Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Z okazji okrągłej rocznicy założenia firmy słynna tarcza Porsche otrzymała nowy design.
Firma Porsche obchodzi w tym roku 75-lecie istnienia jako niezależny producent samochodów. Z tej okazji Niemcy wypuszczą na rynek kilka wyjątkowych modeli, a dorobek Porsche będzie głównym tematem tegorocznego Festiwalu Prędkości w Goodwood, ale to nie wszystko. Z okazji jubileuszu zaktualizowano także logo, które po modernizacji ma nadal klasyczny, choć nieco bardziej czysty design.
Logotyp w kształcie tarczy znajduje się na każdym Porsche od pierwszego egzemplarza 356 z 1948 roku. Najnowsza wersja przeszła tylko delikatny lifting - z tła niektórych pól zniknęły faktury tworząc bardziej minimalistyczną formę.
Ogólny wygląd logotypu się nie zmienił - nadal w centrum jest pieczęć miasta Stuttgart, ale tym razem z czarnymi literami nad czarnym koniem. Tak jak poprzednio, herb jest podzielony na cztery sekcje inspirowane herbem niemieckiego kraju związkowego Wirtembergia, którego stolicą jest Stuttgart. Czarno-czerwone pola tarczy zostały lekko zmodyfikowane - czerwone sekcje mają ciemniejsze wykończenie 3D o strukturze plastra miodu.
Czarne poroże jelenia umieszczone na tarczy także delikatnie się zmieniło. Przede wszystkim znajduje się teraz na gładkim, złotym tle, a nie lekko porowatej powierzchni jak dotychczas. Kolor samej ramki logotypu też się zmienił, bo jest nieco ciemniejszy i bardziej stonowany niż wcześniej.

Mimo niewielkich modyfikacji Porsche przyznaje, że odświeżenie logo zajęło zespołowi złożonemu z projektantów i marketingowców aż 3 lata. Celem było tylko odświeżenie oryginału bez modyfikacji głównego motywu i składających się na niego elementów. Odnowiony znak Porsche pojawi się na samochodach pod koniec tego roku. Być może zadebiutuje na zmodernizowanym modelu 911 generacji 992.2.
Komentując nowy projekt, wiceprezes ds. stylu Porsche Michael Mauer powiedział: "Dzięki czystszemu i bardziej nowoczesnemu wykonaniu, wyrafinowany nowy herb komunikuje ewoluujący charakter Porsche. Dokonaliśmy reinterpretacji historycznych cech i połączyliśmy je z innowacyjnymi elementami projektu, takimi jak struktura plastra miodu i szczotkowany metal. Rezultatem jest estetyczne logo, które spaja historię i przyszłość marki".
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.
Prelude powraca jako zgrabne coupe z wydajnym napędem hybrydowym i sportowym charakterem.
Chery świętuje w Polsce dostarczenie 5-milionowego auta i prezentuje dwa nowe modele – Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.