Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
A45 jest dowodem na to, że Mercedes-AMG znalazł receptę nie tylko na szybkiego hatchbacka, ale również prawdziwie angażującego.
W naszych oczach najnowsza Klasa A jest bardziej atrakcyjna niż jej poprzedniczka i to samo dotyczy modelu A45. Prawdopodobnie nie określiłbyś go jako jednego z najwspanialszych hatchbacków wszechczasów, ale w swojej podstawowej formie jest przyjemnie prosty, dobrze wyważony i ma w sobie odpowiedni powiew agresji, dzięki charakterystycznym dla AMG felgom, grillowi i dolnym spoilerom.
A45 odróżnia się od swoich tańszych i wolniejszych braci głównie napompowanymi przednimi nadkolami, kryjącymi szersze felgi w rozmiarze 19 cali. Efekt może wydawać się niewielki, ale postawcie obok siebie A45 i A35 lub dowolną niższą klasę A. Różnice będą aż nadto widoczne.
Możesz jeszcze bardziej podnieść sportowy look tego samochodu przy pomocy pakietu aero oferowanego za dopłatą. Jego najbardziej widoczne elementy to tylne skrzydło, lotki z przodu i kute felgi aluminiowe. Idealnym podkreśleniem takiej konfiguracji jest jadowicie żółty lakier, ale gdy wybierzesz A45 bez pakietu aero i w spokojnym odcieniu, wygląda bardzo niepozornie, jak na samochód o mocy 421 KM.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Lamborghini nie będzie kontynuować przygody z WEC w sezonie 2025. Zadecydowała zmiana regulaminu.
Jaguar pracuje nad rywalem dla Porsche Taycan - mamy pierwsze zdjęcie konceptu tego auta.
Aston Martin wreszcie pokazał kosmiczne osiągi Valkyrie. Samochód ten pobił rekord toru Silverstone.
W 2025 roku Mercedes powraca do Le Mans z AMG GT dostosowanym do wymogów klasy LMGT3.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.