Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.
Genesis świętuje w tym roku swoje dziesięciolecie. Świetny moment na premierę pierwszego modelu produkcyjnego ze sportowej linii Magma oraz nowatorskiego konceptu G90 Wingback. Ten pojazd stanowi zapowiedź nowego kierunku marki na najbliższe lata, łącząc luksusowe wykonanie z wysokimi osiągami. Wraz z premierą GV60 Magma oraz pokazem G90 Wingback Concept, Genesis potwierdza swoją ambicję dołączenia do czołówki światowych producentów samochodów klasy premium. Koncept G90 Wingback stanowi most pomiędzy linią Magma a programem indywidualizacji One of One.
Nowy Genesis G90 Wingback Concept bazuje na seryjnej platformie G90 - ma rozstaw osi 3,2 metra i długość 5,1 metra. Samochód wyróżnia się agresywną sylwetką dzięki poszerzonym nadkolom z szerokimi 22-calowymi felgami i niskoprofilowymi oponami. Przód pojazdu zdobi charakterystyczny grill Crest oraz masywny zderzak z dużymi wlotami powietrza i lotkami aerodynamicznymi. Całość wieńczy logotyp Magma, podkreślający przynależność do sportowej submarki Genesis.
Z profilu G90 Wingback Concept przypomina luksusowego grand tourera, z delikatnie wydłużoną linią dachu i elegancko poprowadzoną linią boczną. Z tyłu uwagę przyciąga ostro opadająca szyba, cztery końcówki wydechu o różnej średnicy oraz dyfuzor inspirowany autami wyczynowymi. Funkcjonalny design tylnej części podkreśla nie tylko estetykę, ale i poprawia właściwości aerodynamiczne samochodu. Nowy koncept Genesis pokazuje, że Magma to nie tylko kolor, ale cała filozofia projektowania.
Wnętrze G90 Wingback Concept łączy luksus z nowoczesnością. Dominuje tu wysokogatunkowa tapicerka Chamude, a całość uzupełniają detale w odcieniu Green Magma – od przeszyć na fotelach, przez elementy kierownicy, po deskę rozdzielczą. Sportowe fotele ozdobione są haftowanym logotypem Magma, przypominając o sportowym charakterze auta. Wnętrze promieniuje harmonią między mocą a komfortem, zachowując wyrafinowany charakter marki Genesis.

Za projekt G90 Wingback Concept odpowiada Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer Genesis, który osobiście prowadził samochód podczas światowej premiery. Jego filozofia zakłada odejście od jednego typu nadwozia i poszukiwanie nowych form wyrazu - stąd koncepcja luksusowego grand tourera przypominającego duże kombi. Genesis zapowiada, że program Magma obejmie w przyszłości także inne typy nadwozi, w tym sportowe coupe i kabriolety.
Genesis G90 Wingback Concept to nie tylko pokaz możliwości koreańskiej marki, ale realna zapowiedź nowego rozdziału w jej historii. Samochód łączy w sobie innowacyjność, troskę o detale oraz wyważone połączenie mocy z elegancją. Trzeba przyznać, że auto prezentuje się doskonale i dobrze byłoby go zobaczyć w wersji produkcyjnej. Przy odpowiedniej cenie mogłoby stanowić niszową alternatywę ale BMW M5 Touring, Audi RS6 czy Mercedesa E63 AMG. Nie ma jednak pewności czy koreański producent zdecyduje się na tak ryzykowny krok.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.
Luksusowe samochody i malarstwo? Bentley i Mulliner udowadniają, że to bardzo dobre połączenie.
Lamborghini rozwija swój program zamówień specjalnych, stąd pomysł na nowe Temerario Ad Personam.
Następca LFA będzie samochodem elektrycznym. Jego oficjalną zapowiedzią jest nowy LFA Concept.
Stworzona od podstaw, flagowa Toyota GR GT ma być perłą w koronie oddziału Gazoo Racing.
NSX od JAS Motorsport ma być autem, w którym spotyka się piękno, osiągi i sztuka inżynieryjna.
Bridgestone umacnia pozycję lidera: w 2025 r. zdobywa topowe wyniki w testach opon zimowych, całorocznych i letnich.
Edycja Collezione Giulii i Stelvio nawiązuje do koniczyny obecnej w drogowych Alfach od 1963 roku.
Luksusowa terenówka Mercedesa powróci do korzeni i zyska nowy, lifestyle’owy rodzaj nadwozia.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.
Audi udowadnia, że da się jeszcze stworzy mocny i oszczędny silnik diesla o większej pojemności.
W światłach Las Vegas Mercedes-AMG pokazał najnowszy prototyp elektrycznego następcy AMG GT 4-door.