Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Tajemniczy nowy samochód koncepcyjny Porsche zawita na jednych z najbardziej interesujących targów wciąż działających w Europie. Co ciekawe - nie będzie to SUV.
Przygoda Porsche z elektryfikacją była jedną z najpilniej obserwowanych przez rynek. Niewątpliwy sukces Taycana otworzył oczy wielu producentom na to, że nawet taka marka jest w stanie sprostać obecnym czasom, nie porzucając legendy idealnego prowadzenia. Podobną ścieżkę juz kiedyś przecierał Cayenne, kiedy większość firm, jak i klientów, niedowierzała, że Porsche będzie w stanie zrobić interesującego SUVa bez porzucania cech istotnych dla marki. Monachijskie targi pokażą kolejną nową koncepcję ze strony Porsche.
Na ten moment nie znamy zbyt wielu szczegółów. Owszem, Porsche ma w planach elektrycznego SUVa, ale są powody by twierdzić, że jeszcze nie nadeszła na niego pora. Po pierwsze - spotkane przez spotterów auta mogące zastąpić spalinowe Macany posiadają inne reflektory, niż te w zapowiedziach Porsche dotyczących najbliższych targów. Przekonująco brzmią również zapewnienia firmy, iż model ten będzie bardziej kojarzył się z motorsportem. Nie będzie to jeszcze hypercar marki kontynuujący linię Carrera GT - 918 Spyder, który nadejdzie w drugiej połowie obecnej dekady, ale niewykluczone, że zobaczymy w Monachium auto sportowe lub nawet superauto. Istnieją też przesłanki wskazujące, że Porsche będzie prowadziło równoległe prace nad autem drogowym oraz samochodem tworzonym do wyścigów długodystansowych klasy LMDh. Nie od dziś wiadomo, że Porsche lubi badać wyścigowe rozwiązania w modelach tego typu, aby później wprowadzać je w bardziej pospolitych autach. Już za kilka tygodni dowiemy się, czy będziemy mieli do czynienia z nowym supersamochodem, czy czymś łączącym codzienny użytek z emocjami (jak to w Porsche) oraz rzecz jasna - zieloną ekonomią.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.