Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Niedługo na rynku pojawią się odświeżone modele Alfy - Giulia i Stelvio. Później dołączy Quadrifoglio.
Alfa Romeo przeprowadziła długo oczekiwany lifting swoich modeli klasy średniej - Giulii i Stelvio. Zmiany nie są rozległe i skupiają się głównie na poprawkach technologii i wyposażenia, aby wprowadzić do gamy nowinki znane już z SUV-a Tonale. Oba modele będą wprowadzane do sprzedaży od początku 2023 roku, a na odświeżone topowe modele Quadrifoglio jeszcze musimy poczekać.
Zaktualizowano np. oświetlenie przednie do standardu Matrix LED, przy okazji zmieniając design świateł na klasyczny motyw potrójnego klosza jak w kultowych Alfach sprzed lat. Przedliftowe Alfy Romeo były chyba ostatnimi nowymi autami na rynku wyposażonymi w odchodzące do lamusa lampy biksenonowe.
Producent nie zmienił kształtu zderzaków obu aut, za to pojawiły się nowe wzory kratek wypełniających wloty powietrza. Inne są także detale tylnych lamp i felg, ale akurat te zmiany dostrzegą chyba tylko fani modelu.
Zarówno Giulia jak i Stelvio dostaną w ramach liftingu nowe wirtualne zegary wpasowane w miejsce starych. Kierowca będzie miał na nich więcej informacji, ale także większe możliwości personalizacji stylu. Przewidziano ustawienia domyślne, a także zegary minimalistyczne oraz wzór “historyczny”. Ten ostatni ma naśladować misterne czcionki i wzory stosowane w Alfach z lat 60. i 70. z charakterystycznym dla marki odwróconym układem cyfr. Poza tym wnętrze pozostało bez zmian - akurat ta część obu modeli była modernizowana 2 lata temu, gdy pojawiła się nowa konsola środkowa i wybierak automatu.
Przy okazji liftingu Alfa Romeo przeorganizowała listę dostępnych wersji wyposażenia, a na szczycie gamy pojawiły się limitowane modele Competizione. Charakterystyczne dla tych ostatnich będą opcje kolorystyczne - matowoszary lakier Moon oraz przeszycia tapicerki, a w przypadku Stelvio także specjalne 21-calowe koła.
W gamie silników brak nowości, za to Giulię po liftingu będzie można kupić tylko z 280-konnym silnikiem benzynowym i napędem na tył. W gamie Stelvio pozostał ten sam silnik benzynowy, ale także 210-konny turbodiesel oraz obowiązkowy napęd 4x4. W obu modelach moc trafia na koła poprzez 8-stopniowy automat ZF oraz dyferencjał o ograniczonym poślizgu na tylnej osi.
Szczegóły na temat nowych odmian Giulii i Stelvio pojawią się wkrótce, a samochody będzie można kupić na początku 2023 roku. Nie znamy jeszcze cenników modeli po aktualizacji.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.