas jazd próbnych, model produkcyjny pokonał Nordschleife, tradycyjny punkt odniesienia dla wszystkich samochodów sportowych, o 17 sekund szybciej niż jego poprzednik. To naprawdę imponujące i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak szybki będzie samochód z zestawem wyczynowym Manthey.”
Porsche jest większościowym udziałowcem Manthey-Racing, więc poprawa osiągów nie będzie się wiązała z utratą gwarancji producenta i ma być dostępna od drugiego kwartału 2022 roku.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.