Znajdź informacje o wybranym aucie
Reklama

Już jest nowe EVO Magazine. Rower na okładce?! Co im strzeliło do głowy?!

Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!

Redakcja EVO

autor: Redakcja Evo

28 lutego 2025
Michał Sztorc z nową okładką EVO Magazine
11

“Co im znów strzeliło do głowy?! Rower na okładce?!” - z pewnością pojawi się u kogoś z Was w myślach. To jednak zagadnienie dużo głębsze, niosące za sobą historię nie tylko marki Ducati, która jest autorem tego urządzenia, ale także coraz mocniej rozwijającej się gałęzi personalizacji pojazdów wszelkiej maści. Włoski producent motocykli ostatnio radzi sobie w tej kwestii nadzwyczaj dobrze, a okładka EVO zdradza ledwie część możliwości, z których skorzystać może klient. Jednym z nich był Polak, który do kompletu roweru i limitowanego motocykla Streetfighter V4 SP2 “dorzucił” sobie jeszcze wyjątkową konfigurację “uterenowionego” Lamborghini, któremu także daleko do regularnego egzemplarza opuszczającego włoską fabrykę.

materiał okładkowy
11

Doroczny plebiscyt EVO Car of the Year

Jak co roku na pięknych krętych drogach sprawdzamy samochody, które czymś specjalnym urzekły nas w ostatnich miesiącach. Tym razem zestawiliśmy ze sobą osiem pojazdów naprawdę różnych segmentów i przeznaczeń. Od sportowego kombi, przez stylistykę retro i rasowe superauta, po względnie przystępnego roadstera. A to wszystko w okolicznościach hiszpańskich krętych dróg, które dały nam jednoznaczną, choć trudną do wyłonienia spośród opinii grona jurorów odpowiedź. Ten test może przynieść czytelnikom tak samo dużo zaskoczeń i zwrotów akcji, jak testującym wspomniane auta redaktorom EVO.

ECOTY 2024 - nowe wydanie EVO Magazine
11

Rimac Nevera - elektryk o mocy prawie 2000 KM zimą

Oczywiście, że musieliśmy skorzystać z tego zaproszenia. Warunki może mało sprzyjające testom elektrycznego auta, ale tu nie chodziło przecież o zasięg i ładowanie. Najszybszy drogowy elektryk zaskakuje pod wieloma względami, ale przede wszystkim tym, jak łatwo oswoić się z przeciążeniami i niebywałymi osiągami, które chorwackie hiperauto oferuje. Czy to jednak wystarczy by podbić serca zamożnych petrolheadów, przywykłych do zapachu benzyny?

Rimac Nevera - EVO Magazine
11

Eksplorujemy RPA w Defenderze OCTA

O tym, że możliwości terenowo-szosowe Defendera to obecnie jeden z najbardziej udanych rynkowych miksów tego typu pisaliśmy w EVO nie raz. Odmiana OCTA ma jednak celować w zupełnie innego klienta, co widać po możliwościach w terenie, osiągach jak i cenie. Postanowiliśmy sprawdzić w czym tak naprawdę tkwi fenomen kosztującego ponad milion złotych Defendera na bezdrożach oraz całkiem cywilizowanych asfaltach Afryki. Towarzyszy nam podróżnik Andrzej Bargiel, który równolegle postanowił przetestować OCTA w odpowiedni dla siebie sposób.

Defender OCTA - EVO Magazine
11
Reklama

Alpine A110 S na legendarnych rajdowych odcinkach

Ten model pojawiał się u nas już wiele razy, ale stosunkowo rzadko sprawdzaliśmy go w wersji S - najbardziej ukierunkowaną pod emocje i bezkompromisowość, nie licząc rzadkiej i niemal wyczynowej R. Bazując na historii marki postanowiliśmy odwiedzić dwa istotne w jej życiorysie miejsca - oesy rajdów Monte Carlo i San Remo, które od dziesięcioleci są poligonem doświadczalnym dla producentów aut oraz niebywałym widowiskiem dla tysięcy kibiców. Jak poradzi sobie zwinne i lekkie autko o mocy 300 KM, które całkiem skutecznie do tej pory łączyło predyspozycje rajdowe z wyścigowymi?

Alpine A110 S - EVO Magazine
11

Ferrari F80 i McLaren W1 - hiperbój niezmienny od lat

W McLarenie wszystko zaczęło się od modelu F1. Później fala “jedynek” przyniosła zjawiskowe, oparte na hybrydzie P1, a teraz Brytyjczycy przedstawili nastawione na bezpośrednią konfrontację z Ferrari - W1. Włosi nie pozostają jednak dłużni i przygotowali na ten sparing specjalne F80. To przełomowy moment w historii legendarnej marki, bo ikoniczna linia modelowa wraz z tym autem traci V12 za plecami kierowcy na rzecz jednostki V6. Oba samochody są przełomowe w różnych aspektach, a my rozkładamy je na czynniki pierwsze i szeroko omawiamy.

