Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
BMW obchodzi okrągłą rocznicę dywizji M wypuszczając limitowaną serię specjalną M4 50 Jahre.
Hucznie obchodzone urodziny BMW M przynoszą nam całe tuziny nowych modeli. Jednym z tych mniej spodziewanych są pokazane właśnie M3 i M4 Competition w limitowanej edycji specjalnej 50 Jahre. Jeszcze przed końcem roku na rynek trafią takie modele jak M2, M3 Touring, M3 CS, XM i najbardziej ekstremalne BMW w historii - M4 CSL. Jeśli chodzi o serię limitowaną 50 Jahre, BMW przygotowało różne warianty bazujące na sedanie M3 i na coupe M4. Ich dostępność i dokładna konfiguracja zależy od rynku docelowego.
W Europie będzie dostępne limitowane M4 Competition 50 Jahre z automatyczną skrzynią lub normalne M4 z manualem. Edycja specjalna jest zaakcentowana głównie wyselekcjonowaną paletą barw normalnie dostępnych tylko poprzez program Individual. Należy do nich czerwony Imola Red, czarny Carbon Black, niebieski Macao Blue, szary Brands Hatch Grey i błękitny San Marino Blue.
Wyjątkowe dla tej wersji są też koła w rozmiarze 19 cali z przodu i 20 cali z tyłu. Kute felgi po raz pierwszy będą mogły być pomalowane lakierem matowym Orbit Grey lub Gold Bronze. We wnętrzu wyróżniają się fotele kubełkowe pokryte czarną skórą. Wykonano je z karbonu, dodając logo 50 Jahre i kontrastowe wykończenie w barwach M - fioletowy, niebieski, czerwony. W Chinach rocznica BMW M zbiega się z Rokiem Tygrysa, więc edycja 50 Jahre na chiński rynek będzie dodatkowo akcentować ten fakt dedykowanymi detalami. Poza tym klienci z Państwa Środka będą mieli do wyboru tylko dwie konfiguracje - lakier Fire Orange z kołami Orbit Grey lub Stratus Grey z kołami Gold Bronze.
Klienci w USA i Kanadzie nie będą mieli możliwości kupna limitowanego M4, ale na tamtejszy rynek BMW zaoferuje limitowane M3 Competition 50 Jahre z napędem xDrive. Dla tego modelu paleta barw będzie inspirowana poprzednimi generacjami M3. Do tego standardem będą elementy karbonowe (splitter, lotka tylna, końcówki wydechu), które normalnie są dostępne tylko za dopłatą. Wszystkie logotypy auta będą zmienione na nowe, związane kolorystycznie z obchodzoną rocznicą. Powstanie tylko 500 sztuk M3 Competition 50 Jahre.
Jeszcze nie wiemy ile dokładnie sztuk limitowanego M4 trafi na polski rynek. Cena też nie jest podana, ale powinna zauważalnie przekroczyć 0,5 mln zł ze względu na dodatkowe wyposażenie zawarte w standardzie, w tym dość drogie hamulce karbonowo-ceramiczne.
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Odkrywamy, co przyniesie 51. edycja kultowego kalendarza Pirelli, zwanego „The Cal”
Lamborghini Revuelto na okładce piętnastego wydania EVO Magazine – pożegnanie sezonu z superautem!
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Najszybsze Alpine A110 poprawiło się o 20 s względem wersji R. Może stąd cena 265 tys. euro…
Z mocą ponad 850 KM nowe Ferrari 296 VS będzie jedną z najgorętszych premier 2025 roku.
Alpine A390 ma zadebiutować jeszcze w tym roku. Model ten bierze na celownik Polestara i Porsche.
Zgodnie z harmonogramem elektryfikacji, Ferrari zaprezentuje swoje pierwsze EV jeszcze w tym roku.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Audi znowu miesza w gamie. Seria A6 będzie kontynuowana, zatem RS6 zachowa V8 i napęd quattro.
Jako odpowiedź na R5, a w mocniejszych wersjach na Alpine A290, Cupra Raval ma sporo do wygrania.
Stawka wyścigu Le Mans coraz bardziej się zacieśnia. W 2027 do topowej klasy LMDh dołączy Ford.
Designer Anthony Jannarelly stworzył modne retro-coupe na bazie Ferrari 360 i nazwał je Ælla-60.
Polestar 4 dołącza do “dwójki” i “trójki” w unikalnej, inspirowanej rajdami kolekcji Arctic Circle.
Morgan podzielił się informacjami na temat nowego modelu flagowego z sześciocylindrowym silnikiem.
Jedno z najlepszych szybkich kombi - BMW M3 Touring - właśnie dostało ostrzejszą wersję CS.