Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
A45 jest dowodem na to, że Mercedes-AMG znalazł receptę nie tylko na szybkiego hatchbacka, ale również prawdziwie angażującego.
W naszych oczach najnowsza Klasa A jest bardziej atrakcyjna niż jej poprzedniczka i to samo dotyczy modelu A45. Prawdopodobnie nie określiłbyś go jako jednego z najwspanialszych hatchbacków wszechczasów, ale w swojej podstawowej formie jest przyjemnie prosty, dobrze wyważony i ma w sobie odpowiedni powiew agresji, dzięki charakterystycznym dla AMG felgom, grillowi i dolnym spoilerom.
A45 odróżnia się od swoich tańszych i wolniejszych braci głównie napompowanymi przednimi nadkolami, kryjącymi szersze felgi w rozmiarze 19 cali. Efekt może wydawać się niewielki, ale postawcie obok siebie A45 i A35 lub dowolną niższą klasę A. Różnice będą aż nadto widoczne.
Możesz jeszcze bardziej podnieść sportowy look tego samochodu przy pomocy pakietu aero oferowanego za dopłatą. Jego najbardziej widoczne elementy to tylne skrzydło, lotki z przodu i kute felgi aluminiowe. Idealnym podkreśleniem takiej konfiguracji jest jadowicie żółty lakier, ale gdy wybierzesz A45 bez pakietu aero i w spokojnym odcieniu, wygląda bardzo niepozornie, jak na samochód o mocy 421 KM.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Na warszawskie ulice zabieramy dwa supersamochody - jeden z Włoch i jeden z Anglii.
Tuscan jest echem złotych lat marki TVR i jednym z naszych ulubionych aut ostatniego ćwierćwiecza.
Na bazie Maserati MC20 Włosi stworzyli torowy model specjalny wyposażony w 730-konny silnik V6.
Niektóre nowe AMG porzuciły V8 na rzecz silników czterocylindrowych, ale G63 ten trend nie dotyczy.
Za Peugeotem 9X8 w specyfikacji Le Mans Hypercar 2024 stoi gruntowna zmiana koncepcji aerodynamiki.
Amerykański Hennessey Venom F5 Revolution pobił rekord aut produkcyjnych na Circuit of the Americas.
Kultowe V12, ponad 800 KM i klasyczny wygląd GT - tak zapowiada się następca Ferrari 812 Superfast.
Modyfikacje opracowane dla Porsche Taycan mogą wkrótce trafić do pokrewnego Audi e-tron GT RS.
W ramach tegorocznego liftingu Continental GT po raz pierwszy otrzyma napęd hybrydowy typu plug-in.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Trzymiejscowy supercar SCG004 w wersji drogowej jest odrobinę bliżej oficjalnego debiutu.
GT-R zwyczajnie nie chce umrzeć. Teraz dostał poprawki silnika i kosmetyczne zmiany stylizacji.