BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Volvo EX90 budziło emocje jeszcze przed oficjalnym odsłonięciem. Nic więc dziwnego, że debiut siedmioosobowego elektrycznego SUV-a przyciągnął do salonu dilerskiego Dom Volvo w Warszawie ponad pięćdziesięciu wyjątkowych gości – w tym dziennikarzy, blogerów i sympatyków marki. Uroczystej prezentacji dokonała Dagmara Kowalska, dziennikarka, prezenterka, ale także miłośniczka motoryzacji. Wieczór uświetnił również występ znakomitego stand-upera Damiana Skóry. Oprawa była więc godna nowej gwiazdy w ofercie Volvo.
Zacznijmy od – kluczowego dla marki – bezpieczeństwa. Podniesiono je tu do wyjątkowo wysokiego poziomu. Premierowy SUV wykorzystuje wieloletnie badania Volvo nad zachowaniami kierowców, ale też nad możliwościami nowoczesnej technologii. W efekcie EX90 wyposażone zostało w zaawansowane urządzenia, w tym w aż pięć radarów, osiem kamer i szesnaście czujników ultradźwiękowych, zapewniających 360-stopniowy obraz otoczenia. Nowy SUV jest w stanie „dostrzec” zagrożenie na tyle wcześnie, by dać kierowcy czas na reakcję.
Czujniki i kamery dostępne są też wewnątrz, nieustannie badając poziom koncentracji kierowcy. System jest na tyle precyzyjny, że gdy dojdzie do utraty jego przytomności czy zaśnięcia, zdoła bezpiecznie się zatrzymać i wezwać pomoc. Technologia chroni też przed przypadkowym zamknięciem człowieka czy zwierzęcia w aucie.
Jak na SUV-a przystało, możemy tu liczyć na przestronne wnętrze, które wygodnie pomieści aż siedem dorosłych osób. Volvo zadbało także o brak nudy w podróży. Nowy komputer główny zapewnia wyjątkowo sprawne i wygodne działanie systemu info-rozrywkowego. Wrażenie robi także rozwiązanie audio klasy hi-fi, stworzone we współpracy z firmą Bowers and Wilkins, zapewniające trójwymiarowy dźwięk wysokiej jakości.
Pamiętajmy też, że mamy do czynienia z samochodem w całości elektrycznym. I tu również marka przemyciła ciekawe rozwiązania – Volvo EX90 jest w pełni gotowe na ładowanie dwukierunkowe. Oznacza to, że jego baterię możemy wykorzystywać np. do ładowania roweru elektrycznego, podłączenia kuchenki turystycznej a nawet do zasilania domu. Widać zatem, że mamy do czynienia z modelem przemyślanym od strony praktycznej, ale zapewniającym także rozrywkę i przyjemność. Krótko mówiąc, w nowym EX90 można się poczuć jak w domu.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.
Obecna klasa G w końcu zrzuca dach. Mercedes zapowiada nową odmianę Cabriolet.