McLaren W1 - EVO Magazine
11

Atrakcyjne wydarzenia i użyteczny sprawdzian

W tym wydaniu magazynu EVO czytelników zabieramy także m.in. na 1000 Miglia Experience UAE, gdzie kilka załóg z Polski przejechało przez Emiraty klasycznymi samochodami. Najstarsze auto imprezy należało do naszego rodaka i m.in. z jego pokładu przyglądamy się trasie tegorocznego wydarzenia będącego gorącym odpowiednikiem włoskiego klasyka. Przyglądamy się także najlepszym oponom w popularnym rozmiarze. VW Golfa (zwykłego oraz wersję GTI) poddaliśmy wyczerpującym testom w różnych warunkach i okolicznościach aby wiedzieć w czym który producent spisał się najlepiej. 

Michał Sztorc z nową okładką EVO Magazine
PREMIERA EVO
Już jest nowe EVO Magazine. Rower na okładce?! Co im strzeliło do głowy?!

Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!

28 lutego 2025
Yokohama on Tour - Puszcza Białowieska - zimą
Prezentacja Partnera
Ruszamy na wschód do Puszczy Białowieskiej

Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!

28 lutego 2025
Ducati Panigale V4 na torze
Prezentacja Partnera
Co na nas czeka w salonach Ducati w 2025 roku?

Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji

25 lutego 2025
Test opon 2024
Test opon 2024
EVO TEST OPON 2024 - w corocznym teście wyłaniamy najlepsze opony

Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?

25 lutego 2025
2025 24h Le Mans zapowiedź
24h Le Mans
Le Mans 24h 2025 - zwycięski marsz Ferrari. Trzeci triumf z rzędu

Już po raz 93. najlepsi kierowcy zmierzyli się na torze pod Le Mans, ale to znów Ferrari było górą.

16 czerwca 2025
Hyundai Ioniq 5 test 2025
Hyundai / Ioniq 5
2025 Hyundai Ioniq 5 - koreański rywal VW ID.4 to czysty biznes

Czas płynie, a w 2025 roku praktyczny Hyundai Ioniq 5 nadal jest jednym z liderów swojego segmentu.

15 czerwca 2025
2026 Peugeot 208 GTi premiera
Peugeot / 208 GTi
Peugeot 208 GTi powrócił, aby podjąć walkę z elektrycznym Alpine A290

Rynek elektrycznych hot hatchy rośnie. Podczas 24h Le Mans Peugeot przedstawił nowego 208 GTi.

14 czerwca 2025
Genesis GMR-001 WEC 2026
WEC
Genesis GMR-001 z silnikiem V8 zmierzy się z Ferrari w Le Mans

W 2026 roku na starcie 24h Le Mans stanie zespół Genesis Magma Racing z modelem GMR-001.

14 czerwca 2025
Alpine A390 produkcyjne
Alpine / A390
Debiutuje Alpine A390 - francuska odpowiedź na Porsche Macan

Ofensywa modelowa Alpine nabiera rozpędu. Podczas 24h Le Mans debiutuje sportowy SUV A390 na prąd.

14 czerwca 2025
2025 Volkswagen Golf GTI Edition 50
Volkswagen / Golf
Volkswagen Golf GTI Edition 50 bliski rekordu Nürburgringu w klasie FWD

VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.

14 czerwca 2025
Volkswagen T-Cross test PL 2025
Volkswagen / T-Cross
Volkswagen T-Cross 1.0 DSG - lubimy to co znamy

Lifting małego crossovera z Niemiec to żadna rewolucja. I chyba nikt nie ma mu tego za złe.

11 czerwca 2025
Caterham Seven 310 Encore prezentacja
Caterham / Seven
Caterham 310 Encore to model pożegnalny dla fordowskiego silnika 1.6

Serią 25 egzemplarzy o nazwie Encore marka Caterham kończy produkcję modelu Seven 310.

11 czerwca 2025
Aston Martin Valkyrie LM prezentacja
Aston Martin / Valkyrie
Aston Martin Valkyrie LM pozwoli 10 osobom poczuć się jak w Le Mans

Valkyrie LM będzie dla garstki osób okazją, aby przejechać się bolidem wyścigowym rodem z Le Mans.

9 czerwca 2025
Porsche 963 RSP na drodze
Porsche / 963 RSP
Porsche 963 RSP: drogowy samochód klasy Le Mans Hypercar (tak jakby)

Niemcy przerobili hipersamochód Porsche 963 z serii WEC na auto drogowe. Są tylko dwa haczyki.

9 czerwca 2025
2025 Aston Martin Vantage Roadster test
Aston Martin / Vantage
2025 Aston Martin Vantage Roadster - największy rywal Ferrari Roma

Opracowany równolegle z coupe Vantage Roadster pokazuje sportową spójność w jeździe bez dachu.

6 czerwca 2025
2025 Lotus Emira V6 SE
Lotus / Emira
Lotus wprowadza nowego flagowca do gamy Emiry

Debiutuje Emira V6 SE z poprawioną kalibracją podwozia i mocą 400 KM. Cel: Porsche 911 Carrera.

5 czerwca 2025