Zamów czwarte wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Tajemniczy nowy samochód koncepcyjny Porsche zawita na jednych z najbardziej interesujących targów wciąż działających w Europie. Co ciekawe - nie będzie to SUV.
Przygoda Porsche z elektryfikacją była jedną z najpilniej obserwowanych przez rynek. Niewątpliwy sukces Taycana otworzył oczy wielu producentom na to, że nawet taka marka jest w stanie sprostać obecnym czasom, nie porzucając legendy idealnego prowadzenia. Podobną ścieżkę juz kiedyś przecierał Cayenne, kiedy większość firm, jak i klientów, niedowierzała, że Porsche będzie w stanie zrobić interesującego SUVa bez porzucania cech istotnych dla marki. Monachijskie targi pokażą kolejną nową koncepcję ze strony Porsche.
Na ten moment nie znamy zbyt wielu szczegółów. Owszem, Porsche ma w planach elektrycznego SUVa, ale są powody by twierdzić, że jeszcze nie nadeszła na niego pora. Po pierwsze - spotkane przez spotterów auta mogące zastąpić spalinowe Macany posiadają inne reflektory, niż te w zapowiedziach Porsche dotyczących najbliższych targów. Przekonująco brzmią również zapewnienia firmy, iż model ten będzie bardziej kojarzył się z motorsportem. Nie będzie to jeszcze hypercar marki kontynuujący linię Carrera GT - 918 Spyder, który nadejdzie w drugiej połowie obecnej dekady, ale niewykluczone, że zobaczymy w Monachium auto sportowe lub nawet superauto. Istnieją też przesłanki wskazujące, że Porsche będzie prowadziło równoległe prace nad autem drogowym oraz samochodem tworzonym do wyścigów długodystansowych klasy LMDh. Nie od dziś wiadomo, że Porsche lubi badać wyścigowe rozwiązania w modelach tego typu, aby później wprowadzać je w bardziej pospolitych autach. Już za kilka tygodni dowiemy się, czy będziemy mieli do czynienia z nowym supersamochodem, czy czymś łączącym codzienny użytek z emocjami (jak to w Porsche) oraz rzecz jasna - zieloną ekonomią.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
V12 to moc, dźwięk i prestiż. Sprawdzamy które marki są wciąż wierne dwunastocylindrowym silnikom.
Giulia SWB Zagato to unikalny projekt Alfy Romeo stworzony na 100-lecie współpracy obu marek.
Według najnowszych informacji od Forda nowy Mustang w najmocniejszej wersji przekroczy 500 KM.
Czy Zonda po 23 latach wciąż ma “to coś”? Sprawdzamy jeżdżąc prywatną Zondą F Horacio Paganiego.
Wersja specjalna GranTurismo PrimaSerie ma także uhonorować 75 lat produkcji dużych GT od Maserati.
Podwozie Caymana GT4 RS posłużyło do stworzenia współczesnej interpretacji klasycznego Porsche 356.
Najnowsza Kia EV6 to duży, elektryczny crossover, ale pod literami GT kryje się prawdziwa petarda.
BMW zaprezentowało nowe M3 CS - model który dołączy do znakomitych poprzedników: M2 CS i M5 CS.
Polestar 2 po modernizacji ma aż 476 KM i potrafi pokonać do 636 km na jednym ładowaniu.
Trzecie Porsche Cayenne sprawdza się w roli dużego SUV-a, ale niektóre wersje nie są godne polecenia.
Najtańsze GT Ferrari to jednak dalej Ferrari - Portofino M posiada naprawdę mało słabych punktów.
V12 to moc, dźwięk i prestiż. Sprawdzamy które marki są wciąż wierne dwunastocylindrowym silnikom.
Alpine A110 nie przestaje nas zadziwiać, a w wersji S ten mały gokart jest jeszcze lepszy.
Wzrasta zainteresowanie klientów marką Alpine, która w kolejnych latach planuje globalną ekspansję.
Mercedes CLA przeszedł lifting, a w gamie pojawiły się zaktualizowane wersje napędowe AMG.
Kobiety przejęły Tor Łódź! Za nami 6 edycja wydarzenia organizowanego przez Fastline Racing Academy.