Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Były CEO Porsche i niedawno pozyskany nowy członek zarządu Michael Macht tymczasowo przejmuje obowiązki Prezesa Zarządu McLarena.
Grupa McLaren podała informację, że dotychczasowy Prezes Zarządu Mike Flewitt ustępuje ze stanowiska z efektem natychmiastowym po 8 latach spędzonych w brytyjskiej spółce. Zasłużona marka przechodzi obecnie dogłębną restrukturyzację w wyniku przekształceń własnościowych. W związku z tym zmiana na czele całej Grupy nie jest szczególnie zaskakująca.
Były CEO Porsche Michael Macht, który niedawno dołączył do niewykonawczego zarządu McLarena, przejmie tymczasowo obowiązki na stanowisku Prezesa Zarządu do czasu wyłonienia nowej osoby na to stanowisko. Zmiana na samym szczycie zarządu ma przynieść na powrót zyskowność marce McLaren po perturbacjach covidowych i zerwaniu lukratywnej umowy z Formułą E.
Paul Walsh, prezes wykonawczy Grupy McLaren powiedział: Mike odegrał kluczową rolę w tym, że McLaren jest obecnie uznawany za jedną z wiodących światowych marek luksusowych supersamochodów, osiągając wyżyny sukcesu, których osiągnięcie zajęło naszym konkurentom wiele dziesięcioleci.
Cel finansowego sukcesu to jeszcze daleka perspektywa dla McLarena, ale ostatnie zmiany w zarządzie spółki powinny go przyspieszyć. Kluczem do niego w kwestii aut drogowych będzie model Artura, który w końcu przyniesie jakiś zwrot inwestycji poczynionych w ostatnich latach w rozwój kompletnie nowego napędu hybrydowego i podwozia z karbonu.
Niestety w wyniku nieszczęśliwego przypadku McLaren zdążył już zapowiedzieć opóźnienie wprowadzenia modelu Artura do produkcji z powodu usterek elektroniki wykrytych na ostatnich etapach rozwoju. Stało się to ledwo 48 godzin po premierze auta w sieci.
Pomimo tych komplikacji patrząc szeroko na całą Grupę McLaren możemy być optymistami. Wszystkie części biznesowej układanki powoli wskakują na swoje miejsce i w końcu McLaren wydaje się zmierzać we właściwym kierunku.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.