Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Były CEO Porsche i niedawno pozyskany nowy członek zarządu Michael Macht tymczasowo przejmuje obowiązki Prezesa Zarządu McLarena.
Grupa McLaren podała informację, że dotychczasowy Prezes Zarządu Mike Flewitt ustępuje ze stanowiska z efektem natychmiastowym po 8 latach spędzonych w brytyjskiej spółce. Zasłużona marka przechodzi obecnie dogłębną restrukturyzację w wyniku przekształceń własnościowych. W związku z tym zmiana na czele całej Grupy nie jest szczególnie zaskakująca.
Były CEO Porsche Michael Macht, który niedawno dołączył do niewykonawczego zarządu McLarena, przejmie tymczasowo obowiązki na stanowisku Prezesa Zarządu do czasu wyłonienia nowej osoby na to stanowisko. Zmiana na samym szczycie zarządu ma przynieść na powrót zyskowność marce McLaren po perturbacjach covidowych i zerwaniu lukratywnej umowy z Formułą E.
Paul Walsh, prezes wykonawczy Grupy McLaren powiedział: Mike odegrał kluczową rolę w tym, że McLaren jest obecnie uznawany za jedną z wiodących światowych marek luksusowych supersamochodów, osiągając wyżyny sukcesu, których osiągnięcie zajęło naszym konkurentom wiele dziesięcioleci.
Cel finansowego sukcesu to jeszcze daleka perspektywa dla McLarena, ale ostatnie zmiany w zarządzie spółki powinny go przyspieszyć. Kluczem do niego w kwestii aut drogowych będzie model Artura, który w końcu przyniesie jakiś zwrot inwestycji poczynionych w ostatnich latach w rozwój kompletnie nowego napędu hybrydowego i podwozia z karbonu.
Niestety w wyniku nieszczęśliwego przypadku McLaren zdążył już zapowiedzieć opóźnienie wprowadzenia modelu Artura do produkcji z powodu usterek elektroniki wykrytych na ostatnich etapach rozwoju. Stało się to ledwo 48 godzin po premierze auta w sieci.
Pomimo tych komplikacji patrząc szeroko na całą Grupę McLaren możemy być optymistami. Wszystkie części biznesowej układanki powoli wskakują na swoje miejsce i w końcu McLaren wydaje się zmierzać we właściwym kierunku.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Kalendarz Pirelli 2026 „Elements” Sundsbø to filmowa opowieść o żywiołach, naturze i emocjach redefiniujących „The Cal”.
Poddana fabrycznej renowacji Carrera GT składa hołd zwycięzcom 1970 24h Le Mans w Porsche 917.
Tylko 10 lojalnych klientów Rimaca dostało przywilej nabycia dedykowanej Nevery R Founder’s Edition.
Silniki i skrzynie biegów BMW już od 25 lat stanowią podstawę napędów wszystkich modeli Morgana.
Nowoczesne powłoki ceramiczne, folie PPF i innowacyjne rozwiązania Ceramic Pro chronią lakier, zmieniają wygląd auta i podkreślają jego styl.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Testujemy GAC Hyptec HT – elektrycznego SUV-a z Chin, który stawia na komfort, jakość i dojrzały styl.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
F.A. “Butzi” Porsche - twórca sylwetki 911 - został uhonorowany w edycji specjalnej modelu GT3.
Nie tylko AMG i Porsche, ale także Bentley Continental GT stał się obiektem zainteresowania Brabusa.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.