Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
To wyjątkowy rok dla BMW M, więc w ramach świętowania w ofercie pojawią się opcje związane z dorobkiem marki.
M GmbH to dział sportowy BMW, a w 2022 roku mija równo 50 lat działalności tej firmy, więc przygotowano specjalne atrakcje w salonach, aby jak najlepiej uczcić okrągłą rocznicę. Zanim jeszcze zobaczymy model XM - pierwszą w historii M hybrydę plug-in - nadejdzie nowa generacja M2 i być może nawet doczekamy się powrotu oznaczenia CSL. Na początek jednak coś innego - powrót historycznego, okrągłego logo M i kilku kultowych barw lakieru stosowanych w przeszłości.
Okrągły logotyp wprowadzono w 1972 wraz z formalnym utworzeniem BMW Motorsport GmbH, bo tak się to dokładnie nazywało. Kultowe połączenie kolorów niebieskiego, czerwonego i fioletowego było pomysłem ówczesnego projektanta wnętrz BMW - Wolfganga Seehausa. Barwa niebieska symbolizuje BMW, czerwona to kolor motorsportu, a fiolet - połączenie tych dwóch.

Oryginalne logo pojawiło się po raz pierwszy na wyczynowym samochodzie BMW 3.0 CSL z 1973 roku, a na rok modelowy 2022 pojawi się na liście opcji wszystkich modeli z rodziny M. To jak najbardziej trafny pomysł na uhonorowanie rocznicy.
Oprócz nowego logo BMW zaproponuje klientom paletę dodatkowych kolorów związanych z historią motorsportu w całym przekroju gamy modeli M. Wśród nich znajduje się kilka naszych ulubionych z różnych lat np. Dakar Yellow, Imola Red, Fire Orange czy Daytona Violet. Te opcje kolorystyczne dołączą do całkiem barwnej palety jaką zwykle można zaobserwować na BMW M.

Niektóre, jeśli nie wszystkie, z tych kolorów można teraz zamawiać tylko poprzez gamę Individual, ale zmiana polega na udostępnieniu tych barw szerszemu gronu odbiorców poprzez niższy próg cenowy. Nie trzeba będzie też tak długo czekać jak zwyczajowo ma to miejsce w przypadku kolorów specjalnych robionych na zamówienie.
Ostatnie dwa lata BMW M znajduje się w imponującej formie, tym bardziej uważamy, że 50. rocznica istnienia dywizji będzie w każdym sensie bardziej kolorowa. M4 CSL w lakierze Macao Blue z matowymi, złotymi felgami? Gdzie mam podpisać?
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.