Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
To wyjątkowy rok dla BMW M, więc w ramach świętowania w ofercie pojawią się opcje związane z dorobkiem marki.
M GmbH to dział sportowy BMW, a w 2022 roku mija równo 50 lat działalności tej firmy, więc przygotowano specjalne atrakcje w salonach, aby jak najlepiej uczcić okrągłą rocznicę. Zanim jeszcze zobaczymy model XM - pierwszą w historii M hybrydę plug-in - nadejdzie nowa generacja M2 i być może nawet doczekamy się powrotu oznaczenia CSL. Na początek jednak coś innego - powrót historycznego, okrągłego logo M i kilku kultowych barw lakieru stosowanych w przeszłości.
Okrągły logotyp wprowadzono w 1972 wraz z formalnym utworzeniem BMW Motorsport GmbH, bo tak się to dokładnie nazywało. Kultowe połączenie kolorów niebieskiego, czerwonego i fioletowego było pomysłem ówczesnego projektanta wnętrz BMW - Wolfganga Seehausa. Barwa niebieska symbolizuje BMW, czerwona to kolor motorsportu, a fiolet - połączenie tych dwóch.
Oryginalne logo pojawiło się po raz pierwszy na wyczynowym samochodzie BMW 3.0 CSL z 1973 roku, a na rok modelowy 2022 pojawi się na liście opcji wszystkich modeli z rodziny M. To jak najbardziej trafny pomysł na uhonorowanie rocznicy.
Oprócz nowego logo BMW zaproponuje klientom paletę dodatkowych kolorów związanych z historią motorsportu w całym przekroju gamy modeli M. Wśród nich znajduje się kilka naszych ulubionych z różnych lat np. Dakar Yellow, Imola Red, Fire Orange czy Daytona Violet. Te opcje kolorystyczne dołączą do całkiem barwnej palety jaką zwykle można zaobserwować na BMW M.
Niektóre, jeśli nie wszystkie, z tych kolorów można teraz zamawiać tylko poprzez gamę Individual, ale zmiana polega na udostępnieniu tych barw szerszemu gronu odbiorców poprzez niższy próg cenowy. Nie trzeba będzie też tak długo czekać jak zwyczajowo ma to miejsce w przypadku kolorów specjalnych robionych na zamówienie.
Ostatnie dwa lata BMW M znajduje się w imponującej formie, tym bardziej uważamy, że 50. rocznica istnienia dywizji będzie w każdym sensie bardziej kolorowa. M4 CSL w lakierze Macao Blue z matowymi, złotymi felgami? Gdzie mam podpisać?
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.