Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Z okazji okrągłej rocznicy założenia firmy słynna tarcza Porsche otrzymała nowy design.
Firma Porsche obchodzi w tym roku 75-lecie istnienia jako niezależny producent samochodów. Z tej okazji Niemcy wypuszczą na rynek kilka wyjątkowych modeli, a dorobek Porsche będzie głównym tematem tegorocznego Festiwalu Prędkości w Goodwood, ale to nie wszystko. Z okazji jubileuszu zaktualizowano także logo, które po modernizacji ma nadal klasyczny, choć nieco bardziej czysty design.
Logotyp w kształcie tarczy znajduje się na każdym Porsche od pierwszego egzemplarza 356 z 1948 roku. Najnowsza wersja przeszła tylko delikatny lifting - z tła niektórych pól zniknęły faktury tworząc bardziej minimalistyczną formę.
Ogólny wygląd logotypu się nie zmienił - nadal w centrum jest pieczęć miasta Stuttgart, ale tym razem z czarnymi literami nad czarnym koniem. Tak jak poprzednio, herb jest podzielony na cztery sekcje inspirowane herbem niemieckiego kraju związkowego Wirtembergia, którego stolicą jest Stuttgart. Czarno-czerwone pola tarczy zostały lekko zmodyfikowane - czerwone sekcje mają ciemniejsze wykończenie 3D o strukturze plastra miodu.
Czarne poroże jelenia umieszczone na tarczy także delikatnie się zmieniło. Przede wszystkim znajduje się teraz na gładkim, złotym tle, a nie lekko porowatej powierzchni jak dotychczas. Kolor samej ramki logotypu też się zmienił, bo jest nieco ciemniejszy i bardziej stonowany niż wcześniej.
Mimo niewielkich modyfikacji Porsche przyznaje, że odświeżenie logo zajęło zespołowi złożonemu z projektantów i marketingowców aż 3 lata. Celem było tylko odświeżenie oryginału bez modyfikacji głównego motywu i składających się na niego elementów. Odnowiony znak Porsche pojawi się na samochodach pod koniec tego roku. Być może zadebiutuje na zmodernizowanym modelu 911 generacji 992.2.
Komentując nowy projekt, wiceprezes ds. stylu Porsche Michael Mauer powiedział: "Dzięki czystszemu i bardziej nowoczesnemu wykonaniu, wyrafinowany nowy herb komunikuje ewoluujący charakter Porsche. Dokonaliśmy reinterpretacji historycznych cech i połączyliśmy je z innowacyjnymi elementami projektu, takimi jak struktura plastra miodu i szczotkowany metal. Rezultatem jest estetyczne logo, które spaja historię i przyszłość marki".
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.