Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
To wyjątkowy rok dla BMW M, więc w ramach świętowania w ofercie pojawią się opcje związane z dorobkiem marki.
M GmbH to dział sportowy BMW, a w 2022 roku mija równo 50 lat działalności tej firmy, więc przygotowano specjalne atrakcje w salonach, aby jak najlepiej uczcić okrągłą rocznicę. Zanim jeszcze zobaczymy model XM - pierwszą w historii M hybrydę plug-in - nadejdzie nowa generacja M2 i być może nawet doczekamy się powrotu oznaczenia CSL. Na początek jednak coś innego - powrót historycznego, okrągłego logo M i kilku kultowych barw lakieru stosowanych w przeszłości.
Okrągły logotyp wprowadzono w 1972 wraz z formalnym utworzeniem BMW Motorsport GmbH, bo tak się to dokładnie nazywało. Kultowe połączenie kolorów niebieskiego, czerwonego i fioletowego było pomysłem ówczesnego projektanta wnętrz BMW - Wolfganga Seehausa. Barwa niebieska symbolizuje BMW, czerwona to kolor motorsportu, a fiolet - połączenie tych dwóch.
Oryginalne logo pojawiło się po raz pierwszy na wyczynowym samochodzie BMW 3.0 CSL z 1973 roku, a na rok modelowy 2022 pojawi się na liście opcji wszystkich modeli z rodziny M. To jak najbardziej trafny pomysł na uhonorowanie rocznicy.
Oprócz nowego logo BMW zaproponuje klientom paletę dodatkowych kolorów związanych z historią motorsportu w całym przekroju gamy modeli M. Wśród nich znajduje się kilka naszych ulubionych z różnych lat np. Dakar Yellow, Imola Red, Fire Orange czy Daytona Violet. Te opcje kolorystyczne dołączą do całkiem barwnej palety jaką zwykle można zaobserwować na BMW M.
Niektóre, jeśli nie wszystkie, z tych kolorów można teraz zamawiać tylko poprzez gamę Individual, ale zmiana polega na udostępnieniu tych barw szerszemu gronu odbiorców poprzez niższy próg cenowy. Nie trzeba będzie też tak długo czekać jak zwyczajowo ma to miejsce w przypadku kolorów specjalnych robionych na zamówienie.
Ostatnie dwa lata BMW M znajduje się w imponującej formie, tym bardziej uważamy, że 50. rocznica istnienia dywizji będzie w każdym sensie bardziej kolorowa. M4 CSL w lakierze Macao Blue z matowymi, złotymi felgami? Gdzie mam podpisać?
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Odkrywamy, co przyniesie 51. edycja kultowego kalendarza Pirelli, zwanego „The Cal”
Lamborghini Revuelto na okładce piętnastego wydania EVO Magazine – pożegnanie sezonu z superautem!
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
W mediach rządzą najdroższe warianty 911, tymczasem zwykła Carrera także ma mnóstwo do zaoferowania.
Na zakończenie długiej i barwnej ery niezależności Alpina wypuszcza topowe B8 GT o mocy 634 KM.
Jakość jazdy na równi z coupe i szybko składany dach - tym ma się wyróżniać nowy Vantage Roadster.
Po wielu latach TAG Heuer powraca jako oficjalny partner cyklu Formuły 1.
Impreza 22B udowadnia swą wartość w cywilu nawet jeśli nie jest prawdziwym modelem homologacyjnym.
Wersja Spirit Racing 12R to roadster Mazdy doprowadzony do skrajności. Spoiler: tylko na Japonię.
Subaru WRX STI w wersji S210 próbuje podtrzymać ducha dawnej Imprezy, ale jest w nim jeden haczyk.
Specjalna wersja DK Edition jeszcze podkręca emocje jakie za kierownicą daje Hyundai Ioniq 5 N.
GR Yaris M z silnikiem pośrodku posłuży Toyocie do testów nowego silnika… a może to coś więcej?
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Jest już dostępne poliftowe Porsche 992.2 Carrera S, czyli model pośredni w dolnej części gamy 911.
Generacja elektrycznych modeli 0 Series Hondy wystartuje w 2026 roku.