Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Tajemniczy nowy samochód koncepcyjny Porsche zawita na jednych z najbardziej interesujących targów wciąż działających w Europie. Co ciekawe - nie będzie to SUV.
Przygoda Porsche z elektryfikacją była jedną z najpilniej obserwowanych przez rynek. Niewątpliwy sukces Taycana otworzył oczy wielu producentom na to, że nawet taka marka jest w stanie sprostać obecnym czasom, nie porzucając legendy idealnego prowadzenia. Podobną ścieżkę juz kiedyś przecierał Cayenne, kiedy większość firm, jak i klientów, niedowierzała, że Porsche będzie w stanie zrobić interesującego SUVa bez porzucania cech istotnych dla marki. Monachijskie targi pokażą kolejną nową koncepcję ze strony Porsche.
Na ten moment nie znamy zbyt wielu szczegółów. Owszem, Porsche ma w planach elektrycznego SUVa, ale są powody by twierdzić, że jeszcze nie nadeszła na niego pora. Po pierwsze - spotkane przez spotterów auta mogące zastąpić spalinowe Macany posiadają inne reflektory, niż te w zapowiedziach Porsche dotyczących najbliższych targów. Przekonująco brzmią również zapewnienia firmy, iż model ten będzie bardziej kojarzył się z motorsportem. Nie będzie to jeszcze hypercar marki kontynuujący linię Carrera GT - 918 Spyder, który nadejdzie w drugiej połowie obecnej dekady, ale niewykluczone, że zobaczymy w Monachium auto sportowe lub nawet superauto. Istnieją też przesłanki wskazujące, że Porsche będzie prowadziło równoległe prace nad autem drogowym oraz samochodem tworzonym do wyścigów długodystansowych klasy LMDh. Nie od dziś wiadomo, że Porsche lubi badać wyścigowe rozwiązania w modelach tego typu, aby później wprowadzać je w bardziej pospolitych autach. Już za kilka tygodni dowiemy się, czy będziemy mieli do czynienia z nowym supersamochodem, czy czymś łączącym codzienny użytek z emocjami (jak to w Porsche) oraz rzecz jasna - zieloną ekonomią.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.